Сільві Веред: Проституція - явище комплексне

Увійти через
Реєстрація
 
Сільві Веред: Проституція - явище комплексне
 
Новини: Сільві Веред: Проституція - явище комплексне
Як вже давно відомо всім зацікавленим глядачам, 2 березня в український прокат виходить французька стрічка Sex Doll. З виконавицею головної ролі в цьому фільмі, молодий (але вже відбулася) актрисою Афсією Ерзі ми вже в силу наших сил і можливостей нашого шановного читача познайомили. Тепер прийшла черга режисера цієї стрічки, Сільві Веред, з якою кореспондент порталу kino-teatr.ua також завчасно зустрівся в паризькому готелі Intercontinental Paris Le Grand.
КТ. - Сільві, для початку розмови скажіть, будь ласка, як правильно вимовляти ваше прізвище?
СВ. - Веред.
КТ. - І якого походження це прізвище? Схоже на фламандську?
СВ. - Абсолютно вірно.
КТ. - А тепер традиційне запитання, яке я ставлю всім режисерам і акторам, які ще мало відомі в нашій країні. Розкажіть трохи про себе, про творчу кар'єру.
СВ. - Логічно. Отже, мене звуть Сільві Веред, я - французький режисер, на рахунку якого кілька фільмів. Я знімаю авторське кіно, як кажуть у Франції. Я зняла фільм «Стелла», який був у Венеції, потім я зробила стрічку «Сповідь сина століття», яка була представлена ​​в «Особливому погляді» в Каннах.
КТ. - І в ній ще грали Шарлотта ...
СВ. - Так, Шарлотта Генсбур і Пітер Догерті.
КТ. - А знятий він був по Альфреду де Мюссе?
СВ. - Саме так! Ви прекрасно розбираєтеся в моїй творчості!
КТ. - На жаль, не настільки, як би хотілося. У нас часом буває важко знайти в офіційних джерелах неамериканське кіно.
СВ. - Так-так, звичайно, це зрозуміло.
КТ. - А як народилася ідея створення цього фільму?
СВ. - Було дві причини: по-перше, з'явилися дівчата, які стали знаменитостями саме тому, що вони займалися проституцією, нехай і на високому рівні. І взагалі, можна констатувати, що відбувається стрімке перетворення проституції в професію, яку більшість сприймають як щось саме собою зрозуміле. Але ж є ще й такі, які розглядають її і секс в цілому як шлях до слави. Навіть Періс Хілтон багато в чому прославилася завдяки "секс-плівкам». Так що має місце певний феномен злиття вищого суспільства, проституції і сексу. Одним із проявів його на побутовому рівні є те, що зовсім молоді дівчата викладають на «Інстаграмі» фото своїх оголених інтимних місць: вони вже звикли, що продається все. А в більш загальному сенсі, можна говорити про зміну суспільної свідомості: ще зовсім недавно батьки ніколи б не побажали, щоб їх дочка стала повією, а зараз багато хто не сприймає лише вуличну проституцію, а ремесло call girl вважають цілком прийнятним.
КТ. - Чому? Тому що робота call girl не так кидається в очі?
СВ. - Не тільки, думаю, є і причини соціального спрямування. Наприклад, якщо буде вибір між роботою касирки в супермаркеті і call girl, величезна кількість молодих дівчат виберуть друге. Але у цього феномена є і ще одна сторона: його можна вважати одним з побічних ефектів жіночої емансипації - тепер уже рідко хто говорить, що займаються проституцією заради нових туфель. Але в своєму фільмі я намагалася утримуватися від моральних суджень і не розповідати про те, що я вважаю правильним чи ні. Мене в першу чергу цікавило те, що ці дівчата втрачають, що вони залишають осторонь, чого вони позбавляються. А ще одна причина, що підштовхнула мене до створення цього фільму, має особистий характер: моя бабуся в юності була повією.
КТ. - Але ж існує величезна французька культурна традиція, що стосується відображення проституції. Рік тому я ходив на величезну виставку в музеї Орсе, присвячену проституції. Чи можна сказати, що ваш фільм вкладається в цю традицію?
СВ. - Мабуть ви маєте рацію. До того ж, в розумінні явища проституції є певна двоякість: з одного боку, як я вже говорила, вона може сприйматися як прояв жіночої емансипації, коли жінка прагне обрати собі іншу долю, з іншого ж боку, сприймати торгівлю собою як звільнення теж досить складно . Проституція - це складне явище.
КТ. - А розробка ідеї вашого фільму зайняла багато часу?
СВ. - Ні, не дуже. Сценарій я написала досить швидко, а потім ми з Афсією стали зустрічатися з call girls: ми хотіли, так би мовити, звірити написане мною з реальністю. І на мій подив виявилося, що те, що я написала досить точно співвідноситься з життям, з їх життям. Тобто на перший погляд у них все прекрасно: вони молоді, вродливі, вони незалежні ...
