Спокій їм тільки сниться


 Спокій їм тільки сниться
10 вересня в Києві, в закладі під назвою Fedoriv Hub, відбулася прес-конференція організаторів найстарішого українського кінофоруму «Молодість» під назвою «45 років боротьби за «Молодість».
У прес-конференції взяли участь генеральний директор КМКФ «Молодість» Андрій Халпахчі, голова Державного Агентства України з питань кіно Філіп Ільєнко та представники нових партнерів фестивалю – Поліна Толмачова, PR та меркетинг-директор FILM.UA GROUP, та Анатолій Максимчук, заступник голови правління з юридичних питань групи StarLightMedia.
Приміщення, в якому мав місце захід, своїм оформленням давало можливість присутнім журналістам в усіх деталях оцінити новий фірмовий стиль фестивалю.
Відкриваючи прес-конференцію, Андрій Халпахчі зазначив, що з міркувань економії церемонії відкриття та закриття фестивалю пройдуть цього року в Національному драматичному театрі ім. Франка, а фільм відкриття має символічну назву «45 років». Щоправда виявилося, що на вибір цієї стрічки вплинули і інші обставини, створені українським прокатником стрічки, яка раніше планувалася на цю роль, компанією «Артхауз Трафік»: по-перше, назву стрічки Паоло Сорентіно Youth, яка раніше планувалася на роль першої картини фестивалю, підступний прокатник переклав не як «Молодість», а як «Юність» («Певно для того, щоб не дати нам показати її на відкритті фестивалю» - іронічно прокоментував пан Халпахчі); по-друге, за єдиний показ цієї стрічки було запрошено непомірно велику суму, що вдвічі, за словами пана Халпахчі перевищує звичні розміри. Тому британська стрічка Ендрю Хея «45 років» перемістилася з останнього місця (вона мала закривати форму) на перше, а місце фільму закриття наразі залишається вакантним.
Потім слово взяла Поліна Толмачова, яка зазначила, що її компанія пріоритетною метою бачить підтримку національного кіно, через що і взялася підтримувати професійну секцію «Молодості» - пітчинг проектів Boat Meeting. Підтримка ця матеріалізується у вигляді сертифікату на 10 тисяч євро, на які FILM.UA GROUP надасть послуг в царині виробництва та постпродакшена авторам кращого проекту пітчингу.
У відданості високим цілям відродження національного кінематографу завірив присутніх і пан Максимчук, який коротко виклав сутність ініціатив проекту #КіноКраїна, який об’єднав зусилля найбільших гравців українського ринку теле- та кіновиробництва навколо ідеї розвитку українського масового кіно та серіального виробництва: StarLightMedia, Inter Media Group, FILM.UA GROUP, Star Media, Pro TV, «Медіа Група Україна» и «Студії «Квартал 95».  Не вдаючись в деталі, відзначимо, що до числа цих ініціатив, які невдовзі мають бути оформлені у вигляді законопроекту, входять як різноманітні форми державної підтримки кіновиробництва, так і введення в Україні практики податкових пільг для іноземних виробників, які здійснюють в українських локаціях та з залученням українських кінопрофесіоналів реалізацію власних проектів.
Потім слово взяв пан Іллєнко, Голова Державного Агентства України з питань кіно, які зазначив, що 45 років – привід для кризи середнього віку, впасти в яку фестивалю не дозволяє лише стан перманентної боротьби. Також пан Іллєнко заявив, що очолюване їм Агентство співробітничає з КМКФ «Молодість» цілорічно (проведення презентаційних заходів на найбільших світових форумах в Берліні, Каннах тощо), а безпосередньо на фестиваль виділило найбільшу серед вітчизняних кінофорумів суму в 552 тисячі 200 гривень. Також Головою Держкіно України була висловлена надія, що коли-небудь держава зможе виділяти на підтримку «Молодості» і 45 мільйонів гривень, хоча це не головне, адже краще за все Агентству вдається надання моральної підтримки.
Потім пан Халпахчі коротко та не надто вдаючись в деталі змалював змістовну частину фестивалю, яка, втім, відома всім любителям кіно в Україні.
Завершився захід міні-дефіле від компанії Must Have, яка розробила фірмовий look фестивалю, і міні-фуршетом, родзинкою якого стали коктейлі «Молодість» та «Ягідка».
Алексей Першко 10 вересня 2015
Like

Ім’я:
26 вересня 2020
Ваш коментар

популярні статті


Що в кіно? Прем'єри тижня (27 серпня - 2 вересня) Що в кіно? Прем'єри тижня (27 серпня - 2 вересня)

Новий Нолан і інші новинки прокату.

27 серпня 2020 0 1810
Білл Мюррей: мізантроп, якого люблять усі Білл Мюррей: мізантроп, якого люблять усі

9 найкращих ролей Білла Мюррея

01 вересня 2020 0 925
Що в кіно? Прем'єри тижня (3-9 вересня) Що в кіно? Прем'єри тижня (3-9 вересня)

Кіану Рівз, нові Люди Ікс і інші новинки прокату.

03 вересня 2020 0 902
Що в кіно? Прем'єри тижня (10-16 вересня) Що в кіно? Прем'єри тижня (10-16 вересня)

Мулан, Наталія Орейро і інші новинки прокату.

10 вересня 2020 0 773
Сила креативу Сила креативу

KMW Global Marathon оголошує спікерів національної дискусії «Сила креативу. Як побудувати стійку екосистему аудіовізуального бізнесу в...

09 вересня 2020 0 730