Другие (от Alive) - рецензія на фільм Інші

Увійти через
Реєстрація
 
Другие (от Alive)
 
Фільм Інші
Після розлучення із Томом Крузом Ніколь Кідман набирає оберти, знявшись у двох примітних фільмах поспіль (“Мулен Руж” та “Інші”). Тим приємніше, що це значимі ролі у значимих фільмах. Так чи інакше суб’єктивно вище оцінюється фільм, від якого не сподіваєшся на щось особливе. “Інші” – саме із тієї категорії.
Головне при перегляді таких фільмів висидіти до кінця. Пам’ятаєте “Шосте почуття” – нібито ординарний фільм, але так викручений наприкінці, що аж “дух захоплює і мурашки по спині” і весь фільм стає з ніг на голову, прокручується і преосмислюється. Я не дарма згадав саме цей фільм, оскільки вони разом з “Іншими” однієї тематики (зв’язок між світом мертвих і живих) і в основі їх комерційного успіху лягли ті ж самі причини – оригінальний задум, акторська робота, приголомшлива розв’язка. Варто додати, що в певних моментах “Інші” перекликаються із “Привидом будинку на пагорбі”, а в інших з “Втраченим шосе” Девіда Лінча (до речі, дуже жорсткими в плані сприйняття).
Будинок. Сім’я. Дивна прислуга. Якщо одні двері відчинаються – інші, обов’язково, повинні бути замкнені. Діти (хлопчик і дівчинка) не витримують денного світла (фотофобія). У дівчинки галюциативні видіння і розмови з “привидами”. Навколо бібілійні розмови про чистилище і сумніви. Все оповите таємницею, незрозумілістю, холодним підступним страхом і приступами крику і паніки. Мати (Ніколь Кідман) намагається з’ясувати у чому суть. Вона знаходить дивну книгу мертвих (ще в позаминулому столітті був звичай фотографувати тіла померлих) – але вона не дає ніяких пояснень. У будинку нікого немає, а видіння і голоси продовжують траплятися.
До всього повертається з війни батько сімейства, але не надовго – провідати, а потім зникнути знову. І мати знову залишається сама із дітьми, щоб опинитися між світом мертвих і живих. Не хочу вдаватися у бодай щонайменші інші деталі, щоб не зіпсувати враження від фільму.
Фільм нединамічний (що поруч із “англійською” англійською надає фільму відчуття певної європейськості), рівний, з наростаючим напруженням. Стильний, жовто-коричневатої тональності післявоєнного періоду. При відсутності великої кількості дійових осіб, режисерам вдалося зробити дуже важливою дійовою особою – сам будинок. Він, як живий організм - один, коли відкриті всі вікна, інший коли – закриті, ще інший – уночі. Незлічена кількість клапанів – дверей, притаманна містичнісь кімнат, речей і атмосфери...
Особливе враження, коли йде кінематографічний ряд кімнат чи інтер’єрів. Ніколь Кідман практично на собі тримає увагу більшісь часу впродовж фільму, черговий раз доводячи свій статус “кінематографічної леді”, а не “колишньої дружини Тома Круза”.
Напрочуд вдалий і приголомшливий фільм. Не обминіть увагою. Побачене перевершило мої сподівання.
Рецензія на фільм Інші 0  
Alive 06 січня 2006
Коментарі
 
Ім’я
21 вересня 2017
Ваш коментар
Як звали Карла Маркса?
 
Піт
Енгельс
Бред
Карл
Маркс
Фрідріх

Підписатися на обговорення
Оцінка автора
7,5 Рейтинг
фильма
Всього оцінок: 6