Фільм Ми, наші улюбленці та війна 2024

Справжні монстри

Бокс-офіс №34
У загальному і цілому уїк-енд №34 (23-26 серпня 2018 роки) на українському кінопрокатної ринку пройшов відповідно до очікувань: в боротьбу за місця в першій п\'ятірці українського бокс-офісу втрутилися саме ті стрічки, про які ми писали в нашому останньому огляді.
Отже, перше місце зайняла «Альфа»: на 354 стартових екранах ця стрічка зібрала понад 12 мільйонів гривень (134 тисячі проданих квитків). І все ж висловимо припущення про те, що на наступному тижні спрацює сарафанне радіо, що не піде цього фільму Алберта Хьюза на користь.
Впевнено себе почуває в українських кінотеатрах стрічка «Мег» з Джейсоном Стетемом: тільки на третьому тижні цей фільм змістився з першого місця в українському бокс-офісі на друге. За 18 днів прокату в Україні фільм зібрав майже 41 мільйон гривень.
Ще один дебютант тижня - бойовик «22 милі» з Марком Уолбергом - виявився на третьому місці у вітчизняному бокс-офісі: на 178 стартових екранах фільм зібрала 2 мільйони 365 тисяч гривень (25 тисяч проданих квитків).
Третій дебютант тижні - вторинний бойовик «Готель« Артеміда »- очікувано не викликав захоплення у українського глядача: на 166 екранах він зібрав всього 1 мільйон 184 тисячі гривень і посів шосте місце в українському бокс-офісі.
Самим же вражаючим (в сенсі довговічності комерційних результатів) виявляється анімаційний фільм «Монстри на канікулах», на що ми вже неодноразово звертали вашу увагу. Вражає те, що ця стрічка йде в українських залах вже 46 днів, і на седбмой тижні прокату вона збирає менше коштів, ніж в попередній уїк-енд, всього на жалюгідних 11 відсотків !!! Більш того, в цей уїк-енд «Монстри» піднялися на 2 позиції в українському бокс-офісі: з 6-ї на 4-ю! Щоб потрапити в заповітний клуб мільйонерів (за кількістю проданих квитків) цього фільму бракує двох таких уїк-ендів, як минулий. Відзначимо також, що очевидно квитки на цей фільм продаються по кілька зниженою ціною, адже при такій кількості проданих квитків валові збори вже давно повинні були б підібратися до позначки в 100 мільйонів гривень.
Загальні показники українського кінопрокатного ринку трохи підросли: сукупний бокс-офіс першої десятки виріс на 13 відсотків у порівнянні з минулим уїк-ендом, а глядацька аудиторія - на 12 відсотків.
Цікаво буде простежити за прокатної долею українського фільму «Бобот і енергія Всесвіту», який виходить в прокат в найближчий уїк-енд.

 

Уік-енд 23.08 - 26.08

Позиція
(минулий
Уік-енд)
Фільм
(Оригинальное название)
(Дистриб'ютор)
Сбори ₴ (грн.)
Уік-енд / зміни
(Всього)
Квитки
Уік-енд
(Всього)
Екрани
(зміни)
Тиждень
прокату
1 Альфа
Alpha
B&H
12 380 569 134 350 354 1
2
1
Мег
The Meg
Kinomania Film Distribution
4 522 194
     55%
40 874 764
52 721
453 828
202
104
3
3 22 милі
Mile 22
Kinomania Film Distribution
2 364 971 24 902 178 1
4
6
Монстри на канікулах 3
Hotel Transylvania 3
B&H
1 374 932
     11%
71 973 939
18 449
965 896
95
9
7
5
2
Шпигун, який мене кинув
The Spy Who Dumped Me
Ukrainian Film Distribution
1 305 367
     54%
10 803 155
15 511
126 573
118
85
3
6 Готель «Артеміда»
Hotel Artemis
Ukrainian Film Distribution
1 183 196 11 906 166 1
7
4
Місія Неможлива: Фолаут
Mission: Impossible - Fallout
B&H
722 424
     60%
40 296 420
8 135
422 864
56
49
5
8
3
Аксель
A.X.L.
Kinomania Film Distribution
707 973
     66%
3 559 219
9 454
45 372
147
48
2
9
5
Патрік
Patrick
Ukrainian Film Distribution
671 650
     59%
2 959 274
8 456
36 416
116
31
2
10
7
Мамма Міа! 2
Mamma Mia! Here We Go Again
B&H
340 327
     70%
4 794 722
4 380
56 283
101
73
3
Разом: 25 573 603 288 264 1 533
Минулий уік-енд 22 656 682 256 501 1 614
зміни 13% 12% 81
Алексей Першко 28 серпня 2018