WEEKEND: прем'єри тижня

«Темний лицар повертається» - заключна частина трилогії Крістофера Нолана про Бетмена. Сюди повернуться багато акторів з двох попередніх частин - як і раніше маску одягає Крістіан Бейл, йому допомагають боротися зі злом Майкл Кейн, Морган Фрімен і Гарі Олдмен, а в епізодах побачимо навіть Ліама Ніссена, який зіграв у «Бетмені: Початок» Ра'с Аль Гула. Новими придбаннями акторського складу стали Енн Хетеуей, Маріон Коттійяр, Джозеф Гордон-Левітт, Том Харді і інші. Фільм перенесе глядачів до подій, які відбуваються через вісім років після смерті Харві Дента, що став героєм Готема. Бетмен ж як і раніше вважається вбивцею героя. Однак відчайдушні часи вимагають відчайдушних заходів і Брюс Уейн знову одягає плащ і маску, коли над Готем-сіті зависає загроза з боку жорстокого Бейн.
У свій перший уїкенд в США (де він стартував 20 червня), фільм зібрав рекордні для 2D-картини 160 мільйонів доларів. І ця сума, нехай і не досягла раніше прогнозованих 180 000 000, все одно є для «Темного лицаря» досягненням після трагічних пострілів в Аврорі. Ця ситуація також спровокувала спад відвідування кінотеатрів в Америці. Але закордонного глядача, мабуть, ця ситуація особливо не змушує задуматися про свою безпеку - з 17 країн остання частина трилогії зібрала 88 мільйонів доларів, що також є досить високим показником.
- ще одна картина
Вуді Алленаз так званого «європейського циклу». Глядачі можуть пам'ятати попередні фільми, зняті режисером в Європі - «Сенсація», «Матч Пойнт», «Вікі, Крістіна, Барселона» і «Північ у Парижі». Остання зробила найуспішнішу касу і навіть отримала «Оскар» в номінації «Кращий сценарій».
На цей раз режисер пропонує нашій увазі
Пенелопу Крус,
Алека Болдуїна,
Джессі Айзенберга, Роберто Беніньї і інших. Крім того, в цей раз Аллен і сам вперше з 2006 року з'явиться в своєму фільмі. «Римські пригоди» повідають чотири історії - рядового клерка, який стає зіркою, сором'язливого хлопця, який намагається розкріпачитися за допомогою дівчинки легкої поведінки, давно одруженої пари і молоду людину, яка закохується зовсім не в ту дівчину.
«Марина Абрамович: У присутності художника» - американська біографічна документалка про Югославську художницю, яка називає себе «бабусею перформансу». Документальний фільм Меттью Ейкерс розповідає про підготовку Марини до своєї ретроспективної виставки в Музеї сучасного мистецтва в Нью-Йорку (яка стала найбільшим перформансом в історії MoMA). Її відвідувачі змогли не лише побачити, а й особисто взяти участь у реконструкціях найбільш знакових та провокативних перформансів художниці, один з яких тривав 736,5 годин (кожен бажаючий міг дивитися прямо в очі Абрамович 30 хвилин, що приводило до самих непередбачуваних наслідків). Мало хто зможе повторити те, на що здатна Марина. Але ті, кому це вдасться, зрозуміють, що значить не тільки "бути присутнім", але й "бути" тут і зараз.