Майвенн: Головне – вміти керувати енергією актора

Увійти через
Реєстрація
 
Майвенн: Головне – вміти керувати енергією актора
 
Новини:  Майвенн: Головне – вміти керувати енергією актора
18 лютого в український прокат вийшов п’ятий фільм Майвенн «Мій король» з Венсаном Касселем та Емманюель Берко в головних ролях. Напередодні кореспондент kino-teatr.ua зустрівся з режисеркою та поговорив з нею про те, як керувати енергією актора та перевагами фільмування в хронологічному порядку. Пропонуємо інтерв’ю з Майвенн до вашої уваги.
КТ. – Ви присвятили ваш фільм Жанні та Абделькадеру Бельходжа. Хто вони?
    М. – Це мої бабуся та дідусь. Вони все життя кохали одне одного і зараз продовжують це робити.
КТ. – Тобто фільм «Мій король» - це в певному сенсі їхня історія?
    М. – Ні, це просто присвята.
КТ. – В такому випадку скажіть, як у вас народилася ідея зняти цей фільм?
    М. – Мені здається, що, відповідаючи на решту ваших питань, я цілком природньо відповім і на це.
КТ. – То як ми зробимо?
    М. – Переходьте до другого питання.
КТ. – Коли ви писали сценарій, ви вже мали на думці Венсана Касселя та Емманюель Берко?
    М. – Я думала про Емманюель Берко, але в процесі письма я раптом злякалася, що це її не зацікавить, я боялася запропонувати їй цей проект.
КТ. – А чому ви думали, що це її не зацікавить?
    М. – Це було ірраціональне відчуття: я завжди захоплювалася нею і продовжую це робити. Але мені здавалося, що моє захоплення нею ще не означає, що вона також добре поставиться і до мене. І мені ще казали, що вона майже від усього відмовляється. А можливо, що це – наслідок того, що я все ще сумніваюся у власних силах і це відчувають оточуючі.
КТ. – Хочу перевірити власні відчуття від перегляду вашого фільму, звідси і питання: якою є, на вашу думку, головна ідея вашого фільму?
    М. Пристрасть, звичайно.
КТ. – ось так просто?
    М. – Так, це історія двох людей, які кохають одне одного, але ніяк не можуть поладнати між собою, можливо, через неможливість комунікації між жінкою та мужчиною, які радикально відрізняються одне від одного.
КТ. – Я чому питаю: я дивлюся французьке кіно вже досить довго, і мені відомо, що у вас існує кіно радикально феміністське, в якому мужчина завжди постає як чудовисько…
    М. – Вам здалося, що «Мій король» - саме з їх числа?
КТ. – Було таке відчуття, і якби не фінал, в якому героїня Емманюель Берко вдивляється в персонажа Венсана Касселя…
    М. – Он як! Але в будь-якому випадку, коли я знімала стрічку, мені все бачилося інакше. Як я вже казала, я намагалася розкрити проблему неможливості комунікації між жінкою та мужчиною, які, тим не менш, кохають одне одного.
КТ. – А не могли б ви розповісти, як вам працювалося з акторами? Ви репетирували чи ж навпаки дозволяли їм багато імпровізувати?
    М. – Я покладалася на моїх акторів, довіряла їм, і ми не надто багато працювали поза знімальним майданчиком. Але спочатку Емманюель була не надто щаслива з того, що її партнером має бути Венсан Кассель. Хоча вже через 5 хвилин першої їхньої зустрічі вона змінила свою думку.
КТ. – А що сталося за 5 хвилин?
    М. – Та нічого особливого, та й справа не в цьому. Я весь час думала, як вона може бути незадоволеною таким партнером! Я навіть запитала Емманюель про це, а вона мені відповіла, що якось випадково зустрілася з ним в аеропорту, і він викликав у неї певну антипатію. Ця ситуація лише доводить, що не можна завжди довіряти першому враженню. Та й вона сама, до речі, не завжди була білою та пухнастою.
КТ. – Просто як їхні персонажі у фільмі – то вони зближуються, то віддаляються одне від одного.
    М. – Саме так.
КТ. – А ці відносини між вашими головними акторами, те, як вони між собою взаємодіяли – і як люди, і як актори – не вплинули на ваш фільм, на вашу режисуру?
    М. – Ні, я, принаймні, жодного разу не змінила основного змісту якоїсь сцени та загального змісту історії, адже ми знімали в хронологічному порядку.
КТ. – Тобто на екрані ми бачимо саме те, що було написано в сценарії? До останньої букви?
    М. – Так теж сказати не можна, але я притримувалася сценарію та хронологічного порядку. Звичайно, багато акторів вважають, що вони всемогутні і можуть зіграти все, що завгодно. І добре, якщо це дійсно так – тоді все просто прекрасно. Маю сказати, що знімати фільм в хронологічному порядку – найбільша розкіш для режисера. Адже це так жахливо починати зйомки з фінальної сцени. І я сама, коли ще грала у фільмах, завжди віддавала перевагу хронологічному порядку, адже тільки так ви можете еволюціонувати разом з героями, відслідковувати розвиток їхніх почуттів.
КТ. – І ви так знімали і ваші попередні фільми?
    М. – ні, «Мій король» - це перший такий досвід.
КТ. – Я десь читав – виправите мене, якщо я помиляюся – що ідея назви цього фільму виникла, коли ви слухали пісню Toi Mon Toit Еллі Медейрос.
    М. – Так, спочатку фільм мав іншу назву, але якось, слухаючи цю пісеньку, я подумала, що «Мій король» (Еллі Медейрос співає «Ти – мій дах, ти – моє все, ти – мій король» - КТ.) буде чудовою назвою.
КТ. – А окрім головної теми вашого фільму, про яку ми вже говорили, ви мали намір розкрити якісь цілком певні нюанси людських стосунків?
    М. – Знаєте, це не мій шлях – щось чітко прораховувати до останньої деталі, коли я готую та знімаю фільм.
КТ. - Тобто ви більше прислуховувалися до вашої інтуїції?
    М. – Саме так.
КТ. – І все ж ви щось змінили в фільмі в процесі зйомок?
    М. – Так, я додала 2-3 сцени, яких не було в сценарії.
КТ. – Повертаючись до ваших головних акторів – що вони принесли у фільм «Мій король»?
    М. – Венсан, наприклад, привніс в образ свого персонажу, як би це сказати, багато сонця, а ось Емманюель була досить вірною тому, що було написано мною. Але маю сказати, що її героїня в сценарії була більш емоційною, більш божевільною, але коли Емманюель почала грати, то це не лягало на неї. І взагалі, кожна роль відкриває в гарному акторові щось особисте, якийсь бік його особистості, про який він міг і сам не здогадуватися. То ж Емманюель як людина не зовсім співпадала зі своєю героїнею, тоді як Венсан майже грав самого себе. І Емманюель наприкінці другого тижня зйомок сказала мені, що Венсан змінить весь фільм – всі будуть сприймати його персонажа як чудового хлопця, а вона програватиме на його фоні. Вона цього дійсно боялася. Боялася, що її героїню сприймуть виключно як істеричку, а його - як–невідпорного мужчину. І я її заспокоювала, кажучи, що все ще зміниться.
КТ. – Тобто в даному випадку ви їй не довірилися, як казали на початку нашої розмови?
    М. Та ні, я просто знала, що буде далі. Адже «Мій король», окрім іншого, це і історія негідника, але такого невідпорного, що в нього неможливо не закохатися.
КТ. – А в житті ви таких зустрічали?
    М. – Надто багато. Але повертаючись до того, що додали актори в сценарій: вже на монтажі я побачила, що іноді енергія Венсана здатна розчавити собою інших – він був прикольніше за Емманюель, а вона переважно плакала. І мені так і хотілося сказати йому: «А ну, вали звідси!» Адже моя історія дещо про інше, тож мені довелося багато чого підправляти на монтажі. Взагалі, дуже важливо вміти керувати надлишковою енергією актора, щоб він не перекрутив сенс сценарію. І до того ж, для мене це було питання гармонії – я хотіла, щоб глядач в рівній мірі зрозумів обох персонажів.
Алексей Першко 18 лютого 2016
Коментарі
 
