Глобальні тренди від The Wit
На KMW 2019
Вірджинія Муслер (Virginia Mouseler), генеральна директорка міжнародної аналітичної компанії The Wit (Швейцарія), повертається до Києва з двома ексклюзивними доповідями про світові тренди індустрії контенту!
Перший день KYIV MEDIA WEEK відкриєпрезентація від The Wit «Глобальні тренди споживання контенту», у якому Вірджинія представить свій свіжий погляд на неігрові шоу. Звідки походять найкрутіші формати? Чи варто уважніше придивитись до корейського контенту? VOD чи ні? Що надихне індустрію на створення нових класних шоу для телебачення і стримінгових платформ? Телебачення приречено тільки на прямі ефіри і секс?
«Молодь, флірт, насильство і самоідентифікація – найгарячіші теми цього року як в телешоу, так і у серіалах. Ринок неігрового контенту стає ще різноманітнішим: більше вибору, більше платформ, більше зірок… Підписники The Wit все частіше цікавляться в нас «ДЕ круті шоу?», в той час як раніше питання стояло «ЩО це за шоу?». Де у світі шукати креатив та найкращий контент для закупок? На KMW 2019 я спробую дати вам напрям, куди дивитись», – каже Вірджинія.
Спеціальна доповідь «Глобальні тренди споживання контенту від The Wit» відбудеться у понеділок, 16 вересня, о 10:00.
Друга секція від The Wit буде присвячена серіалам і відбудеться у вівторок, 17 вересня, о 10:00. У презентації «Серіали. Глобальні тренди» Вірджинія поділиться своїм баченням тенденцій у сфері серіального виробництва і спробує відповісти на головне питання: які цільові аудиторії, жанри, теми та історії є найбільш затребуваними у серіальній індустрії та на SVOD-платформах?
Компанія "LG" - Iнноваційний партнер заходу
Алексей Першко 31 серпня 2019