Відомі головні герої екранізації «Варкрафта»
Зйомки стрічки намічені на початок 2014 року.
Чим ближче до старту виробництва екранізації відеогри «Варкрафт», тим більше нової інформації з'являється про проект.
Так, стало відомо, що компанія Blizzard разом з режисером фільму Дунканом Джонсом нарешті визначилися на кого саме зосередиться кіноадаптація. Головними дійовими особами картини будуть вождь орків Дуротан і лідер людей Андуїн Лотар. Про це стало відомо на презентації під час фестивалю BlizzCon.
Дія сюжету відбуватиметься навколо першої зустрічі Дуротана і Лотара. При цьому, як пояснили його творці, історію конфлікту між людьми і орками вони мають намір показати з точки зору обох сторін. Як пояснив Джонс, на його думку, суть Warcraft полягає в тому, що «ти можеш бути героєм незалежно від того, на якій стороні воюєш». Тому він вирішив показати орків у фільмі так, щоб глядачі не бачили в них просто ворогів, а могли б їм співчувати. Рання версія сценарію припускала, що історія буде присвячена в основному людям.
Творці повідомляють, що події будуть розвиватися в Східних королівствах.
Як і планувалося раніше, зйомки почнуться в січні 2014 року, а сама прем'єра відбудеться в грудні 2015-го.
Фільм буде знятий у змішаній техніці: там будуть діяти як намальовані на комп'ютері персонажі, яких «оживлять» за допомогою технології motion capture, так і живі актори. Однак про те, хто у стрічці зіграє головні ролі, на презентації розказано не було.
Сценарій до фентезійному епіку написав Чарльз Левітт, котрий працював над «Кривавим алмазом» і «Планетою Ка-Пекс».
Нагадаємо, що «Варкрафт» є одним з найбільших проектів кінокомпанії Legendary Pictures, яка нещодавно вийшла з-під крила Warner через незгоду з керівництвом. Оскільки Legendary знайшла притулок на студії Universal, логічно припустити, що і «Варкрафт» зніматиметься там же.
World of Warcraft є багатокористувацькою онлайн-грою, дія якої також розгортається в Азероті. Вона існує з 2004 року. Останнє доповнення, яке додало в WoW нову расу і новий континент, надійшло в продаж в 2012 році. Воно називалося «Тумани Пандара» (Mists of Pandaria).
Стратегія в реальному часі швидко завоювала інтерес користувачів і поступово удосконалювала свій світ. До людей і орків додавалися нові раси, всесвіт розширювався - фентезі-світ Warcraft не втрачав популярність. Остання версія гри розійшлася тиражем понад 2,8 мільйона копій тільки в перший день продажів.