Бокс-офіс України №37
Тимчасова вагітність?
Чи ознаки оздоровлення? Такими питаннями змушує перейматися уїк-енд 8-11 вересня 2011 року. Завдяки результатам російської комедії «Вагітний», що її випустила компанія UFD на 110 копіях, загальний результат фільмів з топ-10 зріс у порівнянні з минулим періодом на 28 відсотків. Більше того, у порівнянні з тим же періодом 2010 року, коли кращим фільмом уїк-енду була «Піранья 3D», результати зросли на цілих 47 відсотків. То що ж це – результати зростання українського кіноринку взагалі або ж результат збільшення кількості екранів в країні? Сподіваємося, що як і завжди відповідь дасть час.
Стабільні результати демонструє п’ятий «Пункт призначення» - він вже третій тиждень поспіль не опускається нижче 2 рядка в хіт-параді, демонструючи помірне падіння і назбиравши за ці 3 тижні більше одного мільйона доларів.
Фільм
|
Дистрибутор
|
Уїк-енд,
$
|
Екрани
|
Загальні збори,
$
|
Д*
|
З*
%
|
М*
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1.
|
UFD
|
466 824
|
110
|
466
|
824
|
-
|
-
|
|
2.
|
Кіноманія
|
140 953
|
90
(-2)
|
1 084 390
|
18
|
-43
|
1
|
|
3.
|
Аврора
|
88 517
|
49
|
88 517
|
4
|
-
|
-
|
|
4.
|
Інтер-фільм
|
48 490
|
56
|
161 579
|
11
|
-43
|
2
|
|
5.
|
B&H
|
38 582
|
55
(+3)
|
607 698
|
25
|
-54
|
5
|
|
6.
|
Каскад
|
30 709
|
25
|
30 709
|
4
|
-
|
-
|
|
7.
|
Вольга
|
20 919
|
10
|
76 506
|
11
|
-47
|
7
|
|
8.
|
Мультиплекс
|
18 035
|
30
(+1)
|
51 152
|
11
|
-41
|
8
|
|
9.
|
UFD
|
17 807
|
34
|
78 805
|
11
|
-63
|
6
|
|
10.
|
B&H
|
15 334
|
34
(-43)
|
831 286
|
32
|
-73
|
4
|
|
Загалом,
$
|
886 170
|
|||||||
Минулий тиждень, $
|
690 379
|
|||||||
% зміни
|
+28
|
*М – місце минулого тижня
*З - зміна
*Д – днів в прокаті
*Д – днів в прокаті
А от результати ще одного дебютанта тижня – «Коломбіани» - дещо розчаровують: навіть якщо уявити, що стрічка вийшла б на такій же кількості копія, як і «Вагітний», то її результати все одно не змогли б навіть наблизитися до показників російської комедії. Невже Бессон-продюсер втратив в очах наших глядачів увесь свій колишній авторитет?
«Спокусник» з німецькою суперзіркою Тілем Швайгером – третій дебютант тижня – і взагалі не зміг піднятися вище 6-го місця в топ-десятці, що дозволяє передбачити швидкий виліт стрічки з українського хіт-параду.
Ще 2 фільми – «Джейн Ейр» та «Червона шапка проти зла» - демонструють дивну стабільність: вони займають рівно ті ж місця, що й тиждень тому, а їхні збори впали на 47 та 41 відсоток відповідно, що за світовими стандартами не є трагедією. Однак у їхньої стабільності різна природа. Якщо артхаузна «Джейн Ейр» йде лише на 10 екранах (про причини ми вже згадували в минулому огляді), то «Червона шапка» - на 30, що пояснюється досить просто. Дистрибутором цієї стрічки є компанія «Мультиплекс холдинг», одночасно вона ж – власник і оператор найбільшої вітчизняної мережі кінотеатрів, які знаходяться здебільшого в найбільш «хлібних» для дистрибуторів регіонах нашої країни. При розумному підході до прокату власних фільмів у власних залах можливо окупити навіть невибагливий фільм – про це, серед іншого, і свідчать результати «Червоної шапки» у вітчизняному прокаті.
Найбільшим лазером уїк-енду варто визнати продукт продюсера Бекмамбетова – вже на другому тижні прокату стрічка «Аполлон 18», йдучи на незмінній кількості екранів, обвалилася на 63 відсотки і скотилася зі стартового шостого місця на 9-те. Можна впевнено передбачити, що наступного тижня ми цю стрічку в топ-10 не побачимо.
Наш традиційний рейтинг українських дистрибуторів як ніколи «людний» - в ньому опинилися одразу 8 компаній. Безумовне перше місце з 55 відсотками зборів займає компанія UFD, друге – «Кіноманія» (16%), а третє – «Аврора» (10%). П’ятірку аутсайдерів відкриває, як це не дивно, вітчизняний мейджор – компанія B&H – з 6 відсотками, за яким слідують ще 4 компанії з результатами від 5,5 до 2 відсотків.
Британію агент Джонні Інгліш врятував. А от чи підтримає він вітчизняний бокс-офіс?
Алексей Першко 14 вересня 2011