Бокс-офіс №19

Увійти через
Реєстрація
 
Бокс-офіс №19 (2015)
Повернутися до вибору бокс-офісу
 
Бокс-офіс №19
Скачать отчет

Свій шлях

Результати вже другого уїк-енду поспіль на українському кінопрокатному ринку змушують замислитися над тим, що вітчизняний прокат йде своїм, тільки йому притаманним шляхом. І справа ось в чому: наприклад, в Північній Америці свята, подібні до наших травневих напевно були б відзначені різким сплеском відвідуваності і, як наслідок, зборів в кінотеатрах. У нас же спостерігається цілком протилежна картина: в перший святковий уїк-енд (№18, 30 квітня – 3 травня) відвідуваність кінотеатрів впала на 28 відсотків, а в другий (№19, 7-10 травня) – ще на 42 відсотки. Можна, звичайно, списати цей феномен на відсутність в прокаті потужних комерційних продуктів (других «Месників» в розрахунок приймати не доводиться – вони вийшли ще 23 квітня, та й за будь-яких умов своє б зібрали). Більш імовірним представляється, що у нашого глядача інші пріоритети – він воліє використати такі довгі вихідні або ж для відпочинку, або ж для роботи на своїх присадибних ділянках. Та й не варто відкидати недорозвинутість нашої кінотеатральної мережі: виїхавши з великих міст, наш глядач втрачає будь-яку можливість відвідати кінотеатр – яким би сильним не було його бажання зробити це.

З дебютантів тижня 2 стрічки опинилися в десятці кращих фільмів прокату: комедія «Міс Переполох» зібрала на 95 екранах 1 мільйон 171 тисячу гривень, а переглянули її 21 тисяча глядачів. Це дозволило їй розміститися на другій позиції українського бокс-офісу, одразу після других «Месників», які навіть на третьому тижні прокату зібрали вдвічі більше згаданої комедії.
Другий дебютант тижня – хоррор «Слендер» - вийшов на 61 екрані та зібрав 473 тисячі гривень (майже 9 тисяч глядачів).
«Фокус» з Уіллом Смітом, який знаходиться на третій позиції, можна вважати дебютантом лише формально: насправді він вийшов тижнем раніше під виглядом так званих допремьєрних показів. І результати його досить показові: додавання 42 екранів не врятувало фільм від втрати 20 відсотків зборів, які були зроблені тижнем раніше.
Найзначнішими змінами в рейтингу вітчизняних прокатників стали вихід на другу позицію компанії «Мульти Медіа Дистрибьюшн» (19 відсотків від зборів стрічок топ-десятки)і спуск на останнє, 5-те місце, одного з лідерів ринку – компанії UFD (3 відсотки зборів).
Майбутній тиждень навряд чи принесе значні потрясіння, хіба що четвертий «Шалений Макс» дещо підправить загальну картину в десятці кращих фільмів вітчизняного прокату.

 

 

Уік-енд 07.05 - 10.05


Позиція
(минулий
Уік-енд)
Фільм
(Оригинальное название)
(Дистриб’ютор)
Сбори ₴ (грн.)
Уік-енд / зміни
(Всього)
Квитки
Уік-енд
(Всього)
Екрани
(зміни)
Тиждень
прокату
1
1
Месники: Ера Альтрона
Avengers: Age of Ultron

B&H
3 564 845
35 916 525
58%
 
56 010
567 683
207
20
3
2 Міс Переполох
She's Funny That Way

Multi Media Distribution
1 170 839 20 880 95 1
3
2
Фокус
Focus

Кіноманія
1 030 958
2 966 702
20%
 
19 229
53 790
114
42
2
4 Слендер
Always Watching: A Marble Hornets Story

Вольга Україна
472 788 8 991 61 1
5
3
Суперкоманда
Metegol

Вольга Україна
357 957
1 589 732
62%
 
8 199
32 991
131
22
2
6
4
Ex Machina
Ex Machina

B&H
285 012
8 771 764
68%
 
5 432
163 710
62
77
4
7
6
А зорі тут тихі...
А зори здесь тихие...

Multi Media Distribution
258 034
898 123
41%
 
5 163
16 956
58
9
2
8
5
Форсаж 7
Fast & Furious 7

B&H
210 980
45 970 290
66%
 
4 268
843 605
34
28
6
9
8
Незламна
Незламна

Ukrainian Film Distribution
151 888
13 933 134
48%
 
3 141
274 139
30
3
6
10
10
Нарешті вдома
Home (III)

Ukrainian Film Distribution
109 028
12 359 802
37%
 
2 503
258 472
30 8
Разом: 7 612 329 133 816 822
Минулий уік-енд 13 803 392 232 202 819
зміни 45% 42% 3
Алексей Першко 13 травня 2015



fk tw