Одеса на екваторі - статті кіно - Kino-teatr.ua

Київ
язык
Увійти через
facebook google

Одеса на екваторі


Одеса на екваторі
5-й день: аншлаговий показ стрічки “Вайнштейн”, майстер-клас Ванкуверської кіношколи, старт «Film Industry Office», продовження показів конкурсних програм
У день «екватора» 10-го Одеського міжнародного кінофестивалю глядачі побачили ще два фільми Міжнародного конкурсу — «Чоловік, який купив місяць» та «Шлях згоди», картину Національного конкурсу «U311 «Черкаси», стрічку «Вайнштейн»; стартувала секція Film Industry Office, відбулися творчі зустрічі та майстер-класи з сценаристами, кіномитцями та телепродюсерами
Творча група фільму «Чоловік, який купив місяць» - режисер Паоло Дзукка та актор Якопо Куллін приїхали в Одесу, щоб представити в Міжнародному конкурсі свою стрічку. Картина є копродукцією Італії, Аргентини та Албанії, та розповідає комедійну історію про сардинського рибалку, який заради коханої жінки готовий на все – навіть пообіцяти Місяць. «Фільм побудований на тих стереотипах, які сардинці самі використовують для того, щоб показати, які люди живуть на Сардинії», - розповів режисер.
У межах Міжнародної конкурсної програми також пройшов показ фільму китайського режисера Луо Ханьсіна «Шлях згоди», драматична історія є дебютною ігровою роботою молодого автора, який особисто представив свою роботу:«Роблячи цей фільм мені хотілось зробити трошки інше кіно ніж зараз знімають в Китаї. Передати глядачам через екран тепло та надію».
Національна конкурсна програма продовжилась українською прем’єрою стрічки «U311 «Черкаси» режисера Тимура Ященка про оборону однойменного морського тральщика, заблокованого російськими військами в бухті Донузлав у березні 2014 року під час анексії Криму. Саме в межах Одеського міжнародного кінофестивалю була представлена режисерська версія стрічки.
Документальна стрічка «Для Сами» режисерів Ваад Аль-Катеб та Едварда Воттса - це любовне послання молодої матері своїй доньці, фільм оповідає історію життя режисерки на тлі п'яти років повстання в Алеппо (Сирія).
Історію зіркового злету та безславного падіння титана кіно Гарві Вайнштейна можно було подивитись у стрічці «Вайнштейн», яку зняйла режисерка документального кіно Урсула Макфарлен. Світова прем’єра фільму відбулась на кінофестивалі «Санденс», де одразу отримала позитивні відгуки світової преси.
В межах співпраці з HeForShe (глобальний рух солідарності в підтримку ґендерної рівності від UN Women (ООН Жінки) спеціальною подією фестивалю став показ стрічки «Порок надії» (The Vice of Hope) італійського режисера Едоардо Де Анжеліса, дія якого розгортається в нетуристичній Італії – маленькому містечку, де заправляє мафія, а його мешканці і мешканки зав'язані у наркотрафіку, проституції та торгівлі новонародженими. Прем’єра стрічки відбулася минулого року на фестивалі в Торонто, а на кінофестивалі в Римі фільм отримав Приз глядацьких симпатій. Перед показом також відбулась дискусія за участі експертів та експерток зі сфери кіноіндустрії, на тему «Жінки на екрані та за його межами».
У Фестивальному центрі «Родіна» відбулось декілька творчих зустрічей та майстер класів. Зокрема, Майкл Бейзер (сценарист та шоуранер, який вже багато років очолює сценарний та продюсерський факультет Ванкуверської кіношколи) провів лекцію: «Чорнобиль»: Створення персонажів, що оповідають важливі історії». Майстер-клас відбувся за підтримки інформаційного партнера ОМКФ – медіафоруму Kyiv Media Week спільно з Ванкуверською кіношколою. Також, Барбара Столл (телепродюсерка) провела лекцію: «Препродакшн! Невідома зірка телехітів!» та Катріель Шорі (Директор Ізраїльського кінофонду) поділився власним досвідом на зустрічі: «Творчий ініціатор - Продюсер – Мисливець – Постійне полювання на гарну історію»: «Кіно - це сильний інструмент, який режисери й сценаристи використовують для маніпуляції аудиторією. Тут варто пам’ятати про «червоні лінії», цінності та професійну чесність», - розповів Катріель Шорі.
Крім того, п'ятий день фестивалю був насичений іншими подіями. Продовжила кінохроніку української ретроспективи «Голлівуд на березі Чорного моря» одна з найпопулярніших картин епохи відлиги - «Весна на Зарічній вулиці» (1956 рік, режисери Фелікс Миронер і Марлен Хуцієв). В межах секції «Серіали!» глядачі подивились драматичний серіал «Брехло», а маленьким глядачам ОМКФ показали стрічки фіналістів конкурсу дитячих фільмів Чілдрен Кінофест. Також розпочалася робота професійної секції «Film Industry Office».
Унікальна можливість була сьогодні у глядачів та гостей фестивалю отримати художню роботу від сучасних українських художників. На площі Фестивального палацу ОМКФ відбувся художній пленер «Art-in-progress». У Зеленому театрі під зірками просто неба пройшов показ стрічки «Зала Джиммі» британського режисера Кена Лоуча. Сюжет фільму заснований на реальних фактах з життя ірландського активіста Джиммі Ґралтона (Основний конкурс Каннського кінофестивалю 2014 року). Представив стрічку виконавець головної ролі, член журі Міжнародної конкурсної програми, ірландський актор Баррі Ворд.
Алексей Першко 17 липня 2019
Like

Ім’я
17 серпня 2019
Ваш коментар

популярні статті


Що в кіно? Прем'єри тижня (8-14 серпня) Що в кіно? Прем'єри тижня (8-14 серпня)

Фільм Ксав'є Долана із зіркою "Ігри престолів" та інші новинки прокату.

07 серпня 2019 0 658
Портман зіграє Тора, новий Блейд і інші новини Marvel Портман зіграє Тора, новий Блейд і інші новини Marvel

Все, що потрібно знати про презентацію Marvel на Comic Con.

21 липня 2019 0 432
Що в кіно? Прем'єри тижня (1-7 серпня) Що в кіно? Прем'єри тижня (1-7 серпня)

Спін-офф "Форсажу", лауреат Канн та інші новинки прокату.

31 липня 2019 0 423
Let’s Go International Let’s Go International

KMW CoProduction Meetings – копродукційний івент KYIV MEDIA WEEK 2019

09 серпня 2019 0 393
Що в кіно? Прем'єри тижня (15-21 серпня) Що в кіно? Прем'єри тижня (15-21 серпня)

Новий Тарантіно та інші новинки прокату.

14 серпня 2019 0 375