Промо "Роми" коштувало Neflix дорожче, ніж зйомки


Промо
Фото: кадр з фільму
Netflix приголомшили глядачів, витративши колосальні 30 мільйонів доларів на промо-кампанію для фільму «Рома» - це вдвічі більше, ніж було витрачено на створення фільму.
Фільм Альфонсо Куарона, в якому знімалися Яліца Апарісіо і Марина де Тавіра, був номінований на кращий фільм на іноземній мові і кращу стрічку на церемонії вручення премії «Оскар». «Рому» повально хвалять, і, хоча Netflix не публікує цифри, фільму було надано двотижневий обмежений показ в кінотеатрах США.
Передбачається, що фільм заробив 90 000-120 000 дол. США в перші вихідні і в цілому 200 000 дол. США протягом п'ятиденного Дня подяки.
Тегі: рома
Джерело: THR
Сергей Задко 23 лютого 2019
Like


Ім’я:
20 жовтня 2020
Ваш коментар

популярні плітки


Нічого не знайдено