Бокс-офіс №37

Увійти через
Реєстрація
 
фильм Власть
Бокс-офіс №37 (2017)
Повернутися до вибору бокс-офісу
 
Бокс-офіс №37

Недержавний успіх

Уїк-енд №37 (14-17 вересня 2017 року) на українському кінопрокатної ринку примітний тим, що тепер остаточно і з повним на те правом можна стверджувати, що в історії новітнього українського кіно з\\\'явився перший український фільм, який виявився комерційно самодостатнім. Під самодостатністю ми розуміємо те, що комедія (вона ж - «народний суперблокбастер») Dzidzio Контрабас режисера Олега Борщевського зуміла покрити в українському прокаті витрати на власне виробництво і на маркетингову компанію, що передувала її прокату. І - що дуже показово - сталося це без участі держави в особі Держкіно. Спробуємо показати це на цифрах: за кожен з 18-ти днів прокату ця комедія напрацьовувала в українських кінотеатрах в середньому по 1 мільйону гривень, тобто її валові збори склали понад 18 мільйонів гривень. З цієї суми половина (9 мільйонів) законно залишиться в кінотеатрах, з решти 9 мільйонів від 15 до 20 відсотків залишить собі прокатник. Таким чином продюсеру (правовласнику) дістанеться більше 5 мільйонів гривень при тому, що заявлений виробничий бюджет становив 4 мільйони гривень. І при всьому при цьому прокат Dzidzio Контрабас ще далекий від завершення. Тут варто звернути пильну увагу на 2 нюансу: про перший ми вже говорили - це валові збори цієї стрічки, які перевершили рекордні збори попередніх лідерів ( «поводиря», «Незламной»), а ось про другий говорити ще не доводилося. Справа в тому, що Dzidzio Контрабас показав, що знімати успішне кіно в Україні годі й за 16-20 мільйонів гривень, а за суми в 4-5 разів менші. І Dzidzio Контрабас вперше в історії новітнього українського кіновиробництва і прокату показав, що держава - менеджер неефективний. За прикладами далеко ходити не доведеться - стрічка «Червоний» Зази Буадзе з бюджетом в мінімум 16 мільйонів гривень, левову частину яких виділив Держкіно, в національному прокаті, що почався на тиждень раніше, ніж прокат Dzidzio Контрабас, зібрала 3 мільйони гривень (арифметика їх розподілу зрозуміла на прикладі Dzidzio Контрабас). І це не дивлячись на всі старання найпотужнішого гравця українського кінопрокатного ринку - компанії B & H. Погодьтеся, є над чим замислитися.
Крім цього звернемо увагу на успіх фільму Стівена Содерберга «Удача Лохан» - за 11 днів прокату вона зібрала 3 з половиною мільйони гривень і після другого прокатного уїк-енду займає 4-у сходинку в українському бокс-офісі.

 

 
Фільм Квитки
Уік-енд/Всього
Сбори грн
 Уік-енд/Всього 
Екрани Д* З* % М*
1. Воно
Кіноманія
115 419
323 039
8 870 661
25 152 025
220
(-14)
11 -23 1
2. мати!
B&H
32 371
32 371
2 700 712
2 700 712
194 4 - -
3. DZIDZIO Контрабас
Ukrainian Film Distribution
31 723
248 918
2 216 267
18 076 312
140
(-49)
18 -49 2
4. Удача Лохана
Артхаус Tрафік
18 581
42 524
1 481 045
3 551 526
78 11 - -
5. Тюльпанова лихоманка
Кіноманія
11 590
11 590
934 237
934 237
137 4 - -
6. Вартові джунглів
Вольга Україна
14 171
36 845
870 587
2 418 959
175
(-39)
11 -36 4
7. Сім сестер
Кіноманія
10 941
100 008
832 553
7 832 353
105
(-13)
18 -48 3
8. Емоджі Муві
B&H
9 761
382 686
594 183
24 783 066
74
(-48)
32 -39 7
9. Знову вдома
Ukrainian Film Distribution
7 385
27 259
543 141
2 169 137
141
(-21)
11 -55 5
10. Тілоохоронець кілера
Кіноманія
6 125
314 228
494 804
25 974 518
38
(-40)
32 -42 8
Разом: 258 067 19 538 190
Минулий тиждень 304 364 23 507 011
% зміни -15 -17
Алексей Першко 20 вересня 2017



fk tw