Сміх – джерело прибутку
У Франції
Після минулорічного феноменального успіху комедії Дані Буна «Ласкаво просимо до землі Шті» комедії продовжують залишатися у Франції найкоммерційнішим жанром. З 10 найуспішніших французьких фільмів цього року 8 є комедіями. І це при тому, що найочікуваніша сімейна комедія – екранізація знаменитого коміксу Рене Госіні та Семпе «Малий Ніколя» - виходить на екрани країни лише 30 вересня.
Не дивлячись на відсутність в репертуарі нинішнього року таких блокбастерів, як «Ласкаво просимо до землі Шті», відвідуваність французьких кінотеатрів за перше півріччя знизилася тільки на 4,3 відсотки.
І все ж французьке кіно починає відчувати наслідки економічної рецесії, свідченням чому є розрив між відвідуваністю паризьких кінозалів и провінційних кінотеатрів, що постійно збільшується.
За перше півріччя відвідуваність кінозалів Парижу зросла на 10%, інших великих міст – на 4 відсотки, тоді як в містах середнього розміру вона зменшилася на 12%, а в містечках – на 22 відсотки.
Отже, щоб добитися гарних комерційних результатів у Франції, фільм має зацікавити найширші глядацькі кола у французькій провінції, адже саме там зосереджено 40% кінозалів (проти 18% в Парижі).
Алексей Першко 10 серпня 2009