Бокс-офіс №2

Увійти через
Реєстрація
 
100 речей та нічого зайвого
Бокс-офіс №2 (2018)
Повернутися до вибору бокс-офісу
 
Бокс-офіс №2

Феномен «Джуманджі»

На тлі падіння основних показників українського кінопрокатного ринку в ході уїк-енду №2 (11-14 січня 2018 року) головною темою для обговорення стають феноменальні показники стрічки «Джуманджі: Поклик джунглів» з Дуейн Джонсон, Джеком Блеком і іншими в головних ролях. Цей фільм ось вже 25 днів очолює український прокат, і за цей період встиг зібрати понад 85 мільйонів гривень. Більш того, «Джуманджі: Поклик джунглів» стали третім фільмом в українському прокаті новітнього часу, який подивилися більше 1 мільйона вітчизняних глядачів. Примітно і те, що подібна ситуація спостерігається не тільки в українських кінотеатрах, а й в бокс-офісах багатьох інших країн. Насмілимося припустити, що зараз багато експертів ламають голову над тим, що ж стало причиною настільки оглушливого успіху цієї стрічки: адже - поклавши руку на серце - в ній немає нічого такого, щоб пояснило подібний феномен. Здавалося б, такі успіхи були б очікувані від фільму «Зоряні війни: Останні джедаї», але він за 32 дні українського прокату зібрав в два рази менше, ніж «Джуманджі», і вже покинув першу десятку вітчизняного прокату.
З третього місця на друге в українському бокс-офісі піднялася стрічка «Найбільший шоумен» з Х\'ю Джекманом: за 11 днів прокату в активі стрічки майже 15 мільйонів гривень.
З четвертого місця на третє піднялася і ще одна стрічка - анімація «Фердинанд»: вона за 25 днів прокату напрацювала в українських кінозалах більше 45 мільйонів гривень. Судячи з динаміки зміни зборів, цей фільм ще на деякий час затримається в верхній частині українського бокс-офісу.
Всі «підйоми» в першій десятці, описані трохи вище, пов\'язані з одним падінням: мова про українську стрічці «свінгерів», яка зібрала за звітний уїк-енд на 67 відсотків менше коштів, ніж тижнем раніше, і з другого місця в бокс-офісі перемістилася на четверте. Очевидно, за 14 днів прокату еротикою українсько-латвійського розливу вітчизняний глядач насолодився сповна. Проте, сукупні касові збори цього фільму наближаються до 18 мільйонам гривень, що лише підтверджує наші припущення про те, що «свінгерів» увійдуть до трійки кращих комерційних фільмів України, що наступив.
Стрічка «Киборги» за минулий уїк-енд довела свої збори до 21 мільйона 870 тисяч гривень, що поки залишає її на другому місці в списку українських комерційних успіхів.

 

 
Фільм Квитки
Уік-енд/Всього
Сбори грн
 Уік-енд/Всього 
Екрани Д* З* % М*
1. Джуманджі: Поклик Джунглів
B&H
106 573
1 031 433
8 387 169
85 316 432
261
(-12)
25 -31 1
2. Найвеличніший шоумен
Ukrainian Film Distribution
48 736
167 642
4 091 424
14 619 449
219
(-27)
11 -38 3
3. Фердинанд
Ukrainian Film Distribution
54 485
602 744
3 859 791
45 235 673
263
(-29)
25 -38 4
4. Свінгери
Ukrainian Film Distribution
44 850
217 289
3 616 660
17 846 030
186
(-41)
14 -67 2
5. Дуже погані матусі 2
Вольга Україна
35 850
316 987
2 801 513
26 110 123
194
(-5)
18 -44 5
6. Темні часи
B&H
20 801
20 801
1 951 847
1 951 847
136 0 - -
7. Санта i компанiя
Кіноманія
20 352
77 642
1 423 577
5 878 896
156
(14)
11 -47 6
8. День мерців: Родовід
Ukrainian Film Distribution
13 685
13 685
1 151 183
1 151 183
156 4 - -
9. Атлантида
Multi Media Distribution
13 542
13 542
1 139 265
1 139 265
133 4 - -
10. Все тільки починається
Multi Media Distribution
5 596
28 369
475 246
2 520 445
101
(-3)
11 -64 8
Разом: 364 470 28 897 675
Минулий тиждень 570 023 46 894 101
% зміни -36 -38
Алексей Першко 16 січня 2018



fk tw