Фильм Легенды. Коротко. (0)

Войти через
Регистрация
 
Фильм Легенды. Коротко.
 
Фильм Легенды. Коротко.
Легенды. Коротко.
Жанр: короткометражный
Премьера (в Украине): 13.09.2007
Дистрибьютор: Молодость

Рейтинг фильма   |   Ваша оценка:
0 / 10 Голосов: 0
Описание фильма Легенды. Коротко.
 
Не известен

Программа короткометражних фільмів: «Легенди. Коротко.»

Дві програми:

№1 фільми американських режисерів.

№2 фільми європейських режисерів

Программа короткометражних фільмів: «Легенди. Коротко.»

Дві програми:

№1 фільми американських режисерів.

№2 фільми європейських режисерів

Программа №1

Фільми американських режисерів:

8 фільмів. Тривалість 94 хв

Мовою оригіналу з російськими субтитрами.

THE LUNCH DATE

Побачення за ланчем

Режиссер: Адам Девідсон

1990р. Тривалість 29 хв.

Режисер Адам Девідсон зробив „Побачення за ланчем” (THE LUNCH DATE), коли був студентом Колумбійського університету в Нью-Йорку. Фільм отримав міжнародне визнання. У 1990 році він виграв Пальмові гілку на Канському кінофестивалі за найкращий короткометражний фільм, Студентський Оскар від Академії Рухомих мистецтв та наук, Новий Видатний Режисер від режисерської гільдії Америки та у 1991 році Оскар за найкращий короткометражний фільм. Фільм розкриває страхи та стереотипні думки в історії про заможну білу жінку, яка змушена протистояти своїм упередженням, коли їде у поїзді. Адам Девідсон наразі працює на телебаченні. Є автором робіт „Закон та Порядок” (Law and Order) (отримав нагороду DGA) та Загублені (LOST).

Freiheit

Свобода

Режисер: Джордж Лукас

1966 р. 3 хв.

Фільм вперше демонcтрується у Європі. Freiheit (з німецької „свобода”) перша робота режисера, зроблена у Південно-каліфорнійському університеті. Трихвилинний фільм зображує студента (роль виконує Рендел Кляйзер, режисер фільму Grease), що втікає через кордон між Східною та Західною Німеччиною. Ця короткометражка дає рідкісну можливість побачити ранній фільм режисера, вплив якого на сучасну режисуру давно вже не викликає сумніву. Починаючи від 1971 року з THX 1138 і продовжуючи „Американским графіті” (American graffiti), трилогією „Індіана Джонс” (Indiana Jones) і . звичайно, „Зоряні війни” (Star Wars).

DAYBEREAK EXPRESS

Ранній експрес

1953р. 5 хв.

Пеннебекер знімає фільми більше 50 років. Серед них „Не оглядайся” (Don’t look back) (1967) з Бобом Біланом. Він вважається піанером у жанрі фільмів verite, стиль який революційно змінив документальний жанр.

Його ранній короткометражний фільм „Ранній експрес” (Daybreak express) переносить глядача з одного кінця нью-йоркського метро середини 20-их.

VINCENT

Вінсент

Режисер: Тім Бартон

1982 р. Тривалість: 6 хв.

Ця короткометражка була знята, коли Бартон ще працював аніматором у Walt Disney Animation Studios (Лис та полювальник (THE FOX AND THE HOUND), Чорний казанок (THE BLACK COULDRON)). Чб анімаційна стрічка, знята в мультиплікаційній по кадровій зйомці на 16мм плівці основана на поемі самого Бартона. Короткометражка розповідає про Вінсента Маллоя, хлопця з передмістя, який хоче стати саме таким, як його кумир Вінсент Прайс (від імені якого закадровий текст). Цю стрічку відзначає закладання зйомочної команди Тіма Бартона, в т.ч. Ріка Хайенрікса, який втім продовже співпрацювати з ним у наступних стрічках Бартона, вкл. Сонну Лощину (SLEEPY HOLLOW) та Планету Мавп (PLANET OF THE APES).

THE DISCIPLINE OF D.E.

Навчання легкості

Режисер: Гас Ван Сант

1982 р.. Тривалість: 13 хв.

Навчання легкості – одна з най кращих серед чотирнадцяти короткометражок Гаса Ван Сента, які він зняв між 1967 та 1991. Ван Сент залишається творцем багатьох критеріїв сучасного незалежного кіно ( Аптечний ковбой(DRUGSTORE COWBOY)1989, Мій особистий власний штат Айдахо(MY OWN PRIVATE IDAHO)1991, Слон (ELEPHANT)2003). У цій версії короткого оповідання Вільяма С. Берроуза ми дізнаємося про принципи легкості («Do Easy») та складнощі, які можуть виникнути з намагання довести кожен рух до бездоганності, щоб знайти найбільш ефективний спосіб діяння всього – навіть нічого. Кульмінацією цієї чб короткометражки є перестрілка зі в’їдливим запитанням: «Як швидко ти можеш поспішити, хлопаче?».

MESHES OF THE AFTERNOON

Тенети півдня

Режисер: Мая Дерен

1943р. Тривалість: 15 хв.

Тенети півдня – одна з найвпливовіших робіт в Американському експериментальному кіно. Без дикторського тексту, його визначали як ключовий приклад трасового кіно, в якому гол.герой знаходиться в стані, схожому на сон, а камера відтворює його суб’єктивний погляд. Основна фігура в Тенетах півдня, зіграна Дерен, настроєна на її підсвідоме та піймана в тенети подій сну, які переливаються в реальність.

