Стислість - сестра таланту?
Стрімінг Quibi на зльоті
У нинішні часи питання доставки аудіовізуального контенту споживачеві актуальний як ніколи, що викликає до життя найрізноманітніші форми сервісів і послуг подібного роду. Одна з них - платформа Quibi, розрахована спочатку тільки для роботи на мобільних девайсах. Вона була запущена в Штатах 6 квітня і отримала величезний успіх - за тиждень додаток було завантажено 1 мільйон 700 тисяч разів. Особливістю програми є також і те, що один епізод серіалу може тривати не більше 10 хвилин. Передбачається, що тільки за перший день роботи сервісу його додаток було завантажено як мінімум 300 тисяч разів. На даний момент засновники сервісу надали користувачам 90-денний безкоштовний пробний період користування додатком і сталося це через пандемію коронавируса: передбачалося, що додаток розрахований на динамічну аудиторію, а зараз більшість змушена перебувати вдома в самоізоляції.
Пандемія змусила засновників задуматися і над тим, що зробити сервіс доступним і на телевізійних екранах. Надалі у сервісу буде 2 форми підписки - з рекламою (4,99 долара в місяць) і без реклами (7,99 долара в місяць).
На фото - Ліам Хемсворт в серіалі "Найнебезпечніша гра" від Quibi