Бокс-офіс №9

Увійти через
Реєстрація
 
100 речей та нічого зайвого
Бокс-офіс №9 (2017)
Повернутися до вибору бокс-офісу
 
Бокс-офіс №9

2 з 10-ти

Уїк-енд №9 (2-5 березня 2017 року) на українському кінопрокатному ринку запам\'ятається в першу чергу тим, що 2 з десяти кращих фільмів прокату з усією впевненістю можна називати українськими. Причому обидві вони перебувають в першій частині прокатного хіт-параду. Але про все по порядку.
Як і на всіх територіях, де вийшов в прокат фільм Джеймса Менголда «Логан», він завоював впевнену першість (від себе додамо - дуже і дуже заслужено). В українських кінотеатрах він стартував відразу на 274 екранах і зібрав за перший уїк-енд більше 17-ти мільйонів гривень.
На другому місці - лідер минулого уїк-енду, «собача» мелодрама «Життя і мета собаки»: стрічка ця зібрала на 45 відсотків менше коштів, ніж на старті, а її загальні валові збори трохи не дотягли до 8-ми мільйонів гривень.
Трохи більше, ніж «Життя і мета собаки», втратила в зборах «Гіркі жнива» - мінус 49 відсотків. Ця стрічка Джорджа Менделюка довела свої валові збори до 6 мільйонів 750 тисяч гривень і опустилася з другого місця тиждень тому на третє.
Відразу за нею йде ще одна українська стрічка - молодіжна комедія «Інфоголік», вироблена на приватні кошти без будь-якої участі держави. Стрічка від студії «Мамахохотала» на скромних за теперішніх часів 112 екранах і при куди більш скромній, ніж у «Гірких жнив», рекламно-маркетингової компанії зібрала солідні кошти - 1 мільйон 836 тисяч гривень. Її глядацька аудиторія склала 24 тисячі глядачів.
Якщо підсумувати показники цих двох стрічок, то (хай і з певними натяжками) можна буде констатувати, що вперше в історії новітнього українського прокату вітчизняні стрічки зробили 14 відсотків загальних валових зборів фільмів першої десятки прокату - 3 мільйони 692 тисячі гривень із загальних 27 мільйонів 330 тисяч .
Причому успіх «Інфоголіка» підкреслює і той факт, що він випередив більш іменитих суперників - стрічку «Золото» з чудовим Меттью МакКонахі (127 екранів, 1 мільйон 275 тисяч гривень зборів) і «Голос монстра» (134 екрану, 769 тисяч гривень зборів) . Ці стрічки, що стартували в українських кінотеатрах одночасно з «Інфоголіком», зайняли відповідно п\'яте і шосте місця в українському бокс-офісі. Цікаво буде спостерігати, як буде розгортатися подальша прокатна доля «Інфоголіка» і «Гірких жнив».
 
Фільм Квитки
Уік-енд/Всього
Сбори грн
 Уік-енд/Всього 
Екрани Д* З* % М*
1. Лоґан: Росомаха
Ukrainian Film Distribution
206 461
206 461
17 101 134
17 101 134
274 4 - -
2. Життя і мета собаки
Ukrainian Film Distribution
36 072
109 091
2 466 667
7 871 601
134
(-22)
11 -45 1
3. Гіркі жнива
B&H
28 283
98 853
1 855 496
6 746 427
192
(2)
11 -49 2
4. Інфоголік
Multi Media Distribution
23 881
23 881
1 836 440
1 836 440
112 4 - -
5. Золото
Ukrainian Film Distribution
14 392
14 392
1 274 023
1 274 023
127 4 - -
6. Голос монстра
Вольга Україна
9 815
9 815
768 739
768 739
134 4 - -
7. Оселя зла: Фінальна битва
B&H
8 491
166 097
632 183
13 737 191
155
(-80)
18 -81 3
8. П'ятдесят відтінків темряви
B&H
8 245
587 480
615 582
42 445 151
78
(-133)
25 -75 4
9. Джон Уік 2
Ukrainian Film Distribution
5 747
207 122
412 036
15 745 946
61
(-83)
25 -76 6
10. Махач вчителів
Кіноманія
5 479
93 374
366 940
6 761 835
62
(-82)
18 -80 5
Разом: 346 866 27 329 240
Минулий тиждень 284 921 20 948 554
% зміни +22 +30
Алексей Першко 07 березня 2017



fk tw