Майвенн: Головне – вміти керувати енергією актора

Увійти через
Реєстрація
 
Майвенн: Головне – вміти керувати енергією актора
 
Новини:  Майвенн: Головне – вміти керувати енергією актора
18 лютого в український прокат вийшов п’ятий фільм Майвенн «Мій король» з Венсаном Касселем та Емманюель Берко в головних ролях. Напередодні кореспондент kino-teatr.ua зустрівся з режисеркою та поговорив з нею про те, як керувати енергією актора та перевагами фільмування в хронологічному порядку. Пропонуємо інтерв’ю з Майвенн до вашої уваги.
КТ. – Ви присвятили ваш фільм Жанні та Абделькадеру Бельходжа. Хто вони?
    М. – Це мої бабуся та дідусь. Вони все життя кохали одне одного і зараз продовжують це робити.
КТ. – Тобто фільм «Мій король» - це в певному сенсі їхня історія?
    М. – Ні, це просто присвята.
КТ. – В такому випадку скажіть, як у вас народилася ідея зняти цей фільм?
    М. – Мені здається, що, відповідаючи на решту ваших питань, я цілком природньо відповім і на це.
КТ. – То як ми зробимо?
    М. – Переходьте до другого питання.
КТ. – Коли ви писали сценарій, ви вже мали на думці Венсана Касселя та Емманюель Берко?
    М. – Я думала про Емманюель Берко, але в процесі письма я раптом злякалася, що це її не зацікавить, я боялася запропонувати їй цей проект.
КТ. – А чому ви думали, що це її не зацікавить?
    М. – Це було ірраціональне відчуття: я завжди захоплювалася нею і продовжую це робити. Але мені здавалося, що моє захоплення нею ще не означає, що вона також добре поставиться і до мене. І мені ще казали, що вона майже від усього відмовляється. А можливо, що це – наслідок того, що я все ще сумніваюся у власних силах і це відчувають оточуючі.
КТ. – Хочу перевірити власні відчуття від перегляду вашого фільму, звідси і питання: якою є, на вашу думку, головна ідея вашого фільму?
    М. Пристрасть, звичайно.
КТ. – ось так просто?
    М. – Так, це історія двох людей, які кохають одне одного, але ніяк не можуть поладнати між собою, можливо, через неможливість комунікації між жінкою та мужчиною, які радикально відрізняються одне від одного.
КТ. – Я чому питаю: я дивлюся французьке кіно вже досить довго, і мені відомо, що у вас існує кіно радикально феміністське, в якому мужчина завжди постає як чудовисько…
    М. – Вам здалося, що «Мій король» - саме з їх числа?
КТ. – Було таке відчуття, і якби не фінал, в якому героїня Емманюель Берко вдивляється в персонажа Венсана Касселя…
    М. – Он як! Але в будь-якому випадку, коли я знімала стрічку, мені все бачилося інакше. Як я вже казала, я намагалася розкрити проблему неможливості комунікації між жінкою та мужчиною, які, тим не менш, кохають одне одного.
КТ. – А не могли б ви розповісти, як вам працювалося з акторами? Ви репетирували чи ж навпаки дозволяли їм багато імпровізувати?
    М. – Я покладалася на моїх акторів, довіряла їм, і ми не надто багато працювали поза знімальним майданчиком. Але спочатку Емманюель була не надто щаслива з того, що її партнером має бути Венсан Кассель. Хоча вже через 5 хвилин першої їхньої зустрічі вона змінила свою думку.
КТ. – А що сталося за 5 хвилин?
    М. – Та нічого особливого, та й справа не в цьому. Я весь час думала, як вона може бути незадоволеною таким партнером! Я навіть запитала Емманюель про це, а вона мені відповіла, що якось випадково зустрілася з ним в аеропорту, і він викликав у неї певну антипатію. Ця ситуація лише доводить, що не можна завжди довіряти першому враженню. Та й вона сама, до речі, не завжди була білою та пухнастою.
КТ. – Просто як їхні персонажі у фільмі – то вони зближуються, то віддаляються одне від одного.
    М. – Саме так.
КТ. – А ці відносини між вашими головними акторами, те, як вони між собою взаємодіяли – і як люди, і як актори – не вплинули на ваш фільм, на вашу режисуру?
    М. – Ні, я, принаймні, жодного разу не змінила основного змісту якоїсь сцени та загального змісту історії, адже ми знімали в хронологічному порядку.
КТ. – Тобто на екрані ми бачимо саме те, що було написано в сценарії? До останньої букви?
    М. – Так теж сказати не можна, але я притримувалася сценарію та хронологічного порядку. Звичайно, багато акторів вважають, що вони всемогутні і можуть зіграти все, що завгодно. І добре, якщо це дійсно так – тоді все просто прекрасно. Маю сказати, що знімати фільм в хронологічному порядку – найбільша розкіш для режисера. Адже це так жахливо починати зйомки з фінальної сцени. І я сама, коли ще грала у фільмах, завжди віддавала перевагу хронологічному порядку, адже тільки так ви можете еволюціонувати разом з героями, відслідковувати розвиток їхніх почуттів.
КТ. – І ви так знімали і ваші попередні фільми?
    М. – ні, «Мій король» - це перший такий досвід.
КТ. – Я десь читав – виправите мене, якщо я помиляюся – що ідея назви цього фільму виникла, коли ви слухали пісню Toi Mon Toit Еллі Медейрос.
    М. – Так, спочатку фільм мав іншу назву, але якось, слухаючи цю пісеньку, я подумала, що «Мій король» (Еллі Медейрос співає «Ти – мій дах, ти – моє все, ти – мій король» - КТ.) буде чудовою назвою.
КТ. – А окрім головної теми вашого фільму, про яку ми вже говорили, ви мали намір розкрити якісь цілком певні нюанси людських стосунків?
    М. – Знаєте, це не мій шлях – щось чітко прораховувати до останньої деталі, коли я готую та знімаю фільм.
КТ. - Тобто ви більше прислуховувалися до вашої інтуїції?
    М. – Саме так.
КТ. – І все ж ви щось змінили в фільмі в процесі зйомок?
    М. – Так, я додала 2-3 сцени, яких не було в сценарії.
КТ. – Повертаючись до ваших головних акторів – що вони принесли у фільм «Мій король»?
    М. – Венсан, наприклад, привніс в образ свого персонажу, як би це сказати, багато сонця, а ось Емманюель була досить вірною тому, що було написано мною. Але маю сказати, що її героїня в сценарії була більш емоційною, більш божевільною, але коли Емманюель почала грати, то це не лягало на неї. І взагалі, кожна роль відкриває в гарному акторові щось особисте, якийсь бік його особистості, про який він міг і сам не здогадуватися. То ж Емманюель як людина не зовсім співпадала зі своєю героїнею, тоді як Венсан майже грав самого себе. І Емманюель наприкінці другого тижня зйомок сказала мені, що Венсан змінить весь фільм – всі будуть сприймати його персонажа як чудового хлопця, а вона програватиме на його фоні. Вона цього дійсно боялася. Боялася, що її героїню сприймуть виключно як істеричку, а його - як–невідпорного мужчину. І я її заспокоювала, кажучи, що все ще зміниться.
КТ. – Тобто в даному випадку ви їй не довірилися, як казали на початку нашої розмови?
    М. Та ні, я просто знала, що буде далі. Адже «Мій король», окрім іншого, це і історія негідника, але такого невідпорного, що в нього неможливо не закохатися.
КТ. – А в житті ви таких зустрічали?
    М. – Надто багато. Але повертаючись до того, що додали актори в сценарій: вже на монтажі я побачила, що іноді енергія Венсана здатна розчавити собою інших – він був прикольніше за Емманюель, а вона переважно плакала. І мені так і хотілося сказати йому: «А ну, вали звідси!» Адже моя історія дещо про інше, тож мені довелося багато чого підправляти на монтажі. Взагалі, дуже важливо вміти керувати надлишковою енергією актора, щоб він не перекрутив сенс сценарію. І до того ж, для мене це було питання гармонії – я хотіла, щоб глядач в рівній мірі зрозумів обох персонажів.
Алексей Першко 18 лютого 2016
Коментарі
 
