Уїк-енд №33 (18-21 серпня 2016 року) на українському кінопрокатному ринку запам‘ятається чотирма подіями: перше – продовження запеклої боротьби за першість між двома лідерами минулих двох тижнів, в якій все більшу перевагу завойовує стрічка «Секрети домашніх тварин»; друге – жоден з дебютантів тижня не зміг вступити в боротьбу за першість; третє – якщо ми не помиляємося, то вперше в історії новітнього українського прокату з‘являється фільм, який переглянуть більше 1 мільйона українських глядачів; четверте – фільми топ-десятки українського бокс-офісу йшли на безпрецедентній кількості екранів – 1371-му. Але про все по порядку.
«Секрети домашніх тварин» отримують все більшу перевагу над «Загоном самогубців»: якщо спільний стартовий уїк-енд 3 тижні тому виграв «Загін самогубців», то два наступні тижні залишилися за «Секретами домашніх тварин», до того ж ця анімація в ході звітного уїк-енду зібрала на півтора мільйони гривень більше, ніж фільм Девіда Айєра. Але заради справедливості варто відзначити, що «Загін самогубців» поки випереджає «Секрети домашніх тварин» на 6 мільйонів гривень за показником загальної кількості глядачів. «Секрети домашніх тварин» переглянули вже 910 тисяч українських глядачів і у цього фільму є дуже відчутні шанси перетнути історичний рубіж в 1 мільйон проданих квитків.
Кращий дебютант тижня – комедія Тодда Філліпса «Хлопці зі стволами» - на 195 стартових екранах зібрав 5 мільйонів 362 тисячі гривень і посів третю сходинку українського прокатного хіт-параду.
Анімація «Кубо та легенда самурая» стартувала достатньо блідо: 184 стартових екрана та трохи більше 1 мільйона гривень зборів.
Ще одна анімація, яка стартувала цього уїк-енду – «Барбі: Зоряні пригоди» - стартувала ще гірше: збори з 99-ти стартових екранів склали лише 300 тисяч гривень.
Ветераном першої десятки українського прокату на даний момент є ще одна анімація – «Льодовиковий період: Курс на зіткнення», яка за 6 тижнів прокату зібрала майже 29мільйонів гривень і наразі замикає першу десятку прокату.
Український прокатний ринок цього уїк-енду був поділений між двома компаніями-прокатниками: B&H, на 6 фільмів якої припадало 49 відсотків зборів стрічок топ-десятки та «Кіноманії», 2 фільми якої акумулювали 50 відсотків зборів.
Уік-енд 18.08 - 21.08
Позиція (минулий Уік-енд) |
Фільм (Оригинальное название) (Дистриб'ютор) |
Сбори ₴ (грн.) Уік-енд / зміни (Всього) |
Квитки Уік-енд (Всього) |
Екрани (зміни) |
Тиждень прокату |
1 ♦1 |
Секрети домашніх тварин The Secret Life of Pets B&H |
7 560 144 ▼49% 57 473 840 |
120 940 910 235 |
269 ▼31 |
3 |
2 ♦2 |
Загін самогубців Suicide Squad Kinomania Film Distribution |
5 969 625 ▼59% 63 710 038 |
81 457 885 040 |
245 ▼67 |
3 |
3 |
Хлопці зі стволами War Dogs Kinomania Film Distribution |
5 362 550 | 75 453 | 195 | 1 |
4 ▼3 |
Дракон Піта Pete's Dragon B&H |
1 677 609 ▼49% 6 186 624 |
24 661 89 299 |
217 ▼4 |
2 |
5 |
Кубо і Легенда самурая Kubo and the Two Strings B&H |
1 048 610 | 15 838 | 184 | 1 |
6 |
Barbie: Зоряні пригоди Barbie: Star Light Adventure B&H |
308 467 | 5 537 | 99 | 1 |
7 ▼4 |
Джейсон Борн Jason Bourne B&H |
236 207 ▼72% 10 835 463 |
3 507 163 482 |
37 ▼69 |
4 |
8 ▼5 |
Мисливці за привидами Ghostbusters B&H |
227 325 ▼67% 10 962 534 |
3 244 153 628 |
53 ▼75 |
4 |
9 ▼6 |
У чорта на куличках Quo vado? Multi Media Distribution |
121 239 ▼72% 718 152 |
1 857 10 499 |
56 ▼4 |
2 |
10 ▼8 |
Льодовиковий період: Курс на зіткнення Ice Age: Collision Course Ukrainian Film Distribution |
48 315 ▼75% 28 875 308 |
1 033 443 245 |
16 ▼17 |
6 |
Разом: | 22 560 091 | 333 527 | 1 371 | ||
Минулий уік-енд | 35 181 811 | 504 700 | 1 249 | ||
зміни | ▼36% | ▼34% | ▲122 |
Алексей Першко 23 серпня 2016