Active Lady

Ні краплі презирства

Бокс-офіс №26
Уїк-енд №26 на українському кінопрокатної ринку (29 червня-2 липня 2017 року) пройшов без особливих потрясінь і сплесків, але виявив або ж підтвердив раніше виявлені тенденції, що характеризують нинішній стан ринку. Серед головних з них - той факт, що зростає кількість екранів, на яких виходять 10 найкращих фільмів уїк-енду, і слідом за ними зростає і глядацька аудиторія українських кінотеатрів. Стало вже практично нормою те, що головні блокбастери виходять на 350-ти і більше екранах, за уїк-енд їх дивляться 250-300 тисяч українських глядачів, а валові збори на страті в 20 мільйонів гривень вже стали звичною цифрою. Загальна ж кількість «перших» екранів звично для поточного року становить близько 1300 одиниць, та й глядацькою аудиторією за уїк-енд в 350-400 тисяч глядачів вже мало кого з експертів можна здивувати. Ось і на минулому уїк-енду глядацька аудиторія українських кінотеатрів зросла на 1 відсоток по відношенню до уїк-енду попереднього і склала 427 тис глядачів. Валові збори першої десятки прокату залишилися на колишньому рівні і склали трохи більше 33 мільйонів гривень.
Левова частка цих зборів припала на частку анімації від компанії Illumination «Нікчемний я 3»: на 343 стартових екранах ця стрічка зібрала 20 мільйонів 400 тисяч гривень, які принесли до кас кінотеатрів 271 тисячі українських глядачів.
На другому тижні свого прокату відчутно просіли п\'яті «Трансформери»: цей фільм Майкла Бея зібрав на 66 відсотків менше коштів, ніж на старті. Загальні валові збори фільму наближаються до 34 мільйонам гривень.
Другий дебютант тижні - комедія «Операція« Казино »- нічим себе не проявила (як, втім, і в усьому світі): на 118 екранах вона зібрала 1 мільйон 650 тисяч гривень і посіла третю сходинку в українському бокс-офісі.
За три тижні українського прокату піксарівський анімація «Тачки 3» зібрала понад 28 мільйонів гривень і на даний момент займає 4 сходинку в українському бокс-офісі.
Останній з дебютантів тижня, що потрапив в першу десятку українського бокс-офісу - стрічка «2:22»: вона збирала в середньому по 10 тисяч гривень на екран і напрацювала таким чином 588 тисяч гривень, що і принесло їй 7 сходинку в українському бокс-офісі .
В цілому ж в українському прокаті спостерігається досить типова для літа гегемонія компанії B & H: на даний момент з 10-ти кращих фільмів українського прокату 7 анлежать саме цій фірмі.

 

Уік-енд 29.06 - 02.07

Позиція
(минулий
Уік-енд)
Фільм
(Оригинальное название)
(Дистриб'ютор)
Сбори ₴ (грн.)
Уік-енд / зміни
(Всього)
Квитки
Уік-енд
(Всього)
Екрани
(зміни)
Тиждень
прокату
1 Нікчемний я 3
Despicable Me 3
B&H
20 396 493
22 463 912
271 484
297 399
343 1
2
1
Трансформери: Останній лицар
Transformers: The Last Knight
B&H
6 822 912
     66%
33 865 041
77 976
402 147
331
45
2
3 Операція "Казино"
The House
Kinomania Film Distribution
1 650 248 19 098 118 1
4
2
Тачки 3
Cars 3
B&H
985 011
     81%
28 356 273
15 902
426 234
164
143
3
5
4
Мумія
The Mummy
B&H
894 745
     64%
44 518 188
11 191
554 229
76
98
4
6
3
Розваги дорослих дівчат
Rough Night
B&H
889 151
     68%
13 350 882
11 588
173 931
78
90
3
7 2:22
2:22
Multi Media Distribution
588 277 7 137 58 1
9
6
Пірати Карибського моря: Помста Салазара
Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales
Kinomania Film Distribution
435 199
     54%
94 896 005
6 499
1 220 730
31
30
6
10
5
Безсоромна мандрівка
Snatched
Ukrainian Film Distribution
404 933
     67%
2 186 051
5 488
27 081
106
25
2
11
7
Рятувальники Малібу
Baywatch
B&H
80 460
     83%
24 995 209
1 113
349 905
8
43
5
Разом: 33 582 628 433 975 1 344
Минулий уік-енд 33 215 230 421 973 1 344
зміни 1% 3%
Алексей Першко 4 липня 2017