У загальному і цілому уїк-енд №34 (23-26 серпня 2018 роки) на українському кінопрокатної ринку пройшов відповідно до очікувань: в боротьбу за місця в першій п\'ятірці українського бокс-офісу втрутилися саме ті стрічки, про які ми писали в нашому останньому огляді.
Отже, перше місце зайняла «Альфа»: на 354 стартових екранах ця стрічка зібрала понад 12 мільйонів гривень (134 тисячі проданих квитків). І все ж висловимо припущення про те, що на наступному тижні спрацює сарафанне радіо, що не піде цього фільму Алберта Хьюза на користь.
Впевнено себе почуває в українських кінотеатрах стрічка «Мег» з Джейсоном Стетемом: тільки на третьому тижні цей фільм змістився з першого місця в українському бокс-офісі на друге. За 18 днів прокату в Україні фільм зібрав майже 41 мільйон гривень.
Ще один дебютант тижня - бойовик «22 милі» з Марком Уолбергом - виявився на третьому місці у вітчизняному бокс-офісі: на 178 стартових екранах фільм зібрала 2 мільйони 365 тисяч гривень (25 тисяч проданих квитків).
Третій дебютант тижні - вторинний бойовик «Готель« Артеміда »- очікувано не викликав захоплення у українського глядача: на 166 екранах він зібрав всього 1 мільйон 184 тисячі гривень і посів шосте місце в українському бокс-офісі.
Самим же вражаючим (в сенсі довговічності комерційних результатів) виявляється анімаційний фільм «Монстри на канікулах», на що ми вже неодноразово звертали вашу увагу. Вражає те, що ця стрічка йде в українських залах вже 46 днів, і на седбмой тижні прокату вона збирає менше коштів, ніж в попередній уїк-енд, всього на жалюгідних 11 відсотків !!! Більш того, в цей уїк-енд «Монстри» піднялися на 2 позиції в українському бокс-офісі: з 6-ї на 4-ю! Щоб потрапити в заповітний клуб мільйонерів (за кількістю проданих квитків) цього фільму бракує двох таких уїк-ендів, як минулий. Відзначимо також, що очевидно квитки на цей фільм продаються по кілька зниженою ціною, адже при такій кількості проданих квитків валові збори вже давно повинні були б підібратися до позначки в 100 мільйонів гривень.
Загальні показники українського кінопрокатного ринку трохи підросли: сукупний бокс-офіс першої десятки виріс на 13 відсотків у порівнянні з минулим уїк-ендом, а глядацька аудиторія - на 12 відсотків.
Цікаво буде простежити за прокатної долею українського фільму «Бобот і енергія Всесвіту», який виходить в прокат в найближчий уїк-енд.
Уік-енд 23.08 - 26.08
Позиція (минулий Уік-енд) |
Фільм (Оригинальное название) (Дистриб'ютор) |
Сбори ₴ (грн.) Уік-енд / зміни (Всього) |
Квитки Уік-енд (Всього) |
Екрани (зміни) |
Тиждень прокату |
1 |
Альфа Alpha B&H |
12 380 569 | 134 350 | 354 | 1 |
2 ▼1 |
Мег The Meg Kinomania Film Distribution |
4 522 194 ▼55% 40 874 764 |
52 721 453 828 |
202 ▼104 |
3 |
3 |
22 милі Mile 22 Kinomania Film Distribution |
2 364 971 | 24 902 | 178 | 1 |
4 ▲6 |
Монстри на канікулах 3 Hotel Transylvania 3 B&H |
1 374 932 ▼11% 71 973 939 |
18 449 965 896 |
95 ▼9 |
7 |
5 ▼2 |
Шпигун, який мене кинув The Spy Who Dumped Me Ukrainian Film Distribution |
1 305 367 ▼54% 10 803 155 |
15 511 126 573 |
118 ▼85 |
3 |
6 |
Готель «Артеміда» Hotel Artemis Ukrainian Film Distribution |
1 183 196 | 11 906 | 166 | 1 |
7 ▼4 |
Місія Неможлива: Фолаут Mission: Impossible - Fallout B&H |
722 424 ▼60% 40 296 420 |
8 135 422 864 |
56 ▼49 |
5 |
8 ▼3 |
Аксель A.X.L. Kinomania Film Distribution |
707 973 ▼66% 3 559 219 |
9 454 45 372 |
147 ▼48 |
2 |
9 ▼5 |
Патрік Patrick Ukrainian Film Distribution |
671 650 ▼59% 2 959 274 |
8 456 36 416 |
116 ▼31 |
2 |
10 ▼7 |
Мамма Міа! 2 Mamma Mia! Here We Go Again B&H |
340 327 ▼70% 4 794 722 |
4 380 56 283 |
101 ▼73 |
3 |
Разом: | 25 573 603 | 288 264 | 1 533 | ||
Минулий уік-енд | 22 656 682 | 256 501 | 1 614 | ||
зміни | ▲13% | ▲12% | ▼81 |
Алексей Першко 28 серпня 2018