MySpace витісняє телебачення


Новини: MySpace витісняє телебачення

Результати дослідження, що його провела в США авторитетна компанія Nielsen NRG, соціальна інтернет-мережа MySpace є першим джерелом інформації про нові фільми для аудиторії у віці від 15 до 24 років.

Саме туди за інформацією звертається 29% респондентів, 23% віддають перевагу Google або Yahoo, а ще 13% - AOL.

Дослідження також продемонструвало, що вперше Інтернет витісняє телебачення з першого місця в списку джерел інформації про нові фільми: прецедент створив «Темний лицар», основна рекламна кампанія якого проходила саме в мережі.

Дослідження, що воно охопило більше 11 000 респондентів, тривало 2 роки – з літа 2007 до осені 2008 року. Більше 70% респондентів зазначили, що мають активні профілі на MySpace.


Джерело: Variety
Алексей Першко 29 жовтня 2008
Like

Ім’я:
07 серпня 2020
Ваш коментар
вурдалак
вурдалак 02 листопада 2008 07:29
0
название темы дезориентирует читателя.
телевидение давно превратилось в средство манипуляции сознанием, с Интернетом пока этот номер не проходит.
а вообще если приводить заголовок в соответствие стекстом сообщения, можно было бы переформулировать заглавие так: "MySpace по информативности / популярности потеснил телевидение"
.

популярні новини


Втретє біля Шевченка Втретє біля Шевченка

Стартує тиждень короткого метру в літньому кінотеатрі у парку ім. Шевченка «Кіновернісаж просто неба».

07 серпня 2020 0 53
Кіновернісаж: тиждень другий Кіновернісаж: тиждень другий

Розпочинаємо тиждень фільмів українських режисерів-дебютантів у літньому кінотеатрі у парку ім. Шевченка «Кіновернісаж просто неба»

31 липня 2020 0 771
Кричати! Кликати! Горіти! Кричати! Кликати! Горіти!

Українська кінореклама 1920-30-х

27 липня 2020 0 1163
Фестиваль LINOLEUM презентує трейлер Фестиваль LINOLEUM презентує трейлер

Та оголошує склад журі

04 серпня 2020 0 424
Незабуті Незабуті

Презентуємо офіційний трейлер фільму «Забуті», адаптований для глядачів з порушеннями зору або слуху

05 серпня 2020 0 375