Злети і падіння Netflix'а


Злети і падіння Netflix'а

Про перспективи стрімінга
Ще недавно здавалося, що в умовах пандемії коронавируса, що призвела до масового закриття кінотеатрів по всьому світу і до кардинальної зміни моделей випуску нових фільмів на екрани, стрімінговим платформ світить найсвітліше майбутнє: глядачі, змушені місяцями сидіти на самоізоляції від розваг не відмовляться (м'яко кажучи ), а найдешевше з них - все той же кіно, тільки переглянуте не в кінотеатрі, а на екрані телевізора, куди воно потрапляє при підписці на той чи інший сервіс потокової передачі відео.
Горезвісний Netflix - світовий лідер в цій області ентертейнменту, так що все, що з ним відбувається, можна вважати узагальненою моделлю для всього цього сектора. Днями опубліковані бізнес-показники Netflix за перший квартал 2021 року і вони, як виявляється, не такі райдужні.
Так за перший квартал Netflix зумів залучити 3 мільйона 800 тисяч нових передплатників, тоді як раніше прогнозувалося зростання абонентської бази на 6 мільйонів домогосподарств. Більш того, сам Netflix прогнозує ще більш низьке зростання кількості передплатників в поточному кварталі - всього 1 мільйон при практично нульовому зростанні нових абонентів в Північній і Латинській Америці. Всього на даний момент на сервіси Netflix підписані 207 мільйонів 400 тисяч абонентів по всьому світу.
Цей недобір привів до того, що акції Netflix подешевшали на 10 відсотків, а протягом цього кварталу компанія викупить власних акцій на 5 мільярдів доларів.
Шефи компанії визнали, що цей недобір нових клієнтів є результатом того, що на платформі за цей період випускалося менше оригінальних продуктів, ніж раніше, і вирішили боротися з цим найочевиднішим способом - збільшенням витрат на виробництво оригінального контенту. Передбачається, що в 2021 році компанія витратить 17 мільярдів доларів на виробництво власних шоу та фільмів, що на 44 відсотки більше, ніж у минулому році, коли було витрачено 11 мільярдів 800 тисяч доларів. У той же час фінансові результати компанії Netflix перевершили прогнози аналітиків з Уолл-стріт: надходження склали 7,16 мільярда доларів (прогноз - 7,13 мільярда), а прибуток в розрахунку на одну акцію - 3,75 долара (прогноз - 2,97 долара).
А повертаючись до виробництва оригінального контенту, нагадаємо, що в найближчих планах компанії нові сезони серіалів "Статеве виховання" "Відьмак" і "Паперовий будинок". Також компанія зайнята виробництвом фільмів «Не дивись вгору» Адама Маккея з Леонардо ДіКапріо, Дженніфер Лоуренс, Кейт Бланшетт, Тімоті Шаламе і Меріл Стріп та «Червоне повідомлення» з Галь Гадот, Дуейном «Скелею» Джонсоном і Райаном Рейнольдсом. Нещодавно також повідомлялося, що Netflix вкладе запаморочливу суму в 450 мільйонів доларів у виробництво відразу двох сиквелів фільму «Ножі наголо». Крім того, в квітні Netflix і Sony Pictures підписали договір, згідно з яким стример отримує ексклюзивні права на випуск у себе всіх театральних релізів студії і всіх фільмів, які будуть зняті відразу для випуску на стрімінговой платформі.

Алексей Першко 21 квітня 2021


Ім’я:
10 травня 2021
Ваш коментар

популярні статті


Злети і падіння Netflix'а Злети і падіння Netflix'а

Про перспективи стрімінга

21 квітня 2021 0 1771
Початок весни Початок весни

Стартують покази онлайн-кінопрограми «Французької весни в Україні – 2021»

23 квітня 2021 0 1585
І вдома, і в кіно І вдома, і в кіно

8-й Чілдрен Кінофест оголосив програму

28 квітня 2021 0 1122
Не блокбастерами єдиними Не блокбастерами єдиними

Фестиваль американського кіно «незалежність» відбудеться 13-19 травня у Києві

29 квітня 2021 0 1049
Що в кіно? Прем'єри тижня (1-5 травня) Що в кіно? Прем'єри тижня (1-5 травня)

Кінотеатри відкриваються!

30 квітня 2021 0 1007