Хороший, поганий, гидкий - рецензия на фильм Беспощадный

Войти через
Регистрация
 
Хороший, поганий, гидкий
 
Фильм Беспощадный

Кіноглядачі, які ознайомлені з фільмографією актора Дуейна Джонсона знають, що цей актор не вирізняється багатоплановістю ролей. Його традиційний кіношний образ – брутальний чоловік з цегляним обличчям, сталевими м’язами та зброєю в руках. Так шо в цілому це актор однієї ролі. Але фільми з його участю відрізняються по якості – серед них є посередні і прохідні (наприклад, фільми із серії «Форсаж»), а є і дуже непогані й оригінальні (наприклад «Стукач» або «Кров’ю і потом» (2013)). Ось і фільм «Faster» 2010-го року на перший погляд здається прохідним бойовичком з Джонсоном, але по факту є куди цікавішими і оригінальнішим.

Персонаж Дуейна Джонсона на прізвисько «Водій» виходить з в’язниці подій після десятирічної відсидки. Його теперішня мета – знайти і вбити тих, хто колись здав його поліції після успішного пограбування банку, а заодно помститися за загиблого зведеного брата. Коли «Водій» починає серію вбивств за ним беруться полювати ще двоє персонажів – «Поліціянт» та «Вбивця»…

Відразу слід зазначити, що «Водій» - не єдиний головний герой у фільмі, оскільки вже загадані «Вбивця» та «Поліціянт» (у персонажів є імена, але запам’ятати їх тяжче) також є повноправними героями зі своєю передісторією і непогано прописаними характерами. Тому з «Faster» вийшла ще одна варіація на тему «Хороший, поганий, гидкий», навіть мелодія дзвінка на мобільному «Вбивці» взята з цього фільму.

Цікавою фішкою характерів головних героїв стала наявність своєї «залежності». «Водій» одержимий жагою помсти; «Поліціянт» сидить на наркотиках і є досить корумпованим; «Вбивця» займається ліквідацією інших злочинців не задля заробітку (він просить за роботу лише 1 долар), а задля спортивного інтересу, і покинути це заняття йому нелегко. І кожний з головних героїв стоїть перед вибором – позбутися своєї залежності і жити нормальним життям, чи продовжити злочинне життя і, найімовірніше, погано закінчити..

З плином часу гнів «Водія» починає поступово спадати, через що окремим своїм жертвам він зберігає життя. Тут слід відзначити, що через сюжетну лінію «Водія» проходить плавна лінія філософських роздумів на тему праведного гніву і прощення. Тому сцена на озері, де «Водій» вирішує вбивати чи не вбивати одного зі своїх противників, який розкаявся за минулі прогрішення і став священиком – одна з найсильніших у фільмі. У «Поліціянта» також є причина перестати бути наркоманом – у нього є син і дружина, з якою через наркотики у нього зіпсувались відносини. Так само і «Вбивця» вирішує, чи хоче він покинуте своє небезпечне заняття заради дружини. Кульмінацією виступить сцена у церкві, де кожний з героїв прийме рішення. Дивно, що у такому на перший погляд простому фільмі, де начебто немає місця глибокій філософії, сценаристи все ж могли так добре розкрити багато філософських питань.

Хоча фільм «Faster» і називають бойовиком, власне «бойових» сцен тут не так і багато. Є пара коротеньких перестрілок, одна погоня на автомобілі, і одна бійка, але в цілому фільм більше тяжіє до жанру кримінальної драми, а не бойовика. Можливо, справа у невеликому бюджеті в 24 мільйони доларів, який змушував творців фільму економити. З візуальної сторони фільм поставлений непогано – красива картинка і прийнятна операторська робота. А ось музика не запам’ятовується, незважаючи на те, що композитором виступив знаменитий Клінт Манселл, хіба що круто звучить пісня «Short Change Hero» у виконанні гурту «The Heavy» в кінці фільму.

Актори, які були задіяні у фільмі в принципі справилися непогано. Дуейн Джонсон в ролі «Водія» виглядає цілком природньо і переконливо у своєму традиційному амплуа суворого бугая. Роль Біллі Боба Торнтона, який непогано зіграв поліціянта-наркомана, обтяженого батьківськими обов’язками, виглядає як помітний контраст на фоні ролі цинічного «Поганого Санти» і вбивці-психа в серіалі «Фарго». А ось Олівер Джексон-Коен в ролі «Вбивці» вийшов дещо неоднозначним: з одного боку актор старався, а з іншого – його модельна зовнішність породжує асоціації більше з рекламою чоловічого спіднього одягу, а не з роллю досвідченого вбивці. Невеликі ролі у фільмі зіграли актриса з четвертого «Термінатора» Мун Бладгуд та поліціянтка з «Міста гріхів» Карла Гуджино, але про них особливо немає що сказати – скромний гонорар вони відпрацювали як могли.

Український переклад заслуговує певних нагаїв. З одного боку голоси акторів підібрані непогано, але з іншого… Чому назва «Faster», яка перекладається як «Швидший», була перекладена як «Нещадний», що є прямо протилежним суті фільму? Ну, і бісить лінь звукооператорів, які вирішили не «спотворювати» голос замовника, який спілкується з «Вбивцею» по телефону, в результаті чого невеликий сюжетний фінт в кінці фільму був знищений.

В цілому, фільм «Faster» вийшов непоганою кримінальною драмою, хоч і не без деяких недоліків. Любителям фільмів відповідного жанру, а також шанувальникам актора Дуейна Джонсона можна разок подивитися.

Рецензия на фильм Беспощадный 0  
Зорян 10 октября 2018
Комментарии
 
Имя
25 июня 2019
Ваш комментарий

Подписаться на отзывы

Другие рецензии автора

У лісі-лісі темному...

Рецензія на фільм "Воно приходить уночі" (2017)

— 14 мая 2019

 
Шанхайська робота

Рецензія на фільм "Шанхайський перевізник"

22 марта 2019

Захисник

Рецензія на фільм "Кровний батько" (2016)

04 марта 2019

 
Якось у Мексиці...

Рецензія на фільм "Рома" (2018)

26 февраля 2019

Прокляття родини Гремів

Рецензія на фільм "Спадковість" (2018)

18 февраля 2019

 
Оценка автора
8,5 Рейтинг
фильма
Всего оценок: 8



fk tw



Новые трейлеры