Про бренд Hello Kitty знімуть блокбастер
Стрічку планують випустити в 2019 році.
Про японський поп-культурний бренд Hello Kitty знімуть голлівудський блокбастер. Спонсором фільму стануть господарі торгової марки з японської компанії Sanrio. Вони готові витратити на фільм від 160 до 240 млн доларів (з урахуванням витрат на маркетинг).
Маленьку білу кішечку в спрощеному промальовуванні придумав в 1974 році власник фірми іграшок Sanrio Сінторо Цудзі. Офіційним роком народження торгової марки став 1976-й. Кітті цього року святкує 40-річчя. У вісімдесяті з'явився перший аніме-серіал про Кітті. Пізніше з'явилися відеоігри, колекція ювелірних прикрас, гітара Hello Kitty Stratocaster і навіть авіалайнер Hello Kitty Jet. Сьогодні бренд щорічно приносить більше мільярда доларів.
Разом з Кітті в картині будуть представлені її друзі і рідня. У неї є тато, мама, бабуся, дідусь і сестричка Міммі, у якої бантик на правому вусі, щоб не плутати з Кітті. Крім того, у неї є домашні тварини - кошеня Charmmy Kitty, домашня свинка (саме свиня, а не морська свинка) Shabliu і хом'ячок Sugar. Крім сестрички важливим персонажем є Чококет («Chococat») - друг Кітті. Зазвичай у всякі історії Кітті потрапляє з ним і Міммі. Також у Кітті є багато друзів - овечка Fifi, кролик My Melody та інші.
Реліз фільму намічений на 2019 рік.