Британський цинізм


Рецензия на фильм: Крутые стволы
Фильм Крутые стволы

Британські кінематографісти уміють знімати хороші фільми. При чому, нерідко у них виходить зняти видовищні бойовики за досить скромні бюджети, наприклад фільм “Sweeney” (2012). Щоправда, як і кінематографісти будь-яких країн, британці часом гучно обхезуються. Але обхезатись на просто поганому фільмі – це одна справа, а ось на поганому фільмі з політичним підтекстом – зовсім інша.

Фільм “День Бастилії” (2016) (така оригінальна назва) був знятий режисером Джеймсом Уоткінсом, який перед цим зняв “Жінку у чорному“ (2012). Фільм розповідає про те, як у Парижі група невідомих (на початку фільму) осіб відправляє дівчину на ім’я Зої підкласти вибухівку в порожню будівлю місцевої націоналістичної партії. Але дівчина дає слабину, і поки вона телиться, в неї з-під носа краде пакет з вибухівкою злодій на ім’я Майкл. А оскільки бомба була захована у дитячій іграшці, яка не представляла ніякого інтересу, крадій викинув пакет на одній з вулиць, де бомба незабаром і вибухнула, вбивши кількох перехожих. Але обличчя Майкла з вибуховим пакетом зафіксували усюдисущі паризькі камери. Тепер за Майклом полює не лише паризька поліція, але й агент ЦРУ Браяр, який хоче знайти крадія першим – у Майкла, виявляється, є американське громадянство, а це загрожує появі гучного міжнародного скандалу…

Варто зазначити, що певні плюси у фільму є. По-перше, є кілька непоганих сцен боїв та перестрілок. По-друге, у фільмі є Ідріс Ельба в ролі Браяра та Річард Медден (Робб Старк з “Гри престолів”) в ролі Майкла. По-третє, фільм знятий за порівняно скромні 4 млн. доларів. По-четверте, є красиві вулиці Парижа. По-п’яте, цікаво дивитися перші сорок хвилин фільму: невідомо, хто є організатором теракту, розкручується інтрига, Браяр та Майкл стають напарниками, щоб вияснити, що відбувається…

Але через півгодини, коли стає приблизно зрозуміло “хто”, “кому”, “чим” і “як”, будь-який здравомислячий глядач, починає сумніватися в адекватності сценаристів (один з них – режисер фільму, інший – канув у небуття, де йому і місце). На екрані починає розгортатися фантастична ахінея. На одну купу звалено мітинги іммігрантів, теракти, підступні змови, пограбування банків… І якби в кадрі раптом з’явилося НЛО, фільм би не виглядав менш тупо. Мотивація головних негідників не витримує жодної критики – піднімати на вуха увесь Париж перед Днем взяття Бастилії лише для того, щоб заробити грошенят? Серйозно?

Але куди гіршим є цинізм творців фільму. По сюжету, хаос у Парижі організували корумповані поліцейські, зробивши вигляд, що у всьому винні іммігранти. Таким чином, у британському фільмі американський агент рятує Париж та іммігрантів від французських поліцейських. Тяжко повірити, що цей лайнофільм вийшов у 2016 році, менш ніж через рік після сумнозвісних терактів, у яких загинули і були поранені сотні людей. Це мєрзость, це реально мєрзость.

0
Зорян 04 октября 2020
Like



Имя:
25 ноября 2020
Ваш отзыв

Другие рецензии автора


Громоносець Громоносець

Рецензія на фільм "Грім" (2020)

24 ноября 2020
Нетривіальний підхід Нетривіальний підхід

Рецензія на фільм "Примари війни" (2020)

20 ноября 2020
Сутінки мерців Сутінки мерців

Рецензія на фільм "Земля мерців"

12 ноября 2020
В облозі В облозі

Рецензія на фільм "Форпост" (2019)

13 сентября 2020
Мозгомахаріум Мозгомахаріум

Рецензія на фільм "Віваріум" (2019)

01 сентября 2020