Увійти через
facebook
 

“Я вибираю Джесіку Альбу!”


Рецензія на фільм: Знайомство з Факерами 2
Фільм Знайомство з Факерами 2

           Бувають моменти, коли квартирна гулянка заходить в ту фазу де закінчуються спиртне і гроші та хочеться дивитися кіно. Щоб якось відтворити атмосферу підвальних вечорів паризької творчої молоді ти ставиш Лінча – реакції нуль, причому в тебе теж, потім ставиш фон Трієра – реакції нуль, причому в тебе теж. А потім ти думаєш якого хрєна! і ставиш фільм із тих, що відносяться до жанру анальна комедія і, о боги!  всі оживають! Це говорить про те, що комедії подібного спрямування абсолютно востребувані, хай вони ніколи не зберуть нагород чопорних кіноакадемій, але кращих фільмів під півко матінка Голлівудська природа ще не створила.

            Дві попередні частини Знайомства були класичними дорого обставленими анальними комедіями і було б дивно та наівно чекати, що третій фрагмент буде іншим. Щоб вийти із дому, тепер Бену Стіллеру доводиться ліктями проштовхуватись через цілу юрбу домашніх дітей, які норовлять то з’їсти ящірку, то припертися із тєсаком до школи. А класики жанру – модельної красотки, що дні на 2 поселяється в твоїх снах, довелося чекати лиш якихось 3 хвилини і вуа-ля, ти вже споглядаєш милашку Джесіку Альбу в блакитному платтячку, котра охмуряє мейн черактера, розповідаючи тому про варіанти подолання ерективної дисфункції за допомогою препарата Суспенго.

            Обов’язкова программа “Факерів 2” включає в себе: проктологічні маніпуляції із величезним негром, співаючі презервативи, чоловічий клімакс, самодефібриляцію за допомогою двох оголених проводів, дитячі випорожнення на лице мейн черактера, нарізку курки-гріль племінним кинджалом, укол в пісюн, підйом-переворот, подвійний тулуб, бєрьозку. Образ лікаря середньої руки прекрасно доповнює вибраний для нього засіб пересування – бюджетна Toyota Prius сріблястого кольору, інший продакт-плейсмент, як от демонстрація нової напівсенсорної-напіваналогової моделі Nokia та рівно 10 секунд (я рахував вголос) показу блакитного яблучка Apple MacBook, також аккуратний і ненав’язливий.

            Звичайно, на одному лиш анальному гуморі “Факери” навряд чи дожили б до третьої інкарнації, тому основна тема фільму, яка протягується ще із самого старту саги – це доволі типова історія про соціальну нерівність і зіставлення романтизму (сім’я Факерів із неоковирним, зворушливим і добрим Беном Стіллером та його крейзанутими батьками, котрі викладають танго в Севільї (Дастін Хофман) та ведуть телевізійне секс-шоу (Барбара Стрейзент) та прагматизму (сім’я Бернсів із деспотичним ірландським універсальним солдатом в костюмі Роберта де Ніро і аккуратними ідеальними дамочками без чорних плям в біографії (Бліс Діннер та Террі Поло) котрі самовіддано маструбують на своє гінеалогічне дерево). Таку соціальну інсталляцію можна було б реалізувати і без анального гумору і тоді вийшло би щось в дусі Інгмара Бергмана із його “Сімейними драмами” і такий фільм точно спіткала б доля перших двох із стартового абзацу цього тексту, так як там не буде шикарної сцени засипання тестя піском із кузова заокеанського “Камаза”, від якої публіка дружно валиться на підлогу.

            Іноді здається, що сценаристи вже опробували всі можливі ходи виклику сміхової рефлексії, але їм кожного разу вдається видумувати ще щось, що змушує ту ж таки публіку кататись по підлозі кінотеатру, тримаючись за животи, як от сцену ін’єкції в пісюн тестя, що об’ївся Віагри, чи то пак “Суспенго”. Ще одна суто модернова фігня – це коли ЦРУ говорить тобі, що в Google інформації про людину можна знайти куди більше, ніж у архівах спецслужб, - зараз гуглити нових знайомих це як би загальноприйнято, назразок цілування дамочки в ручку на Віденському балу.

