Бокс-офіс №44

Увійти через
Реєстрація
 
фильм Власть
Бокс-офіс №44 (2015)
Повернутися до вибору бокс-офісу
 
Бокс-офіс №44

Щасливий Хеллоуїн

Результати уїк-енду №44 (29 жовтня – 1 листопада 2015 року) на українському кінопрокатному ринку свідчать про вірність репертуарної політики вітчизняних прокатників, які підібрали відповідний до Хеллоуїна репертуар, та про те, що український кінопрокатний ринок вже другий тиждень поспіль йде до стабілізації, при чому на більш високому рівні, ніж раніше. Перший висновок підтверджують два фільми, які знаходяться на перших двох сходинках бокс-офісу, а другий – показники відвідуваності українських кінотеатрів (вона зросла на 12 тисяч глядачів у порівнянні з попереднім уїк-ендом). І не варто забувати, що кількість проданих квитків найближчого уїк-енду має зрости ще більше, адже на екрани виходить 24-й фільм про легендарного агента 007 Джеймса Бонда «Спектр», який б’є всі рекорди на тих територіях, де  його реліз вже відбувся.
Отже, третій тиждень поспіль український бокс-офіс очолюють «Монстри на канікулах 2», яких уже переглянули 663 тисячі українських глядачів, які принесли до кінотеатрів 36 мільйонів гривень.
На другому місці українського бокс-офісу – нова стрічка з віном Дизелем «Останній мисливець на відьом»: на 176 стартових екранах вона зібрала 7 мільйонів 863 тисячі гривень (127 тисяч глядачів). Деякі дані дозволяють припустити, що ця стрічка могла б зібрати і більше, якби мала більше екранів: за показником середньої кількості глядачів на екран вона впевнено випереджає лідера (721 глядач проти 664 глядачів у «Монстрів»).
Третє місце українського хіт-параду – ще за одним новачком, гангстерською стрічкою «Чорна меса» з цілим сонмом чудових акторів з Джонні Деппом на чолі: на 127 екранах фільм зібрав більше 3-х мільйонів гривень.
«Марсіянина» Рідлі Скотта можна до певної міри вважати жертвою недостатньої кількості екранів на вітчизняному ринку: можна припустити, що його прокатник був змушений різко (одразу на 100 одиниць) скоротити кількість екранів на користь іншого свого фільму, вже згадуваного «Останнього мисливця на відьом».
Не зовсім зрозумілі показники «Евересту» Бальтазара Кормакура: минулого уїк-енду його переглянули 2452 глядача, що принесло стрічці 138 075 гривень зборів; цього уїк-енду кількість глядачів скоротилася до 2275, а от збори зросли на 40 відсотків – до 193 тисяч глядачів. Фільм демонструють виключно на найдорожчих сеансах у всіх залах IMAX нашої країни?
Лідером ринку продовжує залишатися компанія B&H.
 
Фільм Квитки
Уік-енд/Всього
Сбори грн
 Уік-енд/Всього 
Екрани Д* З* % М*
1. Монстри на канікулах 2
B&H
170 517
662 354
8 974 109
36 047 392
257
(-24)
11 -26 1
2. Останній мисливець за відьмами
Ukrainian Film Distribution
126 913
126 913
7 862 277
7 862 277
176 4 - -
3. Чорна меса
Кіноманія
47 537
47 887
3 083 865
3 115 063
127 4 - -
4. Паранормальне явище: Примарний світ
B&H
27 863
101 472
1 614 303
6 142 857
187
(-11)
11 -50 3
5. Марсіянин
Ukrainian Film Distribution
23 361
492 449
1 424 585
31 826 613
102
(-100)
25 -59 2
6. Багряний пік
B&H
16 617
168 484
989 870
10 441 551
131
(-30)
18 -63 4
7. Прогулянка висотою
B&H
12 948
157 807
768 784
10 630 641
152
(-37)
18 -64 5
8. Пен: Подорож у Небувалію
Кіноманія
5 987
150 208
286 027
8 649 560
62
(-63)
25 -57 6
9. Юність
Артхаус Tрафік
4 420
6 930
277 925
419 255
19 4 - -
10. Еверест
B&H
2 275
442 509
193 095
29 037 892
9
(-2)
39 +40 10
Разом: 438 438 25 474 840
Минулий тиждень 425 666 25 431 280
% зміни +3 +0
Алексей Першко 03 листопада 2015



fk tw