Бокс-офіс №22

Увійти через
Реєстрація
 
100 речей та нічого зайвого
Бокс-офіс №22 (2017)
Повернутися до вибору бокс-офісу
 
Бокс-офіс №22

Рятувальники проти Диво-Жінки

За результатами уїк-енду №22 (1-4 червня 2017 року) на українському кінопрокатної ринку можна з упевненістю констатувати, що дива не сталося і українські глядачі в черговий раз за останній час продемонстрували свою інакшість: якщо в усьому західному світі стрічка Патті Дженкінс як викликає захоплення у критиків, так і натовпами привертає в кінозали глядачів, то в наших кінотеатрах вона хоч і показує цілком пристойні результати, але на перше місце в українському бокс-офісі зійти так і не змогла. Можливо, пояснюється це або консервативністю нашого глядача (центральний персонаж фільму не настільки розкручений на наших просторах), або ж недостатньою поширеністю феміністичних ідей в широких масах українських любителів кіно.
На першому ж місці українського бокс-офісу з величезним відривом від переслідувачів утримується стрічка «Пірати Карибського моря: Помста Салазара»: за другий свій уїк-енд в українських кінотеатрах стрічка зібрала ще майже 16 мільйонів гривень, довівши свої загальні валові збори до 72-х мільйонів гривень. Сукупна глядацька аудиторія фільму склала 900 тисяч глядачів, що лише підкріплює впевненість в тому, що в самому найближчому майбутньому він увійде в поки дуже нечисленний загін «глядацьких мільйонерів» (наразі в ньому лише дві стрічки - «Загін самогубців» і «Секрети домашніх тварин» ). Таким чином, можна буде говорити про формування нової тенденції в новітньому українському прокаті - щорічному появі в прокаті фільмів, які збирають в українських кінотеатрах більше 1 мільйона глядачів.
Друге місце в українському бокс-офісі з незначною перевагою займає фільм «Рятувальники Малібу» зі «Скелею» Джексоном і Заком Ефроном, який випередив «Диво-жінку» на 50 тисяч гривень. Але перевага ця стає відчутнішою, якщо взяти до уваги різницю (не на користь «Рятувальників») в кількості екранів і в глядацькій аудиторії (на користь «Рятувальників»).
«Диво-жінка» на значних 298 екранах зібрала майже 9 мільйонів гривень, а подивилися її 102 тисяч глядачів.
Вже на третьому тижні прокату з першої десятки українського бокс-офісу випав український фільм «Чужа молитва» Ахтема Сейтаблаєва, який за 18 днів прокату зібрав лише близько 600 тисяч гривень: такий результат важко назвати порівнянним з виробничим бюджетом фільму, створеному при значній підтримці Державного Агентства України з питань кіно.
 
Фільм Квитки
Уік-енд/Всього
Сбори грн
 Уік-енд/Всього 
Екрани Д* З* % М*
1. Пірати Карибського моря: Помста Салазара
B&H
200 877
897 663
15 876 822
71 842 376
352
(-75)
11 -63 1
2. Рятувальники Малібу
B&H
118 104
118 104
9 011 387
9 011 387
220 4 - -
3. Диво-жінка
Кіноманія
101 181
101 489
8 946 335
9 003 067
298 4 - -
4. Король Артур: Легенда меча
Кіноманія
13 621
399 307
1 056 933
32 149 640
77
(-99)
25 -59 2
5. Підводна ера
Вольга Україна
15 104
15 104
849 391
849 391
134 4 - -
6. Чужий: Заповіт
Ukrainian Film Distribution
8 037
200 605
616 229
15 631 216
104
(-118)
18 -74 3
7. Спарк. Герой Всесвіту
Ukrainian Film Distribution
7 731
7 731
457 919
457 919
135 4 - -
8. Пташиний ульот
Ukrainian Film Distribution
4 533
70 791
221 776
4 211 357
62
(-149)
18 -83 4
9. Вартові Галактики 2
B&H
3 065
807 659
221 698
65 781 678
18
(-79)
32 -82 5
10. Бебі Бос
Ukrainian Film Distribution
256
693 891
26 933
47 714 561
3
(-3)
74 -1 10
Разом: 472 509 37 285 423
Минулий тиждень 631 581 50 469 211
% зміни -25 -26
Алексей Першко 07 червня 2017



fk tw