Музиканти в кіно


Нестримний потяг до всеохопної діяльності в культурному просторі штовхає творчих персон до постійного пошуку закутків власної геніальності чи навпаки посередності. Музиканти, які не програють акторам у популярності самовпевнено завойовують кінематограф, який нещадно відсіює безталаних і марнославних гастролерів. Та для декотрих навіть кільканадцята червона картка у вигляді антипремії "Золота малина" не заважає і далі смішити кінематографічну спільноту. Є все ж і приємні винятки серед музикантів, які впевнено лишають особистий кінопочерк і власною творчістю заслуговують оплесків не лише біля сцени, але й в кінозалах.

Френк Сінатра: «Алкоголь може бути найлютішим ворогом людини, але Біблія каже: любіть своїх ворогів».

Якщо серед прекрасної половини людства відома своїм божевільними особистими драмами Елізабет Тейлор, то серед чоловіків це місце з упевненістю міг би посісти шалено закоханий в життя і жінок Френк Сінатра. Коли у 1950 р. його співоча карєра занепала через часткову втрату голосу, а перша дружина Ненсі Барбато подала на розлучення, через скандальний роман Френка із Авою Гарднер, Сінатра був доведений до межі самогубства. Та після невдалої спроби задихнутись газом Френк розпочав нове життя. Після офіційного одруження із голлівудською красунею Гарднер Сінатра погодився на роль у воєнній драмі «Звідси у вічність», яка не лише відновила його статус у шоу-бізнесі, але й принесла статуетку «Оскар». Френк знову повернувся до американців у якості співака. А його ролі в кіно («Хлопці і кралі», «Людина із золотою рукою», «Манчжурський кандидат») підтримували його неймовірну популярність. Сінатра завжди залишався уособленням американського способу життя, і наразі можна лиш уявляти, яким ми побачимо його (у виконанні ДіКапріо) в біографічній картині Мартіна Скорсезе, яка буде знята найближчим часом.

Елвіс Преслі: «Я впевнений, що втратив музичний напрям в Голлівуді. Мої пісні були на тому ж конвеєрі масового виробництва, як і більшість моїх фільмів».

Його кінокар’єра в дійсності відповідала статусу певного конвеєра. Адже експлуатація неймовірної працездатності короля рок-н-ролу тривала до останніх днів життя Елвіса, як ним особисто, так і його оточенням. Намагаючись увірвати ще один шматок популярності вже у кінематографі, Преслі дебютував у 1956 р. у стрічці «Love me tender», за яку отримав гонорар у 100 тис. $. Та першим справжнім успіхом стала ч/б картина «Jailhouse Rock», в якій Елвіс тріумфально відіграє образ справжнього бунтівника, який опиняється за гратами. Музичні номери із цієї картини назавжди почали жити власним життям. І розглядаючи усю фільмографію Преслі неможливо позбутись враження, що його загравання із кіно було лиш способом утримати любов публіки. А самі фільми були зняті про Елвіса, для Елвіса і під Елвіса. Продюсер дев’яти фільмів із Преслі Гел Б. Волліс нескромно заявляв: «Серйозні фільми ми знімаємо на гроші від картин Елвіса Преслі». Намагаючись вирватись із тенет легковажного кіно король рок-н-ролу в останніх для себе картинах «Чарро» і «Зміна характеру» намагався зіграти драматичні ролі. Та отримавши ігнорування глядачів і критиків залишив Голлівуд назавжди.

Адріано Челентано: «Якщо людина постійно знімається в кіно, вона просто приречена стати секс-символом».

У кіно Molleggiato (італійське прізвисько Адріано) з’явився водночас із початком власної музичної кар’єри. Епізодична поява «не вказаного в титрах» Челентано в «Солодкому житті» Фелліні сповнена того ж рок-н-рольного духу, що і гра Преслі по інший бік океану. Та на відміну від Елвіса, фільми якого тепер переважно переглядають лише його шанувальники, комедійні картини за участю Челентано «Приборкання норовливого», «Шалено закоханий», «Туз» і «Блеф» - це гарячі страви, які ніколи не охолонуть. Їх витончений гумор приправлений бездоганними перфоменсами Челентано тішить смак будь-якого кіногурмана. Окрім акторства Адріано Челентано відомий і як режисер чотирьох фільмів, серед яких виділяється його бездоганна драма «Поквапся, поки не повернулася дружина», де партнерками Челентано є його реальна дружина Кдаудія Морі, та інфернальна Шарлотта Ремплінг. Фільм свого часу увійшов до основного конкурсу Каннського кінофестивалю 1975 року.

