Звук візуалізовано


Звук візуалізовано
Оголошено переможців першої в Україні навчальної програми для кінокомпозиторів Envision Sound
У січні 2018 року Британська Рада в Україні та Довженко-Центр провели першу в Україні навчальну програму професійного розвитку кінокомпозиторів Envision Sound.
Протягом тижня під менторством досвідчених кінокомопозиторів Алли Загайкевич (Україна) та Майкла Прайса (Великобританія) учасники з України, Польщі, Азербайджану та Казахстану працювали над озвучуванням української німої кінокласики та кінопроектів молодих українських режисерів, що знаходяться в стадії розробки.
Після завершення тижня інтенсивних воркшопів та студійних занять ментори оцінили домашню роботу учасників (озвучування одного з запропонованих епізодів архівних або сучасних фільмів), роботу під час практичних занять та фінальну роботу над епізодами, представлену публічно в присутності режисерів. Таким чином, з-поміж 13 учасників були названі п’ять кращих кінокомпозиторів Envision Sound:
-   Роман Вишневський (Україна)
-   Антон Дегтярьов (Україна)
-   Азар Азґаров (Азербайджан)
-   Сергій Леонтьєв (Україна)
-   Антоні Кулька-Собковіч (Польща)
Переможці отримають гранти від Британської Ради та Довженко-Центру в обсязі 22 000 гривень на написання музики до двох кінопроектів молодих українських режисерів, котрі подали свої роботи (work-in-progress) до участі у програмі, та трьох архівних фільмів, що будуть показані на Фестивалі німого кіно та сучасної музики «Німі ночі» у червні 2018 року. Довженко-Центр також сплатить гонорари колективів-виконавців, що представлятимуть написану фіналістами Envision Sound музику до німих фільмів наживо під час демонстрації стрічок у Києві та Одесі.
Роман Вишневський створить музичний супровід до німецького німого фільму «Ад’ютант царя» (Der Adjutant des Zaren), знятого українським режисером Володимир Стрижевським в 1929 році; Антон Дегтярьов – до наступного проекту Нікона Романченка «Кома»; Азар Азґаров – до британської класичної німої мелодрами Underground (1928) режисера Ентоні Есквіта; Сергій Леонтьєв – до фільму «Вежа мовчання» (Der Turm des Schweigens, 1925) німецько-литовського режисера Йоханнеса Гютера з українською кіноактрисою Ксенією Десні в головній ролі; а Антоні Кулька-Собковіч – до стрічки «Перлина абсурду» режисерки Олександри Чуприни.
Оскільки упродовж програми утворилися ще дві колаборації між іншими композиторами-учасниками та кінорежисерами, Британська Рада в Україні вирішила підтримати їх, виділивши гранти по 7000 гривень для студійного запису та мастерингу саундтреків:
-   Композитор Дмитро Козинець та фільм «Супутники» режисерки Марини Гришай,
-   Композитор Микита Шпанько та фільм-екранізація роману Ф. Кафки «Процес» режисерки Анастасії Мехеди.
«Мені сподобалися роботи більшості композиторів проекту, але ми продовжимо працювати з Антоном Дегтярьовим. Гадаю, в нас із ним ідеальний збіг щодо бачення настрою мого фільму «Кома». Наразі продовжуємо зйомки фільму», - говорить режисер Никон Романченко.
«Ми дуже хотіли працювати з польським учасником Envision Sound Антоні Кулька-Собковічем. Він крутий. Його перемога дозволить завершити роботу над музикою до фільму», коментує продюсерка «Перлини абсурду» Ельміра Асадова.
Тижнева програма Envision Sound відбулася 22 по 26 січня 2018 року в Довженко-Центрі. Завдяки відкритому конкурсу з-поміж 48 заявників було відібрано 13 композиторів з України, Азербайджану, Вірменії, Казахстану, Польщі. Продовження програми на 2018-19 рік буде оголошене додатково.
Алексей Першко 13 березня 2018
Like

Ім’я:
15 липня 2020
Ваш коментар

популярні статті


50 років Полу Томасу Андерсону 50 років Полу Томасу Андерсону

Пол Томас Андерсон – велика фігура в сучасній кіноіндустрії, лідер американського незалежного кіно і простий глядач, який не цурається...

26 червня 2020 0 1097
Чорновий монтаж Чорновий монтаж

FIRST CUT LAB ВІДБУДЕТЬСЯ В УКРАЇНІ

07 липня 2020 0 337