Борода робить різницю


Рецензия на фильм: Джунгли
Фильм Джунгли

Перша в світі рецензія на Редкліффа, в якій не згадується ім’я героя книг Джоан Роулінг.

«Засновано на реальних подіях» може бути лютим спойлером, що позбавить сеанс будь-якої інтриги та поставить доцільність походу в кіно під сумнів. Особливо у випадку, коли першоджерело – книга автора, що пережив халепу. У такій ситуації на плечі творців фільму лягає подвійне навантаження – за себе і за того хлопця, що вже одним своїм існуванням натякає на розв'язку. Дуже важливо потрапити в актора-бінго, який не дасть глядачеві передчасно капітулювати з кінозалу, або ще в середині стрічки махнути на екран рукою та заглибити носа у відро з попкорном, як сталося з «Глибоководним горизонтом», де вже перша сцена стинає весь інтерес під коріння. Ще й сценаристу доведеться попітніти, витримуючи межу між пригодницьким романтизмом та суворою школою справжнього виживання.

Якщо режисерське крісло займає творець малозрозумілого «Експерименту «Офіс», а головну роль грає Деніел Редкліфф, якість роботи стартує з позначки «сумнівно». Але тут саме той випадок, коли борода робить різницю.
«Джунглі» - це історія єврейського хлопця на ім'я Йоссі Гінсберг, що в пориві юнацького максималізму йде з дому в пошуках себе. На початку фільму глядач зустрічає його в Болівії, та незабаром разом з ним і його друзями поглиблюється в джунглі, щоб стати свідком, як кіногерої будуть проходити школу виживання.
Спуск до основного дійства робиться поступово, як лижна «синя» траса. Знайомлячи аудиторію з основними персонажами, сценарист дещо перетримує вступ, дозволяє сумнівам підірвати глядацький інтерес та віру в розкриття головних героїв.
Але цей мінус у другій частині сповна компенсує Редкліфф, що проходить недовгий шлях від благополучного хлопця до схудлого «Машиніста» у виконанні Крістіана Бейла.
Його Йоссі Гінзбург – це нарив в здоровому і збалансованому світі диких джунглів. Непролазні хащі обступають чужака глухою стіною, наносять найстрашніше каліцтво – відчай, пригнічують жагу життя. І все, що він може їм протиставити, - свій внутрішній стрижень, на який намотаний холодний розум та гаряча сила духу, що формують його стійкість.
Редкліфф веде глядача за собою, до свого власного пекла, проводить крізь голод, галюцинації, флешбеки. Часом робить нелогічні вчинки. Його стрижень йде тріщинками і вже готовий зламатися остаточно. І там, на дні, його знаходить пошукова група, сцена зустрічі з якою здатна викликати у глядача сльози. В цей момент «Джунглі» можна вибачити за всі провіси і констатувати, що народився серйозний драматичний актор на ім’я Деніел Редкліфф.
Сюжет фільму не є взірцем з точки зору динаміки. Мотивація персонажу Томаса Кретчманна залишається за кадром, попри ступінь впливу на фабулу. Та й у всій історії, мабуть, більше романтики диких пригод, ніж реальних подій.
Але емоції, що видавлює з себе Редкліфф у фінальній частині, накривають глядача щільним вау-ефектом та згладжують всі шерехатості історії на основі реальних подій.
7 з 10
0
Pavlo Chaplygin 06 ноября 2017


Имя:
15 июня 2021
Ваш отзыв

Другие рецензии автора


Форсаж - 9 Форсаж - 9

 Брат на брата. Так в сюжете за основу взято.

10 июня 2021
Никто Никто

 Дед Ніхто и сага с пистолетом

21 марта 2021
Скажене весілля - 3 Скажене весілля - 3

Было у отца три сына...

03 марта 2021
Мавританец Мавританец

 Шерлок, Дивергент и даже Шазам…

25 февраля 2021
Перспективная девушка Перспективная девушка

 Мстя ее страшна, или Все мужики ко- и сво-

18 февраля 2021