Active Lady

Феномен до феномену не приходиться

Бокс-офіс №36
Показники українського кінопрокату за період 4-7 вересня 2014 року (уїк-енд №36) цілком знаходяться в рамках багаторічних тенденцій: як вже згадувалося в попередньому огляді, в перший уїк-енд вересня традиційно спостерігається достатньо відчутний спад відвідуваності кінотеатрів, то ж падіння зборів на 30 відсотків не є ознакою повної катастрофи. Хіба що цього року цей спад відчутніший, ніж минулого (-27 відсотків), але ж і рік на рік не припадає: в уїк-енд №36 цього року не знайшлося прем’єрного фільму, який би мав хоча б такий же комерційний потенціал, як минулорічні «2 стволи».
Кращим же серед дебютантів тижня виявився «Париж. Місто мертвих», який на кожну зі своїх 85 копій збирав по 1194 долари, що в сумі дало трохи більше 100 тисяч доларів і другу позицію в українському бокс-офісі.
Вже звично згадаємо про відсутність в наведеній нижче таблиці ще одного важливого (в комерційному сенсі) дебютанта – франко-американської стрічки «Вовки» сценариста «Людей Ікс» Девіда Хейтера. Звичайно, комерційний потенціал цієї стрічки видатним не назвеш, але в обставинах, що склалися, результати її могли б суттєво змінити загальну картину. Але її прокатник – компанія «Топ Фільм Дістрібюшн» - вперто не надає інформації щодо зборів своїх стрічок.
Результати ще одного дебютанта тижня – підлітково-клінічної мелодрами «Винні зірки» - змушують пригадати про те, що прокатні феномени бувають різні. Особливо це видно у порівнянні зі стрічкою Люка Бессона «Люсі», яка третій тиждень поспіль займає першу сходинку у вітчизняному прокаті. «Люсі», яка стала феноменом у світовому прокаті, очікування, які покладалися на неї в Україні, цілком виправдала. А ось «Винні зірки», які в США примудрилися, стартуючи одночасно з «Чарівницею» та «На межі майбутнього», ці дві стрічки значно випередити. У нас же на старті ця стрічка збирала по 459 доларів на кожну зі своїх 65 копій, що загалом принесло їй лише 30 тисяч доларів зборів та лише сьому позицію в бокс-офісі.
Навіть побіжний погляд на план прем’єр наступного тижня дає всі підстави стверджувати, що ще не скоро український прокатний ринок очікує хоч скільки-небудь відчутне зростання зборів.  То ж наступного тижня найбільший інтерес для нас становитиме кращий український фільм часів Незалежності «Плем’я»  Мирослава Слабошпицького, який виходить у широкий прокат.
Декількома абзацами вище ми нарікали на відсутність інформації щодо зборів стрічки «Вовки», але виявилося, що в наведеній нижче таблиці був відсутнім ще один фільм – і, що вдвічі приємніше – фільм український. Мова про стрічку «Самотній за контрактом», яка на 78 копіях зуміла зібрати 51 тисячу доларів (по 659 доларів на копію) і посісти п’яту сходинку в українському бокс-офісі.

Уік-енд 04.09 - 07.09

Позиція
(минулий
Уік-енд)
Фільм
(Оригинальное название)
(Дистриб'ютор)
Сбори $
Уік-енд / зміни
(Всього)
Квитки
Уік-енд
(Всього)
Екрани
(зміни)
Тиждень
прокату
1
1
Люсі
Lucy
B&H
205 350
     48%
1 812 881
0 125
2
3
2 Париж. Місто мертвих
As Above, So Below
B&H
101 500 0 85 1
3
3
Фейкові копи
Let's Be Cops
Ukrainian Film Distribution
67 389
     33%
210 880
0 95
3
2
4
4
Визволи нас від зла
Deliver Us from Evil
B&H
52 850
     44%
183 051
0 76
5
2
5 Самотній за контрактом
Одинок по контракту
Інтер-Фільм
51 433 0 78 1
6
2
Літачки: Рятувальний загін
Planes: Fire & Rescue
B&H
48 240
     53%
450 200
0 134
8
3
7
5
Підлітки-мутанти. Черепашки-ніндзя
Teenage Mutant Ninja Turtles
B&H
36 001
     60%
1 568 926
0 79
58
5
8 Винні зірки
The Fault in Our Stars
Ukrainian Film Distribution
29 825 0 65 1
9
7
Вартові Галактики
Guardians of the Galaxy
B&H
23 499
     29%
2 057 320
0 20
25
6
10
6
Місто гріхів 2: Жінка, заради якої варто вбивати
Sin City: A Dame to Kill For
Ukrainian Film Distribution
16 600
     56%
168 890
0 78
15
3
Разом: 632 687 0 835
Минулий уік-енд 910 039 0 822
зміни 30% -100% 13
Алексей Першко 9 вересня 2014