Бокс-офіс №41

Увійти через
Реєстрація
 
фильм Власть
Бокс-офіс №41 (2017)
Повернутися до вибору бокс-офісу
 
Бокс-офіс №41

«Сторожова застава»: бажане за дійсне?

Черговий огляд українського кінопрокатного ринку (уїк-енд №41, 12-15 жовтня 2017 року) почнемо з короткої констатації основних фактів: перше місце захопив Том Круз в ролі Баррі Сіла, короля контрабанди: однойменна стрічка на 236 екранах зібрала майже 11 мільйонів гривень валових зборів, які були заплачені за 134 214 квитків. На другому місці в українському бокс-офісі втримався «Той, що біжить по лезу 2049» Дені Вілльньова: за другий уїк-енд в українських кінотеатрах стрічка з Райаном Гослінгом і Харрісоном Фордом зібрала 6 мільйонів 911 тисяч гривень, довівши свої сукупні валові збори до 24 мільйонів гривень.
А ось на третьому місці - черговий український фільм, який претендував на широкий глядацький інтерес, який ретельно і професійно підігрівався його продюсерами і прокатниками: і спеціальна марка була випущена, і фасад головного Поштамту країни банером прикрасили, і на рясну зовнішню рекламу грошей не шкодували. Мова, як можна здогадатися, про «Сторожову заставу» Юрія Ковальова. І увага до цієї стрічки з боку Держкіно була цілком зрозумілою - стрічка створювалася за підтримки цього шановного державного агентства. І ось вчора глава Агентства Філіп Іллєнко у своєму «Фейсбуці» проголошує, що «Сторожова застава» стала абсолютним рекордсменом серед українських фільмів за зборами в перший уїк-енд, зібравши 8 мільйонів 184 тисяч 869 гривень. Глядацька аудиторія фільму, за відомостями пана Іллєнка, склала 110 628 глядачів. Залишимо без коментарів основний пафос поста, який зводився до дискримінаційної по відношенню до українського кіно політики українських кінотеатрів, але ось що було б цікаво дізнатися, яким джерелом даних користувався шановний пан Голова - адже єдиної системи електронного квитка в нашій країні не існує, а дані прокатника «Сторожової застави» сильно відрізняються від наведених. За даними прокатника цю стрічку подивилися 85 248 тисяч українських глядачів, які принесли в зали українських кінотеатрів 6 333 321 грн. А цей показник поступається результату «народного блокбастера» Dzidzio Контрабас, який за перший уїк-енд на 218 екранах подивилися 101 890 українських глядачів, які заплатили за квитки 7 650 000 гривен. Так хто ж правий? Здається, що ближче до істини дані дистрибутора, що побічно підтверджує і сам пан Голова: він також пише, що середні збори на копію «Застави» становили 30 595 гривень. Якщо цю цифру помножити на кількість копій (209 - за даними дистрибутора), то отримаємо 6 мільйонів 394 тисячі 355 гривень. Ця сума теж не збігається з даними прокатника (див. Табличку), але все ж вона ближче до неї, ніж до даних Держкіно. Може все-таки варто потурбуватися введенням системи єдиного електронного квитка? Адже на ній, серед іншого, будується і система цивілізованої підтримки національного кінематографа.

 

 
Фільм Квитки
Уік-енд/Всього
Сбори грн
 Уік-енд/Всього 
Екрани Д* З* % М*
1. Баррі Сіл: Король контрабанди
B&H
134 214
134 214
10 982 229
10 982 229
236 4 - -
2. Той, хто біжить по лезу 2049
B&H
74 036
264 393
6 911 287
24 220 087
290
(-70)
11 -50 1
3. Сторожова застава
Ukrainian Film Distribution
85 248
85 248
6 333 321
6 333 321
209 4 - -
4. Кінгсман: Золоте кільце
Ukrainian Film Distribution
15 532
413 699
1 156 977
33 722 898
91
(-95)
25 -55 2
5. Вотерґейт: Падіння Білого дому
Кіноманія
6 303
6 303
559 271
559 271
78 4 - -
6. Воно
Кіноманія
5 291
503 392
402 813
37 502 280
34
(-27)
39 -53 5
7. Lego. Ніндзяго Фільм
Кіноманія
5 566
154 447
335 527
10 697 912
43
(-147)
25 -74 4
8. Леді Макбет
Multi Media Distribution
3 506
3 506
300 335
300 335
41 4 - -
9. Шибайголови
Кіноманія
3 580
27 097
259 922
2 504 950
77
(-64)
11 -81 3
10. Закляття. Наші дні
Multi Media Distribution
3 266
16 529
232 971
1 237 223
30
(-23)
11 -66 7
Разом: 336 542 27 474 653
Минулий тиждень 265 720 22 358 860
% зміни +27 +23
Алексей Першко 18 жовтня 2017



fk tw