Історія слоненяти


Рецензия на фильм: Дамбо
Фильм Дамбо

Є сюжети, які можна назвати вічними, хоч і народились не так давно – як ось, в минулому столітті. За приклад можна взяти анімаційну стрічку 1941 року компанії Дісней «Дамбо» (англ. Dumbo) – та її образ – слоненя Дамбо, що міг літати, махаючи вухами. За основу було взяте однойменне оповідання Хелен Еберсон и Харольда Перла, а в 2019 режисер Тім Бертон представив нове прочитання класики (сценарій за мотивами написав Ерен Крюгер).

Отже, Дамбо народився у пересувному цирку – крім того, що він народився у неволі, природа «дарувала» йому величезні вуха, з якими він здавався посміховиськом. Крім того, сам «карнавал на колесах» переживає не самі кращі часи – проте маленькому вуханю дістались чуйні і мудрі наставники: брат та сестра Джо та Міллі Фаррієри, та їх батько Холт – які навчили малого в прямому сенсі літати. Їм потрібно пройти не тільки шлях випробувань різноманітними проблемами та інтригами цирку, спокусою слави, а і зберегти найкращі свої людські якості.

Якщо говорити об’єктивно – то «Дамбо» має більше відношення до анімаційного кіно, аніж традиційного художнього кіно: настільки тут відчувається майстерна робота з комп’ютерною графікою, від анімації героїв до теплого освітлення і декорацій. Власне це дозволяє змінювати обстановку і кольорову гаму стрічки не тільки до кожної сцени, а і до кожного кадру, хоча це веде до відчуття «іграшковості» обстановки – передаючи часи після Першої Світової. Поряд з цим, це допомогло максимально колоритно розкрити образ Дамбо – його польоти виглядають просто неймовірними. Сценарій виглядає гармонійно складеним, так само як і звуковий супровід, проте віднайти якусь родзинку в ньому важко; його безсумнівним плюсом є пропаганда концепції «цирк без дресированих тварин», в руслі якої був змінений і фінал (і тут, так, все буде добре!), порівняно з варіантом 1941 року.

Гра акторів. Автори залучили найкращих акторів Голівуду, причому дозволивши розкритись в рамках сценарію. Колін Фаррел розкрив образ Холта – батька юних «дресирувальників» Джо (Фінлі Хоббінс) та Міллі (Ніко Паркер), які власне намагаються зробити цирк людянішим (вибачте за каламбур). Дені де Віто зіграв керівника цирку, він протистоїть спокусі містера Вандемера (Майкл Кітон); так само як намагається звільнитись від тенет «Дивосвіту» і Колет Марчент (Єва Грін); загалом, можна сказати що склад акторів як першого, так і другого планів розкривають вповні сценарний задум, який все-таки не відзначається сміливістю і лежить в межах чисто розважального кіно.

Отже. Нове прочитання класичного сюжету виявилось масштабним, можна сказати монументальним, - проте близьким і дорослому глядачу, і дітям, і чудово підійде дійсно для легкого вечора.

0

Имя:
04 августа 2020
Ваш отзыв

Другие рецензии автора


История одного /транспорта/ История одного /транспорта/

военная  драма посвящённая североатлантическим конвоям и их охранению в самый драматичный период Битвы за Атлантику. В...

15 июля 2020
Бесконечность превратностей судьбы Бесконечность превратностей судьбы

В мире миллиарды людей, и у каждого своя уникальная, непохожая ни на какую другую история. Это что-то хорошее или наоборот что-то...

27 мая 2020
Разноцветные сказки Разноцветные сказки

Через четыре года после событий фильма «Тролли» главные герои Розочка и Цветан обнаруживают, что они являются представителями...

26 апреля 2020
Под колпаком Под колпаком

 научно-фантастический фильм, снятый совместно режиссёром Лорканом Финнеганом, по рассказу Финнегана и Гаррета Шенли.

10 апреля 2020
Дело чести Дело чести

В основе сюжета — получившая широчайшую известность история капитана Альфреда Дрейфу́са, артиллерийского офицера, безвинно...

03 апреля 2020