            Сімейна тема без загрози розвалу сім’ї не така ефектна, тому сімейне скло Факерів пускає тріщини від ударів багатьох камінців. Повертаючись до теми авто-психології і вже згаданої раніше Стіллерівської Тойоти 2003 року, авто-іграшки інших персонажів теж достатньо демонстративні: Роберт де Ніро юзає чорний бізнесс-седан Shevrolet Cruze, а чарівна богиня Джесіка Альба пересувається на червоному дамському автомобільчику “VW Polo Cabrio”. Ще одна знахідка сценаристів – це та ж таки Джесіка Альба під Віагрою&вином, котра стрибає в багнюку в одній лиш нижній білизні. Метафора перемоги прагматизму над романтизмом – це коли вгодований одноокий кіт заковтує беззахисне створіння типу “ящірка”, яке, проте, дивом уникло смерті маніфестуючи життєздатність романтизму, вилетівши із пащі істоти типу “кіт” на покриття типу “зелена газонна трава”.

            Зрештою, сімейна драма “Факерів 2” зводиться просто таки до класичної дилемми із двох пунктів: а)  вибрати прийнятний варіант із старим укладом життя, збереженням сім’ї та розумінням того, що ти завжди будеш на другому плані, недооціненим і недолюбленим, зате ніхто не придереться і все “нормально” і благопристойно чи б) вибрати ідеальний варіант із Джесікою Альбою, кататися як сир в маслі і отримувати відношення до себе як до олімпійського бога і ніколи не знати проблем, окрім тих, що виникають через відрив від попереднього укладу життя. Я б, імхо, вибрав би Джесіку!!!

          

          “Знайомство із Факерами 2 це той рідкісний випадок, коли типова анальна комедія поставлена настільки грамотно, що неможливо відірватися від екрану, а акторський склад топ-рівня робить фільм дорогим і не вульгарним.

2
vitalik_abc 04 січня 2011
Like

Ім’я:
23 жовтня 2019
Ваш коментар

Інші рецензії автора


Прікольна бездушна похабщина + трохи неокласики Прікольна бездушна похабщина + трохи неокласики

Якби Шарль Перро побачив цю бездушну прікольну похабщину, то зразу зробив би собі харакірі пером, яким писав легендарні казки.

08 листопада 2011
Епігонське знущання Спілберга над прогресивними технологіями, класичним коміксом і публікою Епігонське знущання Спілберга над прогресивними технологіями, класичним коміксом і публікою

У випадку “Тін-Тіна” можна було б обмежитись і банальним 3D, бо отримана картинка – це навіть не мульт-бастер, а дуууже...

08 листопада 2011
Релігійні фанатики проти дегенератів і силовиків всередині бутафорської локації Куперсдейла Релігійні фанатики проти дегенератів і силовиків всередині бутафорської локації Куперсдейла

Проповідник Купер разом із своєю сім’єю-приходом займають радикально-фундаменталістські позиції, в своїх практиках боротьби із...

08 листопада 2011
Візуально-орієнтована weird-анімація із соціально-економічним підтекстом Візуально-орієнтована weird-анімація із соціально-економічним підтекстом

Не надто глянцеві жителі пустельного містечка перфектно відтворюють містечкову і неприязну до чужаків атмосферу (напис на табличці перед...

20 березня 2011
Угарний типу-супергеройський двіж в 3-D Угарний типу-супергеройський двіж в 3-D

“Зелений Шершень” це в першу чергу угарна комедія, котра продовжує тему стрічки “Піпець”, майбутній супергерой Бріт...

02 лютого 2011