КТ. - Вибачте, що перебиваю вас, але квартира вашої героїні, показана у фільмі - це правда?
СВ. - Так-так, вона шикарна. У тих з call girls, які досягли успіху в своєму ремеслі, дійсно багато грошей. Але ось що стосується їх сімей, там зовсім інша справа: їм доводиться обривати всі зв'язки з сім'ями, з батьками, або вони змушені нескінченно брехати їм. До того ж і відносини між самими дівчатами, м'яко кажучи, складні. І - головне - їм не можна заводити постійних хлопців. Втім, вони на це йдуть свідомо, ну, або ж обманюють самі себе, кажучи собі, що мовляв потім, пізніше, коли я піду з професії, я зможу жити нормально на ті гроші, які я відкладу зараз.
КТ. - І як, це працює? Скільки триває «кар'єра» call girls?
СВ. - Ні, це не дуже добре працює, тому що, щоб витримати на роботі, багато хто з них вживають наркотики, та й взагалі поступово у них відключаються емоції, вони перетворюються на роботів.
КТ. - Але вам відомі позитивні приклади?
СВ. - В якому сенсі - позитивні?
КТ. - Тобто дівчата, які дійсно пережили цей період і зажили нормальним життям?
СВ. - Звичайно, такі є, але навіть їх наздоганяють певні наслідки, на кшталт хвороб, психічних розладів.
КТ. - А романтичну лінію в свій фільм ви ввели, щоб підкреслити те, що ці дівчата втрачають?
СВ. - Саме так. Так, я вже побіжно згадувала, що хотіла в своєму фільмі показати, що ці дівчата в емоційному сенсі абсолютно незрілі, вони - маленькі дівчинки. Тому що вони були відрізані від нормального розвитку чуттєвої сфери людини. І мені було цікаво подивитися - і показати глядачеві - який вплив на call girls може надати раптова любов, любов з першого погляду. Мені здалося цікавим показати процес перетворення молодої, красивої, впевненої в собі жінки, в невпевнену, збентежену дівчинку.
КТ. - А чим обумовлений вибір на головну роль Еша Стайместа?
СВ. - Мені хотілося, щоб цей персонаж не був таким собі лицарем-рятівником на білому коні. Потрібно було, щоб і про нього можна було б сказати, що і він міг би виявитися на місці героїні Афсії. Його персонаж, як персонаж Афсії, теж не був створений для любові. І зовні Еш не видається людиною, у якого все в порядку (сміється). Він не повинен був бути вчителем для персонажа Афсії, вони повинні пройти цей шлях разом.
КТ. - А як ви вибрали саме цих двох?
СВ. - Ну, Афсію я вже знала по фільму Абдельлатіфа Кешиша, і з нею я переговорила ще на стадії написання сценарію. Мені думалося, що добре було б, якби цю роль зіграла саме вона: вона і сама пройшла в житті неабиякий шлях, незважаючи на молодість. Вона виросла в дуже складному районі Марселя, але завжди хотіла стати акторкою, і вона домоглася свого: вона знялася у Абделя, приїхала в Париж, ходила на акторські курси і т.д. Вона до певної міри - протилежність повії, в ній є величезна чуттєвість, а з іншого боку в ній є щось дуже мужнє.
КТ. - В якому сенсі?
СВ. - Вона, будучи дуже красивою, не використала свою красу як інструмент для досягнення своєї мети, вона не випинала її. А так на її місці вчинили б дуже багато.
КТ. - З Афсією зрозуміло. А Еш?
СВ. - З ним я не була знайома, але мені був потрібен хтось дуже знаковий для сучасного Лондона ...
КТ. - Адже він манекенник?
СВ. – Так-так. І якраз на фотографії я вперше його побачила і попросила кастинг-директора зателефонувати йому. Він тоді був у Лос-Анджелесі - він там живе, як і багато британців. Ми з ним поговорили, і він здався мені підходящою кандидатурою. І, хоча це було всього за 5 днів до початку зйомок, він погодився. І все склалося просто чудово.
КТ. - Поставлю той же питання, яке вже ставив Афсії - чому Лондон? Чому не Берлін або Лісабон, наприклад?
СВ. - Все просто: якщо раніше подібні дівчата мріяли поїхати в Париж, щоб відірватися від своїх сімей, обірвати будь-які зв'язки, то зараз TGV (високошвидкісний поїзд - КТ.) від Марселя до Парижа доїжджає буквально за пару годин. Так що тепер потрібно їхати в іншу країну. А Лондон - це Сіті, це безліч мільярдерів, це величезний ринок для call girls, це розкіш ...
КТ. - Навіть в ваших очах, очах парижан?
СВ. - Так, звичайно, навіть для нас. Коли ми приїжджаємо в Лондон, ми відчуваємо там себе якимись замазурами-провінціалами (сміється).
КТ. - Ну, і наостанок ще один традиційний питання - чи готуєте ви який-небудь наступний проект7
СВ. - Так, готую. Сценарій вже готовий, так що тепер будемо шукати фінансування.
КТ. - Що успіхів вам на цьому поприщі.
СВ. - Дякую.
Алексей Першко 23 лютого 2017
Коментарі
 