Ім’я
26 травня 2017
Ваш коментар
Скількі буде два помножено на два?
 
сім
два
один
чотири
шість
вісім

Підписатися на обговорення

популярні інтерв'ю

Сестри Перрон: Як вижити в будинку із привидами

Андреа і Сінтія Перрон - старша і одна з молодших сестер, яким довелося виживати в справжньому будинку з привидами. Саме їх історія лежить...

24 липня 2013

85
42933

Баррі Зонненфельд: "Люди в чорному 3" мають найкраще 3D

Напередодні виходу у всіх сенсах фантастичної комедії «Люди в чорному 3» режисер Баррі Зонненфельд давв ексклюзивне інтерв'ю кращому...

13 травня 2012

79
15742

Віра Фарміга: Я вивчала демонологію заради "Закляття"

Актриса Віра Фарміга напередодні прем'єри містичної картини "Закляття", заснованої на реальних подіях, розповіла про свій досвід...

17 липня 2013

104
15128

Грег Хедсон:Схожого на "Морський бій" раніше не знімали

Ветеран війни в Іраку, який втратив на полі бою обидві ноги, Грегорі Д. Хадсон розповів кращому українському кінопорталу kino-teatr.ua про...

26 квітня 2012

112
14691

Марина Петренко: "Джентльмени удачі" - чесний фільм

За пару місяців до виходу римейку культової радянської комедії «Джентльмени удачі», яким зайнявся Тимур Бекмамбетов, виконавиця головної...

26 жовтня 2012

109
14319

 






fk tw G+