Велика ідея для маленького світу - статті кіно - Kino-teatr.ua

Київ
язык
Увійти через
facebook google

Велика ідея для маленького світу


Велика ідея для маленького світу
Став відомий переможець конкурсу ідей розважальних форматів SMALL WORLD. BIG IDEAS
17 вересня в рамках міжнародного медіафоруму KYIV MEDIA WEEK 2018, що стартував в столиці України, пройшов фінал IV конкурсу ідей розважальних форматів SMALL WORLD. BIG IDEAS. За перемогу в конкурсі на фінальній стадії змагалися п'ять претендентів, які презентували свої проекти перед міжнародним журі. Фіналістами в даному році стали зовсім різні за жанром, тематикою і формою проекти, так що журі було ой як нелегко вибрати з такої різної п'ятірки один проект, гідний вийти на міжнародну арену в каталозі одного з найбільш креативних формат-дистриб'юторів SMALL WORLD.
Першим свою ідею презентували Андрій Бабкін і Ольга Роєнко (Україна), які представили проект F * ck-Up and Win! («Облажайся і виграй!»). Це шоу, на якому «експерти» розбиратимуть на складові частини найнеймовірніші «провали» і невдачі учасників. Образно кажучи, чим більше ти облажався, тим вище твої шанси на перемогу.
Після цього Євгенія Зінько (Україна) презентувала проект «Клуб «Заодно»» (The 'At One' Club). Головна ідея проекту - об'єднати 12 різних людей з різними професіями, знаннями, прагненнями в спробі вирішити поставлені перед кожним з них цілі. Раз в тиждень учасники будуть збиратися на мозковий штурм, де спільно думають, що насамперед потрібно зробити або який досвід отримати, щоб досягти успіху. Упродовж тижня герої знімають відео щоденник, як вони роблять те, що вирішили на зустрічі. Відеощоденники герої викладають в інтернет, і за цим протягом 9 місяців спостерігають глядачі, які також мають можливість давати поради учасникам.
Наступним на сцену вийшов Павло Ліневич (Україна) з презентацією проекту «Син маминої подруги» (Son of Me Mother's Friend '). 5 учасників проекту (молодих хлопців і дівчат) будуть разом жити протягом декількох місяців в окремому будинку. Кожен з них буде намагатися «довести свою маму», що він краще, ніж «син її подруги». Для кого-то це буде означати відкриття свого бізнесу, хтось буде доводити, що «співати хіп-хоп» - це теж серйозне заняття і тд. Вони (за бажанням) будуть допомагати один одному. В ідеалі, по закінченню проекту мами зрозуміють, що їхні діти кращі. Але якщо ж «діти» проваляться, то влаштуються саме на ту роботу, на якій їх завжди хотіли бачити їх мами.
Далі слово взяв ще один фіналіст - Віктор Булига (Україна), який представив проект «Брат за брата, сестра за сестру» (Brother for Brother, Sister for Sister). Головними героями цього проекту стануть пари однояйцевих близнюків. Один з них буде «активним», другий - «пасивним». Активний близнюк буде виконувати різні завдання в шкурі свого брата-близнюка (або сестри-близнючки). Головне його завдання - не викрити себе перед оточенням «пасивного близнюка». Завдання «активному» учаснику буде давати «зірка-провокатор», яка разом з «пасивним близнюком» буде «сидіти в засідці» в фургоні неподалік. Якщо за весь день навколишні так і зможуть «розкрити підміну», близнюки виграють приз.
І, нарешті, останнім на сцену пітчинг вийшов Джокін Етчеверія (Jokin Etcheverria) з Іспанії з проектом President Me. Протягом 12 тижнів учасники цього реаліті-проекту будуть їздити по країні і агітувати населення голосувати саме за них в якості майбутнього Президента. Учасники будуть розбиратися в проблемах, що стоять перед тим чи іншим округом / містом / районом. Будуть нові програми розвитку країни, будуть активні дебати учасників, буде все, що зазвичай буває під час виборів, тільки без ризику вибрати дійсно, не тої главу держави на найближчі роки.
