Бокс-офіс №42

Увійти через
Реєстрація
 
фильм Власть
Бокс-офіс №42 (2015)
Повернутися до вибору бокс-офісу
 
Бокс-офіс №42

Любов крутіше за яйця

Уїк-енд №42 (15-18 жовтня 2015 року) на українському кінопрокатному ринку цікавий тим, що другий тиждень поспіль спостерігається зростання показників десяти кращих фільмів прокату (відвідуваність українських кінотеатрів зросла на 15 відсотків до 356 тисяч глядачів, а збори – на 11 відсотків до 23 мільйонів гривень). Можна говорити про те, що український кінопрокатний ринок поступово підходить до одного з осінніх піків, який зазвичай припадає на початок листопада.
Перше місце в українському бокс-офісі дісталося анімаційній стрічці «Монстри на канікулах 2» - вийшовши на допрем’єрних показах на 200 екранах, стрічка Генадія Тартаковського  зібрала 7 мільйонів гривень.
Тріумфатор минулого уїк-енду – стрічка Рідлі Скотта «Марсіанин» з Меттом Деймоном – вельми помірно скоротила темпи зборів (лише 51 відсоток), та, зібравши на 219 екранах 5 мільйонів 850 тисяч гривень за уїк-енд, довела свої загальні збори до 24 мільйонів гривень за 11 днів прокату.
Нова стрічка Гільєрмо дель Торо «Багряний Пік» стартувала на 176 екранах та зібрала 4 мільйони 450 тисяч гривень, що принесло їй третє місце в українському бокс-офісі.
Прокатник «Прогулянки висотою» Роберта Земекіса додав стрічці 85 екранів, що дозволило їй збільшити збори на 57 відсотків у порівнянні з попереднім уїк-ендом. Загальні збори за 11 днів прокату склали 5 мільйонів 900 тисяч гривень.
Відчутно просів в прокаті «Пен: Подорож до Небувалії» - він зібрав на 64 відсотки менше коштів, ніж тижнем раніше, і опустився з другої позиції в бокс-офісі на п’яту.
Ще відчутніше просів «Еверест» Бальтазара Кормакура, але для цього є кілька об’єктивних підстав: кількість екранів зменшено на 90 одиниць, та й в прокаті він знаходиться вже давно (25 днів).
Цікаво було спостерігати за дуеллю «Любові» Гаспара Ное та мексиканських «Крутих яєць»: скандальна стрічка Ное виграла вчисту – вийшовши на 41 екрані (що на 34 екрани менше, ніж у конкурента), стрічка зуміла заволодіти увагою 4 561 глядача (на тисячу більше, ніж у «Крутих яєць»). І це при тому, що у «Любові» - найжорсткіший віковий ценз (до 21 року). Хоча, заради справедливості, варто відзначити, що й середня ціна на квиток у стрічки франко-аргентинця найвища серед стрічок першої десятки українського прокату – 88 гривень (при середній ціні в 64 гривні). Це й дозволило «Любові» зібрати в два рази більше коштів, ніж «Крутим яйцям», що непропорційно різниці в кількості глядачів.
  
 
 
Фільм Квитки
Уік-енд/Всього
Сбори грн
 Уік-енд/Всього 
Екрани Д* З* % М*
1. Монстри на канікулах 2
B&H
114 333
114 333
6 978 207
6 978 207
200 0 - -
2. Марсіянин
Ukrainian Film Distribution
87 341
359 394
5 853 108
23 898 426
219
(-52)
11 -51 1
3. Багряний пік
B&H
68 132
68 132
4 445 401
4 445 401
176 4 - -
4. Прогулянка висотою
B&H
42 166
78 873
2 820 258
5 895 501
189
(85)
4 +57 3
5. Пен: Подорож у Небувалію
Кіноманія
21 746
117 119
1 294 641
6 977 802
178
(-21)
11 -64 2
6. Еверест
B&H
6 999
434 246
406 761
28 530 062
75
(-90)
25 -71 4
7. Любов
Артхаус Tрафік
4 561
4 561
383 647
383 647
41 4 - -
8. Стажер
Кіноманія
5 689
168 947
345 646
9 904 506
30
(-61)
25 -67 5
9. Круті яйця
Top Film Distribution
3 501
3 501
172 080
172 080
75 4 - -
10. Той, що біжить лабіринтом: Випробування вогнем
Ukrainian Film Distribution
1 170
284 819
75 893
17 108 290
13
(-64)
32 -75 6
Разом: 355 638 22 775 642
Минулий тиждень 310 595 20 484 528
% зміни +15 +11
Алексей Першко 20 жовтня 2015



fk tw