Шостий день ОМКФ: щоденник фестивалю


Шостий день ОМКФ: щоденник фестивалю
Глядачі ОМКФ - таки в повному екстазі! ..

 Стає спекотно! І зовсім навіть не через погоду і палючого над Одесою сонця: кошлаті хмаринки, перероджені зливою, неабияк знизили градус і прокондіціоніровалі місто освіжаючим вітерцем. Неждана гроза не відбилася на відвідуваності кінофестивалю - глядачів навіть додалося в порівнянні з першими днями! Самовіддано захищаючи від зрадницьких крапель найголовніше (зрозуміло, бейджи і квитки!), Вони несуться навскач по утворився калюжах, щоб встигнути на черговий сеанс ...

А всьому виною що? Правильно - Не будемо прикро оригінальними! - велика кількість гарного кіно. Кінофестиваль вже минув екватор, невблаганно наближаючись до північно-фінальним широт (а так сумно розлучатися зі святом! ..), але киноману немає приводу і часу віддаватися сумним роздумам: навколо стільки хороших, класних прем'єр, що впору кидати рятівний круг! .. Запеклі терзання супроводжують черговий вибір / перевагу. Подивитися всі неможливо, навіть при великому бажанні. Для цього ПОНАБ діюча машина часу або «день бабака» ...
І все так заверте! Четвертий день 9-го ОМКФ стартував з більш, ніж неабиякого фільму - «Вежа. Ясний день »польського режисера Ягоди Шельца. Містика, однако! Приголомшливо сильне, атмосферний кіно, яке треба було б переглянути ... забагато питань залишило після себе. Але дуже «смачне» видовище!
На цьому фестивалі дуже багато уваги приділено темі сім'ї, сімейних стосунків. Продовжила розвивати цю тему ще одна стрічка зі східним колоритом, режисера Аннемарі Жасіра «Важіб» - досить непогане кіно.
А потім настала черга мегапремьери. Ні багато, ні мало «Дон Кіхот» від Террі Гілліама! Фільм, якого чекали 20 з гаком років, але все-таки дочекалися. Аншлаг, битком набитий зал Фестивального палацу. Яскрава подія, про який більш детально розкажуть рецензії.
В цей же день йшов цікавий ізраїльський фільм «тіккун» Авішайя Сивана (про повернення з мертвих), відмінна польська картина «Холодна війна» Павела Павліковського (див. Рецензію) і повчальна історична драма «Міхаель Кольхаас» з Мадс Міккельсон в головній ролі.
П'ятий день ОМКФ приніс відчуття катарсису. Дивовижні, незвичайні картини-метаморфози, кожна з яких гідна окремої докладної розповіді! І слова далеко не всі можуть при цьому передати ...
Здавалося б, дитячий японський мультик-аніме «Мірай» приголомшив, виявився глибоким полотном, що оповідає про єдність простору-часу, про коріння, про життя ... і при цьому зворушливою, душевної історією.
Україно-індійський фільм «Три з половиною» Дар'ї Гайкалова (Дар Гала) також був вражений багатомірністю, глибиною, авторським підходом.
Серйозні проблеми мікро-всесвіту, внутрішнього мікрокосмосу, торкнулася ще одна стрічка, плід співпраці різних країн, режисера Бабіса Макрідіса «Шкода». У цьому ж напрямку попрацювала «Молитва» Седріка Кана - дуже гідне кіно! А численний лауреат Венеціанського фестивалю, картина «Людський потік» Ай Вейвея повідала про нелегкі долі біженців, ще один актуальний зріз суспільства ...
Родзинкою дня стала стрічка іранця Асгар Фархаді (відкриття Каннського фестивалю-2018) «Всі знають» з Пенелопою Круз і Хав'єром Бардемом у головних ролях. Зміст несподіваним чином нагадало відоме українське прислів'я «У кожнiй хатi - г ... на по лопатi!»)) За благопристойним фасадом сімейств іноді ховаються вельми кістляві скелети, які повиходили з затягнутих павутиною шаф ...
А ввечері в «Зеленому театрі» дивилися відреставровану стрічку геніального Кубрика «2001: космічна Одіссея»! Кіно, яке не дарма вважають одне з кращим в історії кінематографа.
Шостий день 9-го ОМКФ подарував прекрасний фільм Романа Бондарчука (переможця минулого національного конкурсу зі стрічкою «Диксиленд») «Вулкан» - про життя в прикордонній зоні, драма з елементами абсурдистській комедії, філософії. Чому така назва? .. Вулкан - це український народ, що спить нині непробудним сном, і бачить сни, такі різні, такі символічні. Але якщо він раптом прокинеться ...
Головна прем'єра дня - а які можуть бути сумніви ?! -провокаціонная стрічка «Екстаз» Гаспара Ное. Жодного порожнього місця в залі! Дуже неоднозначне, суперечливе кіно, втім, Ное любить знімати саме такі картини. Її будуть згадувати, про неї говоритимуть ... Детальніше - в рецензіях.
Також сьогодні стартував конкурс короткого метра, пред'явивши глядачеві першу частину програми (всього буде три). І що можна сказати - рівень поки просто відмінний! Як і враження від перегляду. Дай бог тримати в тому ж дусі. Зрозуміло, про короткому метрі розповімо детально в окремому матеріалі.
ОМКФ триває! І ніякої дощ не охолодить нашого прагнення побачити ще більше прекрасних, сильних картин, які нас чекають у фінальній частині кінофестивалю укупі з підбиттям підсумків і роздачею слонів ... тобто, звичайно, призів.
Ксеркс 18 липня 2018
Like

Ім’я:
15 липня 2020
Ваш коментар

популярні статті


50 років Полу Томасу Андерсону 50 років Полу Томасу Андерсону

Пол Томас Андерсон – велика фігура в сучасній кіноіндустрії, лідер американського незалежного кіно і простий глядач, який не цурається...

26 червня 2020 0 1095
Чорновий монтаж Чорновий монтаж

FIRST CUT LAB ВІДБУДЕТЬСЯ В УКРАЇНІ

07 липня 2020 0 337