Сила креативу


Сила креативу

 KMW Global Marathon оголошує спікерів національної дискусії «Сила креативу. Як побудувати стійку екосистему аудіовізуального бізнесу в Україні» 14 вересня

14 вересня | 10:05 – 11:10
Сайт: https://kyivmediaweek2020.com/
Участь – безкоштовна
Реєстрація: https://kyivmediaweek2020.com/ua/registration
Стежте за нашими новинами в соцмережах: Facebook, Instagram

Вже менше ніж за тиждень стартує міжнародний форум KYIV MEDIA WEEK Global Marathon, що вже вдесяте організовує компанія Media Resources Management, цього року – за підтримки Українського культурного фонду. Форум проходитиме в онлайн-форматі та участь у ньому абсолютно безкоштовна з будь-якої точки світу; реєстрація триває.
Захід розпочнеться 14 вересня, у понеділок о 10:00, національною секцією «Сила креативу. Як побудувати стійку екосистему аудіовізуального бізнесу в Україні», яку буде присвячено аналітичному огляду української медіа індустрії у ключових подіях, кейсах та цифрах. У панельній дискусії візьмуть участь: Олександр Ткаченко, Міністр культури та інформаційної політики України, Вікторія Ярмощук, CEO FILM.UA Group, Євгеній Бондаренко, директор холдингу «Медіа Група Україна» та Іван Шестаков, директор зі стратегічного розвитку MEGOGO. Модеруватиме дискусію Анастасія Рахманіна, головна редакторка Media Business Reports (MBR), провідного українського інформаційно-аналітичного видання та партнера форуму.
Темою обговорення стане об’єднання гравців медіаіндустрії спільною стратегією розвитку та розбудова ефективної екосистеми галузі на національному рівні, аби Україна зайняла впевнені позиції на міжнародному ринку. Україна довела свою конкурентоспроможність успішними кейсами, її переваги перед іншими країнами виробництва контенту не підлягають сумнівам – це вигідне географічне розташування та розмаїття локацій для зйомок, оновлена законодавча база та запуск системи cash rebates, розвинена мережа компаній, що забезпечують найвищу якість створення та дистрибуції контенту: студійні комплекси, рентали, бази реквізиту та костюмів, унікальні таланти з непересічними ідеями та історіями. Та чому ж іще зарано говорити про сталий розвиток аудіовізуальної індустрії в Україні, навіть поза обмеженнями, впровадженими для боротьби з COVID-19? Як наша країна може стати надійним гравцем на світовій індустріальній мапі? Спікери разом шукатимуть відповіді на ці питання та спробують окреслити всі складові, необхідні для формування ефективної бізнес-системи в українській індустрії контенту.
Національна дискусія відкриватиме 10-й ювілейний KYIV MEDIA WEEK Global Marathon, далі у програмі – вичерпні аналітичні огляди медіаіндустрій Азії, Східної, Центральної та Західної Європи, Великої Британії, США та Канади, Латинської Америки. До програми долучаться справжні зірки глобальної аудіовізуальної галузі з різних куточків планети, а провідні міжнародні аналітичні компанії презентують свої дослідження та ексклюзивно представлять аудиторії KMW світову медіаіндустрію, якою вона є у 2020-му.
Наступного дня, 15 вересня, завдяки підтримці Європейського Союзу, агенції США з міжнародного розвитку (USAID) та посольства Канади в Україні, відбудеться KMW Special – серія онлайн-заходів, присвячених темам нових правил європейського медіабізнесу, фейкам та маніпуляціям у інформаційному просторі, можливостям для копродукції з Канадою у VFX та анімації, а також успіхам та перспективам соціально вагомого контенту в Україні. Участь у KMW Special – безкоштовна.
Традиційно, програма KMW максимально охоплює всі сфери сучасного медіабізнесу: кіно, ТБ, формати, серіали, анімацію, digital-технології, дитячий контент, законодавство, унікальні можливості української медіаіндустрії, міжнародну копродукцію та багато іншого.

Усі зареєстровані учасники KMW Global Marathon та KMW Special отримають White Paper – пост-огляд документ, у якому буде зібрано найцікавішу інформацію, висновки презентацій та дискусій регіональних секцій KMW, а також результати всіх досліджень, від міжнародних та локальних агенцій спеціально для KMW.

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon організовано компанією MRM за підтримки Українського культурного фонду. Позиція Українського культурного фонду може не збігатись з думкою авторів.

Media Business Reports (MBR) є головним інформаційно-аналітичним партнером KYIV MEDIA WEEK та платформою онлайн-трансляції форуму.

Алексей Першко 09 вересня 2020
Like



Ім’я:
27 жовтня 2020
Ваш коментар

популярні статті


«ЮКІ» — історія перемог вільних українців «ЮКІ» — історія перемог вільних українців

03 грудня у вітчизняний прокат виходить сенсаційний фільм «ЮКІ», що розкаже історії видатних зірок українського походження, які формували...

07 жовтня 2020 0 4579
Що в кіно? Прем'єри тижня (1-7 жовтня) Що в кіно? Прем'єри тижня (1-7 жовтня)

Джекі Чан та інші новинки прокату.

30 вересня 2020 0 1595
Що в кіно? Прем'єри тижня (8-14 жовтня) Що в кіно? Прем'єри тижня (8-14 жовтня)

Ліам Нісон, два фільми з Александрою Даддаріо й інші новинки прокату.

07 жовтня 2020 0 1057
Можливість іншого. Вільного. Можливість іншого. Вільного.

В рамках Одеського кінофестивалі в Довженко-центрі пройшла ретроспектива «Одеські незалежні: вільне кіно 90-х».

08 жовтня 2020 0 1048
Що в кіно? Прем'єри тижня (14-20 жовтня) Що в кіно? Прем'єри тижня (14-20 жовтня)

Том Гарді, Джуд Лоу і інші новинки прокату.

14 жовтня 2020 0 946