Ім’я
22 вересня 2017
Ваш коментар
Скільки важить кілограм:
 
Децибел
Декалітр
Кілограм
Грам
Центнер
Тонну
Дециметр

Підписатися на обговорення

популярні інтерв'ю

Сестри Перрон: Як вижити в будинку із привидами

Андреа і Сінтія Перрон - старша і одна з молодших сестер, яким довелося виживати в справжньому будинку з привидами. Саме їх історія лежить...

24 липня 2013

85
43899

Баррі Зонненфельд: "Люди в чорному 3" мають найкраще 3D

Напередодні виходу у всіх сенсах фантастичної комедії «Люди в чорному 3» режисер Баррі Зонненфельд давв ексклюзивне інтерв'ю кращому...

13 травня 2012

79
16345

Віра Фарміга: Я вивчала демонологію заради "Закляття"

Актриса Віра Фарміга напередодні прем'єри містичної картини "Закляття", заснованої на реальних подіях, розповіла про свій досвід...

17 липня 2013

104
15717

Грег Хедсон:Схожого на "Морський бій" раніше не знімали

Ветеран війни в Іраку, який втратив на полі бою обидві ноги, Грегорі Д. Хадсон розповів кращому українському кінопорталу kino-teatr.ua про...

26 квітня 2012

112
15371

Марина Петренко: "Джентльмени удачі" - чесний фільм

За пару місяців до виходу римейку культової радянської комедії «Джентльмени удачі», яким зайнявся Тимур Бекмамбетов, виконавиця головної...

26 жовтня 2012

109
14768