Twitter – велика сила
Та засіб підвищення популярності
Актор Пітер Фачінеллі, який зіграв вже у двох частинах саги «Сутінки», спричинив стовпотворіння в лос-анджелеському магазині верхнього одягу Affliction. Він посперечався зі своїм другом, що зуміє використати соціальну мережу Twitter для підвищення власної популярності. Йому це вдалося – його мікроблог в згаданій вище мережі відвідало 500 000 людей. В магазині же Affliction він влаштував автограф-сесію, щоб віддячити своїм фанам за допомогу.
Переможений Роб Де франко був змушений в бікіні танцювати на Голлівудському бульварі, але – з іншого боку – отримав від переможця шматочок тканини крісла режисера другої частини саги – «Сутінки: Новий місяць».
Магазин Affliction, що він отримав таку рекламу, пожертвував 10 000 доларів на благодійні цілі.
Алексей Першко 2 липня 2009