Мадонна: «Говорили, що я шльондра, свиня, підстилка, секс-бомба, Мінні Маус і навіть донька Марлен Дітрих ... Але я б сказала, що я просто дуже активна людина».

Не створюючи жодного мистецького відкриття Луїза Чікконе наполегливо змінювала імідж в залежності від найпопулярніших течій того чи іншого відрізку музичної історії. Ще від одруження із Шоном Пенном з’явившись з ним у провальному «Шанхайському сюрпризі» співачка змирилась із постійною критикою її акторських даних. Та серед бездарних фільмів, за які Мадонна впевнено напрацювала визнання «Найгіршої актриси століття» ( 13 номінацій на «Золоту малину») можна віднайти і декілька її тріумфів: епізод у «Дік Трейсі», бейсболістка у «Їх власній лізі», Єва Перон у «Евіті» (Мадонна отримала «Золотий глобус»), «Небезпечні ігри». Остання роль в дійсності її найкраща робота, яка свого часу вразила навіть маститого режисера Джилло Понтекорво. Одружившись із режисером Гаєм Річі Мадонні так і не вдалось ще раз підкорити кінематограф, як у 90-х. Після провального фільму чоловіка «Віднесені» співачка подалась у режисуру, де представила світові Євгена Гудзя і «Гоголь Борделло» у фільмі «Бруд і мудрість». А зовсім нещодавно у Венеції історичну драму «М.И.» зняту за 15 млн. $. Та найбільшою несподіванкою є чутки, що Мадонна у якості актриси повернеться в кіно у ремейку шедевру «Сансет бульвар» в головній ролі забутої актриси німого кіно.

Джастін Тімберлейк: «Мені подобаються прості речі. Я хотів проникнути в театр і дивитись фільми. Я любитель кіно».

Частота появи колишнього учасника бойз-бенду «'N Sync» в кіно остаточно змушує повірити, що для Джастіна самовираження у якості актора не є лише короткотривалим експериментом над глядачами і критиками, а спрямованою на успіх діяльністю. У грі Тімберлейка зазвичай присутній Тімберлейк. Але таке хибне враження виникає лиш через непересічність його популярності як музиканта. Добротна гра у «Соціальній мережі» Фінчера була помічена вже після того, як Джастін вправно відіграв у фільмах «Стогін чорної змії», «Альфа Дог», «Відкрита дорога назад» і в ролі вчителя у «Дуже погана вчителька». У 2011 р. в кінотеатрах з’явились найновіші акторські роботи Тімберлейка: ромком «Друзі по сексу», де Джастін окрім сексу із Мілою Куніс відображає справжній акторський ентузіазм і фантастична драма «Час», яка вимагала від нього повної віддачі, що з рештою ми і отримали. На відміну від інших музикантів, які приходять в кіно задля додаткової промоції – Тімберлейк розпочав свій шлях із другорядних ролей, ніби відчуваючи свою мізерність перед історією кіно. І споглядаючи на відеозвернення користувачів «You Tube» до Джастіна із закликом «make music again» видається, що він і справді змінив творчі орієнтири на досить тривалий час.

Максим Івануха

mivanukha 15 грудня 2011


Ім’я:
24 липня 2021
Ваш коментар

популярні новини


Деймон, Драйвер і Аффлек у трейлері «Останньої дуелі» Деймон, Драйвер і Аффлек у трейлері «Останньої дуелі»

Перший трейлер нової роботи Рідлі Скотта.

20 липня 2021 0 703
«Дюна» Дені Вільньова. Новий трейлер «Дюна» Дені Вільньова. Новий трейлер

Прем’єра – восени.

24 липня 2021 0 115
Джон Сіна у трейлері комедії «Друзі по відпустці» Джон Сіна у трейлері комедії «Друзі по відпустці»

Зірка «Форсажу 9» йде у відрив.

22 липня 2021 0 343
Леслі Грейс отримала роль Бетдівчини Леслі Грейс отримала роль Бетдівчини

Дочка комісара Гордона.

22 липня 2021 0 370
Каннський кінофестиваль-2021: переможці Каннський кінофестиваль-2021: переможці

У Каннах роздали нагороди.

17 липня 2021 0 1466