У кожного є слабке місце
Рецензия на фильм:
Перелом
Ще у 1994 році режисер Грегорі Хобліт у фільмі “Первинний страх” удостоїв уваги сферу юридичних перипетій, роздвоєної особистості, обману, тверезого розрахунку та пошуку справедливості. Якщо тоді ситуація стосувалося захисту звинуваченого, то у “Переломі” все концентрується навколо звинувачення.
На перший погляд справа максимально проста: успішний інженер (Хопкінс) під впливом небезпідставних ревнощів застрелює свою дружину і зізнається у скоєному. Молодий і амбітний юрист із офіса прокурора округа (Гослінг), що вже практично однією ногою стояв у престижній юридичній фірмі, ”на швидкоруч” береться за “легку” справу. Проте, юнак і не очікував, що наразиться на небезпеку загубити кар”єру і потрапить у підтупний чітко спланований план маніакально-маніпулятивної помсти.
З Хопкінсом все і так зрозуміло, він як вино… – це його роль, тобто майже квінтесенція його ролей від Доктора Лектера до кмітливого мільйонера з “Межі” та одержимого швидкістю із “Самий швидкий Індіан”. Що ж до Госілнга, то цей Едвард Нортон новго покоління додає від фільму до фільму і, судячи з усього, після номінації на Оскар за кращу чоловічу роль у “Напів Нельсоні”, міцно закріпився у категорії “А”. Він не лише освіжає картинку, приймає за сюжетом виклик, але змушує повірити у протиставлення свого его егові злого генія героя Хопкінса.
У фільмі немає карколомної дії чи несподіваних мізко-вивертаючих твистів, проте “Перелом” настільки вміло скомпонований, що дві години проходять напружено, інтенсивно і непомітно. Звичайно є певні передбачувані повороти сюжету та надуманість, але основну цінність несе майстерне занурення у злам (перелом) людских пороків та чеснот, які і приковують увагу від першого кадра з бездоганним перпетуум мобіле до останнього...
8/10