MySpace витісняє телебачення


Новини: MySpace витісняє телебачення

Результати дослідження, що його провела в США авторитетна компанія Nielsen NRG, соціальна інтернет-мережа MySpace є першим джерелом інформації про нові фільми для аудиторії у віці від 15 до 24 років.

Саме туди за інформацією звертається 29% респондентів, 23% віддають перевагу Google або Yahoo, а ще 13% - AOL.

Дослідження також продемонструвало, що вперше Інтернет витісняє телебачення з першого місця в списку джерел інформації про нові фільми: прецедент створив «Темний лицар», основна рекламна кампанія якого проходила саме в мережі.

Дослідження, що воно охопило більше 11 000 респондентів, тривало 2 роки – з літа 2007 до осені 2008 року. Більше 70% респондентів зазначили, що мають активні профілі на MySpace.


Джерело: Variety
Алексей Першко 29 жовтня 2008


Ім’я:
22 червня 2021
Ваш коментар
вурдалак
вурдалак 02 листопада 2008 07:29
0
название темы дезориентирует читателя.
телевидение давно превратилось в средство манипуляции сознанием, с Интернетом пока этот номер не проходит.
а вообще если приводить заголовок в соответствие стекстом сообщения, можно было бы переформулировать заглавие так: "MySpace по информативности / популярности потеснил телевидение"
.

популярні новини


Історія символу Парижа у трейлері драми «Ейфель» Історія символу Парижа у трейлері драми «Ейфель»

Чим натхненна знаменита вежа?

10 червня 2021 0 2343
«Очі Змії: Початок G.I.Joe». Перший трейлер «Очі Змії: Початок G.I.Joe». Перший трейлер

Історія смертоносного ніндзя.

22 червня 2021 0 227
Фаррелл і Вайс зіграють в комедії «Дитя кохання» Фаррелл і Вайс зіграють в комедії «Дитя кохання»

Дует з «Лобстера» знову разом.

22 червня 2021 0 204
Книжковий Арсенал Довженка Книжковий Арсенал Довженка

Довженко Центр прпонує 2 заходи в рамках «Книжкового Арсенала»

22 червня 2021 0 192