Ральф: інтернет-перезавнтаження


Фильм Ральф разрушитель 2: Интернетри

Cучасний рівень мультиплікації, вміння зробити анімацію однаково цікавою як для дорослої публіки, так і для маленького глядача вивела її на одні з головних ролей в сучасній масовій культурі. Власне, творчість компанії Disney була легендарною з часів заснування відомої всім студії, яка завжди вміла експериментувати. Так у 2012 вийшла стрічка «Ральф-руйнівник», присвячена культурі відеоігр та персонажу - Ральфу, а в 2018, відображаючи онлайн-революцію у сфері розваг і в цілому у суспільстві– на екрани виходить стрічка «Ральф-руйнівник 2: Інтернетрі» (Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2) режисерів Річа Мура та Філа Джонстона.

Отже, Ральф живе майже ідилічним життям в салоні гральних автоматів – вечори після роботи він проводить з Венелопою, яка мріє про нові траси в аркадних гонках. Одного разу на автоматі відеоігр ламається джойстик-руль, - і тепер друзям потрібно освоїти мережу Інтернет, щоб заробити на новий – оскільки власник не дуже хоче сам витрачатись на покупку. В ІnterNet-нетрях-Інтернетрях Ральфу та Венелопі зустрінуться і підступні персонажі типу Спам-ла, творців вірусів, так і нових друзів – Адміністраторки відеохостингу, що допоможе заробити грошей хлопцю, та подруг для дівчини – принцес Disney та королеви дрифту – Інжекти.

Що можна сказати одразу – стрічка вдалась. Вдалась вона і у виховному плані – творці вчать юних користувачів, що особливо не потрібно спокушатись темною стороною Мережі – сайтами з халявою, яскравими банерами, і одразу показує можливості – он-лайн покупок в легальних крамницях та аукціонах, монетизація власних відео… Стрічка не відірвана від реальності – ми зустрічаємо цілком реальні бренди, іконки соцмереж, автори дають відчути зв’язок онлайну та офлайну. Кольорова гама стрічки – насичена, похмурі тони з’являються на мить, коли герої потрапляють у DarkNet, а сам розвиток подій – дуже динамічний, і здається для самих маленьких глядачів все-таки занадто; рівень анімації – це її стандарт на сьогоднішній день в контексті комп’ютерної графіки. Також окремо заслуговує на увагу відмінний український дубляж – виконаний з «нашою» специфікою, і який відмінно розкриває типажі персонажів.

Щодо героїв – вони виписані чітко, без зайвих полутонів, у контексті лінійного сюжету, за яким нескладно слідкувати маленькому глядачу. Тут знайдеться місце і шахраям, і дружбі, і першому коханню героїв… Мультфільм відображає і сучасний тренд Голівуду на ключових жіночих персонажів – які тут не тільки головні герої, а часто відіграють провідні сюжетні ролі – водійки Інжекта, майже дорослий персонаж пригодницького кіно, та Венелопи, в якій ми знайдемо відображення «солодкого, як цукерка, дитинстава»; алгоритм-Адміністраторки відеохостингу; навіть принцесам, як Русалонька, Білосніжка, Ваяна, Попелюшка – тут наданий сучасний, модерновий і в дечому – героїчний контекст («О, це знову той мужній чоловік, якого потрібно рятувати!»

Як підсумок. «Інтернетрі» - це цікава, легка, динамічна стрічка, цікава дітям (думаю, більше з старшого дошкільного до молодшого шкільного віку – зважаючи на динамізм) і, без сумніву і дорослим, цікавий вибір на вечір з родиною…

1

Имя:
12 августа 2020
Ваш отзыв

Другие рецензии автора


Наивность и мир Наивность и мир

Ночной гостиничный клерк Барт Бромли — очень умный юноша-аутист. Он использует скрытые камеры наблюдения для записи гостей, чтобы...

06 августа 2020
История одного /транспорта/ История одного /транспорта/

военная  драма посвящённая североатлантическим конвоям и их охранению в самый драматичный период Битвы за Атлантику. В...

15 июля 2020
Бесконечность превратностей судьбы Бесконечность превратностей судьбы

В мире миллиарды людей, и у каждого своя уникальная, непохожая ни на какую другую история. Это что-то хорошее или наоборот что-то...

27 мая 2020
Разноцветные сказки Разноцветные сказки

Через четыре года после событий фильма «Тролли» главные герои Розочка и Цветан обнаруживают, что они являются представителями...

26 апреля 2020
Под колпаком Под колпаком

 научно-фантастический фильм, снятый совместно режиссёром Лорканом Финнеганом, по рассказу Финнегана и Гаррета Шенли.

10 апреля 2020