Штучний інтелект та машинне навчання - новини кіно - Kino-teatr.ua

Київ
язык
Увійти через
facebook google

Штучний інтелект та машинне навчання


Новини: Штучний інтелект та машинне навчання
Як вони змінюють контент-індустрію
Чим можуть допомогти високі технології у виробництві та дистрибуції контенту? Як запровадити інновації? Невже алгоритми згодом замінять людей? Міфи та правда про технології майбутнього — у виступі екс-аналітика NASA та співзасновника компанії Cinelytic Дева Сена «Як штучний інтелект та машинне навчання змінюють контент-індустрію»
Cinelytic — компанія, що поєднала можливості big data, штучного інтелекту (ArtificialIntelligence, AI), машинного навчання (MachineLearning, ML) і хмарних технологій для створення унікальної платформи, яка дозволяє професіоналам контент-індустрії швидше та ефективніше приймати рішення. Її було засновано 2013 року Девом Сеном (Dev Sen) і Тобіасом Куайссером (Tobias Queisser). Cinelytic стала одним з найуспішніших стартапів у галузі AIта МL-рішень для контент-індустрії. Наприклад, лише минулого року компанія залучила $2,25 млн інвестицій від T&B Media Global, найбільшого таїландського кінофонду.
«На роботі Дева Сена базувалися рішення на сотні мільярдів доларів», — розповідає про свого ділового партнера та головного технічного директора компанії Тобіас Куайссер, CEO та співзасновник Cinelytic. Сам він прийшов у цю галузь із фінансів — індустрії, яка вже давно використовує МLдля всього: від високошвидкісного трейдингу до прорахунку кредитних ризиків. А Дев Сен, фізик за освітою, раніше 15 років працював в одній з найбільш високотехнологічних організацій світу — Національному управлінні з аеронавтики та дослідження космічного простору (NASA), де займався аналітикою операційних ризиків для космічних кораблів наступного покоління й розробляв галузь оцінки ризиків космічних польотів.
Правильний прорахунок ризиків — запорука успіху будь-якого проекту. І без цього просто не обійтися, коли йдеться про багатомільйонні космічні ініціативи, або про голлівудські блокбастери, які мають цілком порівняні бюджети (та навіть про скромніші кінопроекти: адже принцип однаковий). У контексті кіно, високі технології можуть допомогти прорахувати та спрогнозувати касові збори, підказати, як правильно влучити в цільову аудиторію: якого актора краще обрати, який жанровий або тематичний акцент зробити, щоб з найбільшою вірогідністю зацікавити той чи інший глядацький сегмент.
Прогнозування ризиків, тестування сценарних і кастингових рішень, оптимізація моделей дистрибуції — ось далеко не повний перелік питань, для вирішення яких можна застосовувати AІ та МL.
Але перш ніж щось застосовувати, треба з’ясувати, з чим же, власне, ми маємо справу. І саме цьому поясненню — що взагалі таке AIта МL, у чому полягає різниця між цими технологіями, та як їх можна використовувати в контент-індустрії, Дев Сен присвятить вступну частину свого виступу на KYIV MEDIA WEEK. Він наведе наочні приклади використання цих технологій в кіно, на ТБ, у відеоіграх та ін. А далі — перейде до детального викладення кожного з основних напрямків застосування.
Дев розповість про провідний досвід мейджорів. Зокрема про те, як саме AІ та МLзастосовувалися в розробці та виробництві кіноверсії анімаційної класики Disney «Король Лев» (THE LION KING, 2019), яка при бюджеті в $260 млн на сьогодні зібрала майже $1,5 млрд, та у фільмі «Двійник» (GEMINI MAN, 2019) — науково-фантастичному бойовику оскароносного Енга Лі (Ang Lee) з Уіллом Смітом (Will Smith) у головній ролі, що має вийти цієї осені.
Також Дев окремо порушить тему інтеграції AІ та МLу роботу стримінгових платформ, до того ж розгляне загальні популярні питання та відреагує на побоювання стосовно застосування даних технологій. Чи справді все це так ефективно, як розповідають? Які виникають проблеми та як їх вирішують? Хто з ключових гравців світового аудіовізуального ринку вже запровадив у свої бізнес-процеси AІ та МL? Як долучитися до інновацій скромнішим гравцям? Чи правда, що незабаром комп'ютерні алгоритми писатимуть сценарії, книги, музику, зніматимуть кіно і зрештою просто замінятимуть людей, або ж ці апокаліптичні передбачення про «повстання машин» — це лише міф, народжений нерозумінням суті того, що відбувається?
Про все це та багато іншого — 16 вересня о 11:00 на KMW у конференц-залі London під час виступу Дева Сена «Як штучний інтелект та машинне навчання змінюють контент-індустрію».
KYIV MEDIA WEEK відбудеться 16–19 вересня 2019 року в Hyatt Regency Kyiv (вул. Алли Тарасової, 5).
Алексей Першко 06 вересня 2019
Like

Ім’я
16 вересня 2019
Ваш коментар

популярні новини


"Аутсайдери". Новий трейлер з Бейлом і Деймоном "Аутсайдери". Новий трейлер з Бейлом і Деймоном

Форд проти Феррарі.

15 вересня 2019 0 532
Майкл Фассбендер зіграє у Тайки Вайтіті Майкл Фассбендер зіграє у Тайки Вайтіті

У фільмі про футбол.

16 вересня 2019 0 244
"Світ Юрського періоду". Короткий метр Коліна Треворроу "Світ Юрського періоду". Короткий метр Коліна Треворроу

Динозаври серед людей.

16 вересня 2019 0 211
«Короткі зустрічі» ім. Кіри Муратової «Короткі зустрічі» ім. Кіри Муратової

Розпочався прийом заявок на конкурс короткого метру

16 вересня 2019 0 161
Універсальний «Сторонній» Універсальний «Сторонній»

Після Південної Кореї фільм Дмитра Томашпольського «Сторонній» покажуть у США

16 вересня 2019 0 132