Ім’я
22 вересня 2017
Ваш коментар
Скільки ніг у дельфіна:
 
шість
П’ять
Жодної
девять
Дві
Чотири
Вісім

Підписатися на обговорення

популярні інтерв'ю

Сестри Перрон: Як вижити в будинку із привидами

Андреа і Сінтія Перрон - старша і одна з молодших сестер, яким довелося виживати в справжньому будинку з привидами. Саме їх історія лежить...

24 липня 2013

85
43899

Баррі Зонненфельд: "Люди в чорному 3" мають найкраще 3D

Напередодні виходу у всіх сенсах фантастичної комедії «Люди в чорному 3» режисер Баррі Зонненфельд давв ексклюзивне інтерв'ю кращому...

13 травня 2012

79
16345

Віра Фарміга: Я вивчала демонологію заради "Закляття"

Актриса Віра Фарміга напередодні прем'єри містичної картини "Закляття", заснованої на реальних подіях, розповіла про свій досвід...

17 липня 2013

104
15718

Грег Хедсон:Схожого на "Морський бій" раніше не знімали

Ветеран війни в Іраку, який втратив на полі бою обидві ноги, Грегорі Д. Хадсон розповів кращому українському кінопорталу kino-teatr.ua про...

26 квітня 2012

112
15371

Марина Петренко: "Джентльмени удачі" - чесний фільм

За пару місяців до виходу римейку культової радянської комедії «Джентльмени удачі», яким зайнявся Тимур Бекмамбетов, виконавиця головної...

26 жовтня 2012

109
14768