Бої місцевого значення

Бокс-офіс №38

 

Український кінопрокатний ринок в ході уїк-енду №38 (19-22 вересня 2013 року) нуртував подіями місцевого значення, серед яких слід виділити наступні: відбувся найширший реліз українського фільму (мова про «Ломбард» Любомира Левицького), на Олімп вітчизняних прокатників чи не вперше цього року піднялася компанія «Аврора». Але про все по черзі.
Як і очікувалося, перше місце в топовій десятці вітчизняного прокату зайняв фільм «Джобс: імперія спокуси», але зробив він це з певною натугою. Кожна із 102-х копій «Джобса» збирала по 3456 доларів, що в підсумку дало 352 524 тисячі доларів загальних зборів. Вражаючим цей показник не назвеш, адже, до прикладу, «Ріддік», який йде в українському прокату вже другий   тиждень на тій же кількості копій зібрав лише на 10 тисяч доларів менше і зайняв другу позицію в українському бокс-офісі. Загальні ж збори «Ріддіка» за два тижні прокату з легкість подолали позначку в один мільйон доларів.
Стратегія, обрана прокатником для стрічки «Коханий з майбутнього», приносить свої плоди: не виблискуючи результатами, фільм цей втратив лише 21 відсоток зборів у порівнянні з минулим тижнем і опустився лише на одну позицію в бокс-офісі. Хоча цей «успіх» у великій мірі обумовлений відсутністю більш сильних конкурентів на українському ринку на даний момент.
Продовжує вражати своєю стабільністю комедія «Ми – Міллери», яка за місяць прокату зібрала півтора мільйони доларів, не опускаючись при цьому нижче 4-го місця в бокс-офісі.
Але, як вже відзначалося в попередньому огляді ринку, головною інтригою уїк-енду мав би стати реліз першої української кримінальної комедії «Ломбард» Любомира Левицького. Здавалося б, для успіху у цієї стрічки були всі передумови: популярний жанр, доволі відомий актор у головній ролі, прокатник-лідер українського ринку, який забезпечив стрічці широкий реліз (щоправда, замість заявлених 71 копії стрічка вийшла на 66-ти). Але щось не склалося: стрічка напрацьовувала лише по 421 долару на копію, зібравши в цілому 28 тисяч доларів. Співвідносити ці показники з заявленим виробничим бюджетом в 3 мільйони доларів немає жодного сенсу – наперед зрозуміло, що український ринок надто малий, щоб відбивати виробничі витрати. Тут цікаве інше: виходить, що жанрове українське кіно не може конкурувати навіть з українським же кіно більш артгаузного штибу – з такими зборами «Ломбарду» ніколи не зібрати 2-х мільйонів доларів, які нібито напрацював «Тойщопройшовкрізьвогонь» Михайла Іллєнка. Чи тут криється якийсь підступ, який знаходиться за межами чистої статистики? Навряд чи відповідь на це питання колись стане надбанням широкого загалу.

 

Уік-енд 19.09 - 22.09

Позиція
(минулий
Уік-енд)
Фільм
(Оригинальное название)
(Дистриб’ютор)
Сбори $
Уік-енд / зміни
(Всього)
Квитки
Уік-енд
(Всього)
Екрани
(зміни)
Тиждень
прокату
1 Джобс: Імперія спокуси
jOBS
Мульті Медіа Дістрібьюшн
352 524 0 102 1
2
1
Ріддік
Riddick
Інтер-Фільм
343 125
     55%
1 296 250
0 100 2
3
2
Коханий з майбутнього
About Time
B&H
114 831
     21%
316 235
0 103
11
2
4
3
Ми - Міллери
We're the Millers
Kinomania Film Distribution
75 195
     36%
1 508 484
0 48
6
5
5
4
Однокласники 2
Grown Ups 2
B&H
61 895
     45%
1 215 514
0 69
43
4
6
5
Два стволи
2 Guns
B&H
48 901
     53%
535 091
0 89
16
3
7
6
Літачки
Planes
B&H
30 282
     37%
1 198 018
0 58
35
5
8 Ломбард
Ломбард
B&H
27 804 0 66 1
9 Заборонена пристрасть
Adore
Ukrainian Film Distribution
15 611 0 29 1
10
7
Персі Джексон: Море чудовиськ
Percy Jackson: Sea of Monsters
Ukrainian Film Distribution
9 697
     57%
782 654
0 15
30
5
Разом: 1 079 865 0 679
Минулий уік-енд 1 341 967 0 691
зміни 20% -100% 12
Алексей Першко 24 вересня 2013
Like