Берлінале: фестиваль як блокбастер


Новини: Берлінале: фестиваль як блокбастер

59-й Берлінський міжнародний кінофестиваль ще продовжує свою роботу, але окремі його результати вже вражають. Так, наприклад, цього року встановлено рекорд відвідуваності: на фестивальні покази продано 270 000 квитків проти 240 000 минулого року.
Не менш бурхливо проходив і ринок копродукцій, що він є ідеальним місцем для зустрічей продюсерів різних країн і знаходження пратнерів для спільного виробництва того чи іншого фільму. Хітами ринку цього року стали проекти режисерів Джеремі Лаврінга “Весільна вечірка” та Біллє Аугуста “Щоденник” - на зустрічі з продюсерами цих стрічок орагнізаторами було отримано по 80 запитів, тоді як максимально допустима кількість обмежується 25-ма. Загалом же 500 учасникам ринку було запропоновано 350 проектів. Поміж усіх проектів, що їх було представлено на ринку протягом його 6-річної історії, 40 відсотків вже реалізовано, і серед них, наприклад, - “Монгол” Сергія Бодрова.

Алексей Першко 12 лютого 2009
Like

Ім’я:
15 серпня 2020
Ваш коментар

популярні новини


«Толоку» сприймуть всі «Толоку» сприймуть всі

Фільм «Толока» виходить в широкий прокат у доступних форматах для глядачів з порушеннями зору або слуху

14 серпня 2020 0 226
Втретє біля Шевченка Втретє біля Шевченка

Стартує тиждень короткого метру в літньому кінотеатрі у парку ім. Шевченка «Кіновернісаж просто неба».

07 серпня 2020 0 917
Дитячий лінолеум Дитячий лінолеум

Фестиваль анімації LINOLEUM та British Council оголошують дитячу програму

13 серпня 2020 0 254
Скеля золота Скеля золота

Дуейн Джонсон - найбільш високооплачуваний актор світу

12 серпня 2020 0 377
Один з трьох Один з трьох

Зак Ефрон зіграє в комедії «Троє чоловіків і немовля»

11 серпня 2020 0 407