Олександр Кравченко: Кіно - кращий подарунок - інтерв'ю кіно - Kino-teatr.ua

Олександр Кравченко: Кіно - кращий подарунок

Увійти через
Реєстрація
 
Олександр Кравченко: Кіно - кращий подарунок
 
Новини: Олександр Кравченко: Кіно - кращий подарунок
Нещодавно на українському кіноринку з'явився інноваційний продукт - MovieCard. Ініціатором його появи стала компанія Reality Quest, з представником якої Олександром Кравченко поговорив кореспондент порталу kino-teatr.ua з метою з'ясувати, в чому ж полягає його суть. Пропонуємо вам виклад цієї розмови.
КТ. - Пане Олександре, здрастуйте. Я ознайомився з вашим сайтом (moviecard.com.ua), але напевно ви зможете краще пояснити, в чому ж полягає основна ідея цього продукту.
АК. - Ініціатором проекту є компанія Reality Quest, яка в основному займається програмами лояльності на В2В-ринку. Тобто мета нашої компанії - створювати і поширювати корпоративні (і не тільки) подарунки, які могли б служити заохочення як клієнтів тих чи інших великих компаній, так і їх клієнтів. Подарунки можуть бути самими різними - від відвідування сеансів масажу до проходження майстер-класів в тих чи інших областях діяльності. І багато наших постійних клієнтів давно давали нам зрозуміти, що нам треба виходити за рамки Києва - на національний рівень. І тут треба додати, що у нас більш ніж 8-річний досвід роздрібних продажів всякого роду розваг, але для виявлення універсальної ніші в національному масштабі нам довелося організувати брейншторм. Ми шукали область розваги, яка була б найбільш універсальним і мала б найбільшим покриттям в національному масштабі. Адже подарунковими сертифікатами в найкрутіші супермаркети вже навряд чи когось здивуєш. Навіть сертифікати в мережі парфумерних магазинів на 200-300 гривень теж втрачають свій сенс: зараз на цю суму там навряд чи купиш щось вартісне.
КТ. - Ну да, мілілітрів 10 чогось.
АК. - Саме так. З іншого боку, об'єднувати в рамках однієї карти, скажімо, боулінг-клуби, досить складно. І ми природним чином вийшли на кіно, яке є універсальним розвагою і доступно практично скрізь, по крайней мере в 32-х містах України, в яких є великі кінотеатри з достатнім рівнем якості і показу, і обслуговування. Але найголовніше, що кіно пропонує самий універсальний контент - і в сенсі вікового покриття, і жанрового розмаїття. Потім ми вивчили цей ринок, і з'ясували що у всіх найбільших мереж вже є подібний продукт, але їх подарункові карти діють, природно, тільки в рамках цих мереж. Також я вивчив досвід західних компаній: там, наприклад, у компанії «Марвел» є своя карта у вигляді піврічного абонемента, завдяки якому можна за 50 євро протягом півроку ходити на всі прем'єри фільмів цієї компанії.
КТ. - І ось ту я хотів би уточнити один нюанс: наприклад, у Франції всі найбільші гравці прокатного ринку активно просувають абонементи на різні терміни, які передбачають необмежене відвідування кінотеатрів (при цьому - навіть кінотеатрів з мереж своїх конкурентів) - необмежене і за кількістю, і за репертуаром. У випадку з вашою карткою мова про це не йде, правильно?
АК. - Так, поки наша карта дозволяє піти в будь-який кінотеатр України удвох, але місія нашого проекту якраз і полягає в тому, щоб самі передові тренди західного шоу-бізнесу застосувати і на нашій території. І ми прекрасно розуміємо, що без допомоги і співпраці всіх прокатників України нам не обійтися. А поки ми хочемо привчити українців до ідеї про те, що кіно можна дарувати. А ось потім, коли дистриб'ютори і кінотеатри побачать, що обсяг продажів за допомогою нашого інструмента стає все більш значним, ми зможемо разом з ними розвивати цей проект. Адже і зараз ми не просто пропонуємо карту, яка може бути подарунком і дозволить сходити в кіно, ми створили IT-платформу, яка дозволяє тримати всі аспекти обслуговування клієнта в одному місці: наш менеджер - це свого роду кіно-консьєрж - він не просто активує вашу карту, він виступає вашим консультантом, рекомендує вам фільм чи кінотеатр. Наприклад, клієнт говорить менеджеру, що хотів би подивитися мелодраму, а той, знаючи графік виходу фільмів на найближчий рік, порадить клієнту почекати якийсь час, поки на екрани не вийде фільм, в найбільшою мірою відповідний заявленим смакам.
КТ. - Наскільки я бачив на вашому сайті, ви поки пропонуєте 2 види карт - класик (за 200 грн.) І преміум (за 500 грн.). За яким принципом діляться ці категорії?
АК. - Там все дуже просто. У категорію «Класик» входять практично всі кінотеатри (в тому числі і з 3D-показом), а в категорію «Преміум» - ці ж зали плюс IMAX, зали 4DX і люксові зали (з диванами замість крісел і іншими додатковими послугами).
КТ. - У вартість карти включений тільки перегляд або ж ще якісь послуги на кшталт попкорну?
АК. - Поки тільки кіно, але ми ведемо переговори з мережами, щоб користувачі нашої послуги могли б отримувати і всі супутні нинішньому перегляду фільму атрибути.
КТ. - А давно ваш проект працює?
АК. - Своє існування наш продукт (який тоді ще навіть не називався MovieCard) веде вже близько 8 місяців. Спочатку карта випускалася тільки для наших корпоративних клієнтів, але на початку цього року ми зустрілися з Олегом Бойко, керівником проекту kino-teatr.ua, і в ході бесід з ним зрозуміли, що цей продукт може бути цікавий широкому колу споживачів. Так що з 8 лютого 2018 го року цей продукт доступний всім: ми скасували навіть вартість доставки карти (по Києву - кур'єром в день замовлення, по Україні - на наступний день в найближче відділення «Нової пошти») і в Києві відкрили першу точку, де клієнт може безпосередньо придбати цю карту (це квіткова майстерня Floriste на Подолі). І за цей час в роздріб було продано більше 500 карт різного номіналу.
КТ. - А чи має ваша карта термін дії?
АК. - Зазвичай це 1 рік до моменту активації, але думається, що за рік можна визначитися з фільмом, на перегляд якого вона буде використана. І, до речі, в наших найближчих планах - випуск тематичних карт: наприклад, за жанрами (MovieCard Horror або ж MovieCard Romantic). Їх можна буде використовувати для перегляду фільму будь-якого жанру, але їх відмінністю буде наявність доданого до них каталогу фільмів того чи іншого жанру, які будуть виходити в кінотеатрах України до кінця року.
КТ. - Що ж, цікавий проект: не можемо не побажати вам усіляких успіхів в його реалізації.
Алексей Першко 12 квітня 2018
Коментарі
 