Відзначимо, що в цьому році на конкурс було подано близько 40 від учасників з різних країн. Максимально відкритий формат конкурсу дозволяє представити ідею в будь-якому вигляді - від письмової задумки до готового продукту, що вже вийшов в ефір. При цьому поборотися за перемогу може абсолютно будь-яка людина, адже неважливо, де він працює (в конкурсі беруть участь і студенти, і пенсіонери), важливо, щоб його ідея була свіжою і цікавою. І ставки при цьому немалі, адже три формату (два з України та один з Ізраїлю), які перемогли на минулих конкурсах, стали відомі вже всьому світу і зацікавили багатьох зарубіжних мовників. В цьому році до форматів-переможцям приєднався проект Віктора Булиги «Брат за брата, сестра за сестру».
Переможець конкурсу SMALL WORLD. BIG IDEAS отримав унікальні можливості для професійного розвитку на глобальному ринку, а його формат - путівку в світ. І видадуть цю путівку не де-небудь, а на найбільшому міжнародному ринку аудіовізуального контенту MIPTV 2019, який пройде з 8 по 11 квітня наступного року в Каннах.
Таку можливість подарує партнер конкурсу - компанія Small World IFT. Вона стала ексклюзивним дистриб'ютором переміг формату: включить його в свій каталог (при необхідності - попередньо допрацювавши) і презентує на всіх основних міжнародних ринках контенту. Ну а міжнародний партнер конкурсу MIPCOM надасть автору формату бейдж учасника MIPTV. А крім того, тепер, завдяки туристичному партнеру KMW 2018, компанії КИЙ АВІА, переможець отримав безкоштовний переліт до Франції і проживання в Каннах на весь період участі в MIPTV.
Також інноваційний партнер конкурсу - національна мережа магазинів гаджетів і інноваційних технологій «Цитрус» приготувала переможцю конкурсу відмінний подарунок - дуже функціональний малошумний квадрокоптер з компактним складним корпусом DJI Mavic Pro Platinum, який знімає повністю стабілізована відео в форматі 4K і здатний передавати HD відео на дистанцію до 7 км. А одного заряду батареї вистачить на зйомку тривалістю до 30-ти хвилин. З таким гаджетом переможець SMALL WORLD. BIG IDEAS зможе все: зняти унікальні кадри для свого нового шоу, фільму або просто зафіксувати для сімейної історії власну прогулянку набережною Круазетт.
Нагадаємо, що подати свою заявку на участь в конкурсі і стати володарем усіх призів може кожен. Наступний міжнародний конкурс ідей розважальних форматів SMALL WORLD. BIG IDEAS відбудеться у вересні 2019 року.
Слідкуйте за новинами на сайті KMW і офіційної Facebook-сторінці медіафоруму. KYIV MEDIA WEEK 2018 проходить 17-21 вересня 2018 року в Hyatt Regency Kyiv (Київ, Україна).
Алексей Першко 17 вересня 2018
Like

Ім’я
22 серпня 2019
Ваш коментар

популярні статті


Що в кіно? Прем'єри тижня (8-14 серпня) Що в кіно? Прем'єри тижня (8-14 серпня)

Фільм Ксав'є Долана із зіркою "Ігри престолів" та інші новинки прокату.

07 серпня 2019 0 844
Що в кіно? Прем'єри тижня (15-21 серпня) Що в кіно? Прем'єри тижня (15-21 серпня)

Новий Тарантіно та інші новинки прокату.

14 серпня 2019 0 639
Let’s Go International Let’s Go International

KMW CoProduction Meetings – копродукційний івент KYIV MEDIA WEEK 2019

09 серпня 2019 0 568
Що в кіно? Прем'єри тижня (1-7 серпня) Що в кіно? Прем'єри тижня (1-7 серпня)

Спін-офф "Форсажу", лауреат Канн та інші новинки прокату.

31 липня 2019 0 469
Торонто: столиця українського кіно Торонто: столиця українського кіно

Дні українського кіно та участь України у кінофестивалі в Торонто

14 серпня 2019 0 360