Фільм Ґарфілд у кіно 2024

Недержавний успіх

Бокс-офіс №37
Уїк-енд №37 (14-17 вересня 2017 року) на українському кінопрокатної ринку примітний тим, що тепер остаточно і з повним на те правом можна стверджувати, що в історії новітнього українського кіно з\\\'явився перший український фільм, який виявився комерційно самодостатнім. Під самодостатністю ми розуміємо те, що комедія (вона ж - «народний суперблокбастер») Dzidzio Контрабас режисера Олега Борщевського зуміла покрити в українському прокаті витрати на власне виробництво і на маркетингову компанію, що передувала її прокату. І - що дуже показово - сталося це без участі держави в особі Держкіно. Спробуємо показати це на цифрах: за кожен з 18-ти днів прокату ця комедія напрацьовувала в українських кінотеатрах в середньому по 1 мільйону гривень, тобто її валові збори склали понад 18 мільйонів гривень. З цієї суми половина (9 мільйонів) законно залишиться в кінотеатрах, з решти 9 мільйонів від 15 до 20 відсотків залишить собі прокатник. Таким чином продюсеру (правовласнику) дістанеться більше 5 мільйонів гривень при тому, що заявлений виробничий бюджет становив 4 мільйони гривень. І при всьому при цьому прокат Dzidzio Контрабас ще далекий від завершення. Тут варто звернути пильну увагу на 2 нюансу: про перший ми вже говорили - це валові збори цієї стрічки, які перевершили рекордні збори попередніх лідерів ( «поводиря», «Незламной»), а ось про другий говорити ще не доводилося. Справа в тому, що Dzidzio Контрабас показав, що знімати успішне кіно в Україні годі й за 16-20 мільйонів гривень, а за суми в 4-5 разів менші. І Dzidzio Контрабас вперше в історії новітнього українського кіновиробництва і прокату показав, що держава - менеджер неефективний. За прикладами далеко ходити не доведеться - стрічка «Червоний» Зази Буадзе з бюджетом в мінімум 16 мільйонів гривень, левову частину яких виділив Держкіно, в національному прокаті, що почався на тиждень раніше, ніж прокат Dzidzio Контрабас, зібрала 3 мільйони гривень (арифметика їх розподілу зрозуміла на прикладі Dzidzio Контрабас). І це не дивлячись на всі старання найпотужнішого гравця українського кінопрокатного ринку - компанії B & H. Погодьтеся, є над чим замислитися.
Крім цього звернемо увагу на успіх фільму Стівена Содерберга «Удача Лохан» - за 11 днів прокату вона зібрала 3 з половиною мільйони гривень і після другого прокатного уїк-енду займає 4-у сходинку в українському бокс-офісі.

 

Уік-енд 14.09 - 17.09

Позиція
(минулий
Уік-енд)
Фільм
(Оригинальное название)
(Дистриб'ютор)
Сбори ₴ (грн.)
Уік-енд / зміни
(Всього)
Квитки
Уік-енд
(Всього)
Екрани
(зміни)
Тиждень
прокату
1
1
Воно
It
Kinomania Film Distribution
8 870 661
     23%
25 152 025
115 419
323 039
220
14
2
2 мати!
mother!
B&H
2 700 712 32 371 194 1
3
2
DZIDZIO Контрабас
DZIDZIO Контрабас
Ukrainian Film Distribution
2 216 267
     49%
18 076 312
31 723
248 918
140
49
3
4 Удача Лохана
Logan Lucky
Артхаус Tрафік
1 481 045
3 551 526
18 581
42 524
78 1
5 Тюльпанова лихоманка
Tulip Fever
Kinomania Film Distribution
934 237 11 590 137 1
6
4
Вартові джунглів
Les As de la Jungle
Вольга Україна
870 587
     36%
2 418 959
14 171
36 845
175
39
2
7
3
Сім сестер
What Happened to Monday
Kinomania Film Distribution
832 553
     48%
7 832 353
10 941
100 008
105
13
3
8
7
Емоджі Муві
The Emoji Movie
B&H
594 183
     39%
24 783 066
9 761
382 686
74
48
5
9
5
Знову вдома
Home Again
Ukrainian Film Distribution
543 141
     55%
2 169 137
7 385
27 259
141
21
2
10
8
Тілоохоронець кілера
The Hitman's Bodyguard
Kinomania Film Distribution
494 804
     42%
25 974 518
6 125
314 228
38
40
5
Разом: 19 538 190 258 067 1 302
Минулий уік-енд 23 507 011 304 364 1 397
зміни 17% 15% 95
Алексей Першко 20 вересня 2017