Російський кіноринок приваблює інвесторів
Allocine придбав kinopoisk
Французька Інтернет-група Allocine придбала 40% акцій популярного російського Інтернет-сайту kinopoisk.ru.
Як повідомила російська газета «Коммерсантъ», французька компанія що вона володіє популярними ресурсами про кіно у Франції, Іспанії, Німеччині, Великій Британії та Канаді, придбала пакет акцій у російської компанії Digital Sky, яка володіє порталом kinopoisk.ru.
В заяві, розповсюдженій французькою компанією, придбання россійського кінопорталу і вихід на російський ринок названо однією з ключових позицій в розвитку компанії. В Росії – країні з 142 мільйонами населення та 1500 сучасних кінозалів – минулого року кількість проданих квитків зросло на 30 відсотків і досягло 110 мільйонів.
Kinopoisk було створено 2003 року, а кількість унікальних відвідувачів на даний момент сягає 4 мільйонів на місяць.
Сума угоди не розголошується, але аналітики російського ринку оцінють сайт в 3-5 мільйонів доларів.
Алексей Першко 16 листопада 2009