Зроблений Дерен та її чоловіком, кінематографістом Александром Хеммідом, Тенети півдня заснували незалежну авангардну течію в кіно США, прямо надихаючи роботи Кеннет Енгер, Стен Брекедж та ін. визначних експериментальних режисерів.

CARMEN

Кармен

Режисер: Александр Пейн

1970 р.Тривалість: 18 хв.

Кармен – перша короткометражка, відзнята Александром Пейном під час навчання в UCLA Film School. Це німа комедія за мотивами однойменної опери. У фільмі працівник АЗС з розумовими відхиленнями залишається доглядати станцію, що призводить до кохання та трагікомічного кінця. З його фільмами Вискочка (Election), Про Шмідта (About Schmidt) та На узбіччі (Sideways) Пейн став відомим через його авторську особливість – розкриття розчарування та жалю, що причаїлися в сумлінній цивільній культурі середньої Америці, в той же час визнаючи її сентиментальність та цнотливість.

ANDY WARHOL

Screen test: Helmut

Режисер: Енді Ворхол

1964 р. Тривалість: 5 хв.

Кінопроби Енді Ворхола знімалися між поч.1964 та листопадом 1966. Відвідувачі студії Ворхола (the Factory) сідали навпроти камери на тринозі та мали залишатися максимально нерухомими, доки камера рухалась. Його об’єктами були: Деніс Хопер, Марсель Дюшамп, Еді Седгвік, Сюзен Зонтег та Сальвадор Далі. Хоча кожна плівка була відзнята на звичайній швидкості 24 кадри на секунду, Ворхол прокручував їх на повільнішій швидкості 16 кадрів на секунду, як у німому кіно. Результатом є незвичний плив часу, дивний ритм у поєднанні з виблискуванням освітлення та рельєфністю обличчя та волосся крупним планом. Загалом більше 500 кінопроб було зроблено.

16мм фільм, чб, німий, 4,4хв. 16 кадрів на секунду.

Програма №2:

Фільми європейських режисерів:

7 фільмів.Тривалість 90 хв.

Мовою оригіналу з російськими субтитрами.

BARA PRATA LITE (TALK / PARLEZ-MOI)

Поговорити

Режисер: Лукас Мудіссон

Швеція199714хв.

«Поговорити» - це раніше не оприлюднена короткометражка Лукаса Мудіссона, яка заклала основи його відомих повнометражних стрічок Покажи мені любов, Разом та Ліля назавжди.

CHARLOTTE ET VERONIQUE, OU TOUS LES GARCONS S’APPELLENT PATRICK

Шарлотта та Вероніка, або Всіх хлопців звуть Патрік

Режисер: Жан-Люк Годар

Франція 1957 21хв.

Цікавий приклад перших робіт Годара, Всіх хлопців був його першою паризькою короткометражкою та єдиною, знятою за не його сценарієм – в цьому випадку Еріка Ромера. «Ранні стрічки Жана-Люка Годара революційно змінили мову кіно для всіх, від голлівудської братії до політичних режисерів Третього світу, і він залишається наразі одним з найвпливовіших режисерів.» Колін МакКейб

EPILOG

Епілог

Режисер: Том Тиквер

Німеччина 2035мм кол. 12хв.

«Я гадаю, важливо, щоб аудиторія дивилася короткометражки – найвагомішою причиною є вплив від цього на режисера, тому що ти отримуєш свій перший досвід сприйняття публікою – починаєш набагато краще розуміти, що стає з фільмом після його перегляду людьми – це все міняє.»

Том Тиквер

GISELE KEROZENE

Гізель Керозен

Режисер: Ян Кунен

Нідерланди-Франція 1999 4хв.

Перша короткометражка (Доберман, Блуберрі) – це дикий політ на мітелці по красотах Парижу. По кадрова анімація, фантазія, натхненна класичною анімаційною стрічкою Нормана МакЛарена Сусіди.

L’HOMME SANS TETE

Чоловік без Голови

Режисер: Хуан Солана

Франція 2003 18хв.

«Ми живемо у такий період, коли фільми стають дедалі більш комерційним продуктом. Короткометражки – хіба не останнє місце для художньої свободи, так що це місце важливо залишити принаймні для цього.» Хуан Солана

Чоловік без голови – один з найвидатніших дебютів серед короткого метру останніх років. Стрічка виграла кипу призів по всьому світу, серед яких: Приз Журі Канського Фестивалю, та Сезар.

JABBERWOCKY

Бармаглот

Режисер: Ян Шванкмайер

Чеська Республіка 1971 13 хв.

«Світ поділений на два нерівні табори… ті, хто ніколи про Шванкмайера не чули, та ті, хто стикнулися з його роботами та певні, що стикнулися з генієм.» The New Yorker

Ян Шванкмайер – один з найекстраординарніших та вигадливих режисерів світу. Бармаглот, заснований на творінні Льюїса Керолла, - одна з найвідоміших робот мастер сюрреалізму, з яким важко поставити когось поруч.

NOCTURNE

Ноктюрн

Режисер: Ларс фон Тріер

Данія 1980 8хв.

Раніше не випущений, Ноктюрн, про жінку та її страх перед денним світлом, був випускною роботою Ларса фон Тріера. Знятий у Національній школі кіно Данії, це приветаюча увагу короткометражка, та цікавий погляд на початок його кар’єри.

Рецензии на фильм Легенды. Коротко.
 
На данный момент рецензий нет. Вы можете быть первым автором! Добавить рецензию
Комментарии
 
Имя
11 декабря 2016
Ваш комментарий
Какой из водоемов больше?
 
канава
Озеро
болото
Океан
Лужа
Море

Подписаться на отзывы