Ім’я
14 серпня 2018
Ваш коментар

Підписатися на обговорення

популярні інтерв'ю

Сестри Перрон: Як вижити в будинку із привидами

Андреа і Сінтія Перрон - старша і одна з молодших сестер, яким довелося виживати в справжньому будинку з привидами. Саме їх історія лежить...

24 липня 2013

91
45357

Баррі Зонненфельд: "Люди в чорному 3" мають найкраще 3D

Напередодні виходу у всіх сенсах фантастичної комедії «Люди в чорному 3» режисер Баррі Зонненфельд давв ексклюзивне інтерв'ю кращому...

13 травня 2012

85
16990

Грег Хедсон:Схожого на "Морський бій" раніше не знімали

Ветеран війни в Іраку, який втратив на полі бою обидві ноги, Грегорі Д. Хадсон розповів кращому українському кінопорталу kino-teatr.ua про...

26 квітня 2012

118
16650

Віра Фарміга: Я вивчала демонологію заради "Закляття"

Актриса Віра Фарміга напередодні прем'єри містичної картини "Закляття", заснованої на реальних подіях, розповіла про свій досвід...

17 липня 2013

110
16458

Марина Петренко: "Джентльмени удачі" - чесний фільм

За пару місяців до виходу римейку культової радянської комедії «Джентльмени удачі», яким зайнявся Тимур Бекмамбетов, виконавиця головної...

26 жовтня 2012

115
15276

 



fk tw