Візуальний стиль прологу


Новини: Візуальний стиль прологу
Презентовано офіційний постер події «Молодість. Пролог»
Вже за два тижні стартує «Молодість. Пролог» – тизер 47-го кінофестивалю, що відбудеться 21-22 жовтня 2017 року.
Головний символ фестивалю – це «Скіфський Олень». Саме він надихнув нас на ідею цьогорічного фестивального плакату. Роги нашого оленя заквітчані, адже він вітає нову весняну «Молодість». Як вам уже відомо, ми оновили наш кінофорум, і з наступного року він проходитиме навесні. 47-мий фестиваль заплановано на 27 травня - 3 червня 2017 року.
Нове обличчя нашого кінофоруму ви побачите очима креативної команди True Advertising Group – людей, які створили весь візуальний образ нової сучасної "Молодості". Усе – від головного постеру до запрошень, каталогу, афіш і ще безлічі матеріалів, над якими попрацювала команда, пронизано неймовірною ідейністю, любов'ю й душею, яку вкладено у кожну літеру та зображення.
"Ми не лише рекламна агенція, не просто дизайн-студія або креативна компанія, ми – команда людей, які хочуть допомагати, творити, розвивати і розвиватися. Саме тому нам надзвичайно цікаво працювати з «Молодістю», тому що ми теж люди мистецтва, люди творчі, люди, які вболівають не лише за свою справу, а й за розвиток нашої країни! В агенції об'єднались найкращі представники різних професій із метою створити унікальну рекламу”, – каже директор TRUE Advertising Group, Анна Вертегел.
Алексей Першко 09 жовтня 2017
Like

Ім’я:
28 січня 2020
Ваш коментар

популярні новини


88 кандидатів 88 кандидатів

На участь у конкурсі кінопремії “Золота Дзиґа”

27 січня 2020 0 210
Марк Волберг в трейлері "Spenser Confidential" Марк Волберг в трейлері "Spenser Confidential"

Новий бойовик Пітера Берга.

21 січня 2020 0 693
"Незрівняний". Трейлер комедії з Кареллом і Бірн "Незрівняний". Трейлер комедії з Кареллом і Бірн

Стів Карелл повертається в комедію.

25 січня 2020 0 344