Результати уїк-енду №44 (29 жовтня – 1 листопада 2015 року) на українському кінопрокатному ринку свідчать про вірність репертуарної політики вітчизняних прокатників, які підібрали відповідний до Хеллоуїна репертуар, та про те, що український кінопрокатний ринок вже другий тиждень поспіль йде до стабілізації, при чому на більш високому рівні, ніж раніше. Перший висновок підтверджують два фільми, які знаходяться на перших двох сходинках бокс-офісу, а другий – показники відвідуваності українських кінотеатрів (вона зросла на 12 тисяч глядачів у порівнянні з попереднім уїк-ендом). І не варто забувати, що кількість проданих квитків найближчого уїк-енду має зрости ще більше, адже на екрани виходить 24-й фільм про легендарного агента 007 Джеймса Бонда «Спектр», який б’є всі рекорди на тих територіях, де його реліз вже відбувся.
Отже, третій тиждень поспіль український бокс-офіс очолюють «Монстри на канікулах 2», яких уже переглянули 663 тисячі українських глядачів, які принесли до кінотеатрів 36 мільйонів гривень.
На другому місці українського бокс-офісу – нова стрічка з віном Дизелем «Останній мисливець на відьом»: на 176 стартових екранах вона зібрала 7 мільйонів 863 тисячі гривень (127 тисяч глядачів). Деякі дані дозволяють припустити, що ця стрічка могла б зібрати і більше, якби мала більше екранів: за показником середньої кількості глядачів на екран вона впевнено випереджає лідера (721 глядач проти 664 глядачів у «Монстрів»).
Третє місце українського хіт-параду – ще за одним новачком, гангстерською стрічкою «Чорна меса» з цілим сонмом чудових акторів з Джонні Деппом на чолі: на 127 екранах фільм зібрав більше 3-х мільйонів гривень.
«Марсіянина» Рідлі Скотта можна до певної міри вважати жертвою недостатньої кількості екранів на вітчизняному ринку: можна припустити, що його прокатник був змушений різко (одразу на 100 одиниць) скоротити кількість екранів на користь іншого свого фільму, вже згадуваного «Останнього мисливця на відьом».
Не зовсім зрозумілі показники «Евересту» Бальтазара Кормакура: минулого уїк-енду його переглянули 2452 глядача, що принесло стрічці 138 075 гривень зборів; цього уїк-енду кількість глядачів скоротилася до 2275, а от збори зросли на 40 відсотків – до 193 тисяч глядачів. Фільм демонструють виключно на найдорожчих сеансах у всіх залах IMAX нашої країни?
Лідером ринку продовжує залишатися компанія B&H.
Уік-енд 29.10 - 01.11
Позиція (минулий Уік-енд) |
Фільм (Оригинальное название) (Дистриб'ютор) |
Сбори ₴ (грн.) Уік-енд / зміни (Всього) |
Квитки Уік-енд (Всього) |
Екрани (зміни) |
Тиждень прокату |
1 ♦1 |
Монстри на канікулах 2 Hotel Transylvania 2 B&H |
8 974 109 ▼26% 36 047 392 |
170 517 662 354 |
257 ▼24 |
3 |
2 |
Останній мисливець за відьмами The Last Witch Hunter Ukrainian Film Distribution |
7 862 277 | 126 913 | 176 | 1 |
3 |
Чорна меса Black Mass Kinomania Film Distribution |
3 083 865 3 115 063 |
47 537 47 887 |
127 | 1 |
4 ▼3 |
Паранормальне явище: Примарний світ Paranormal Activity: The Ghost Dimension B&H |
1 614 303 ▼50% 6 142 857 |
27 863 101 472 |
187 ▼11 |
2 |
5 ▼2 |
Марсіянин The Martian Ukrainian Film Distribution |
1 424 585 ▼59% 31 826 613 |
23 361 492 449 |
102 ▼100 |
4 |
6 ▼4 |
Багряний пік Crimson Peak B&H |
989 870 ▼63% 10 441 551 |
16 617 168 484 |
131 ▼30 |
3 |
7 ▼5 |
Прогулянка висотою The Walk B&H |
768 784 ▼64% 10 630 641 |
12 948 157 807 |
152 ▼37 |
4 |
8 ▼6 |
Пен: Подорож у Небувалію Pan Kinomania Film Distribution |
286 027 ▼57% 8 649 560 |
5 987 150 208 |
62 ▼63 |
4 |
9 |
Юність Youth Артхаус Tрафік |
277 925 419 255 |
4 420 6 930 |
19 | 1 |
10 ♦10 |
Еверест Everest B&H |
193 095 ▲40% 29 037 892 |
2 275 442 509 |
9 ▼2 |
7 |
Разом: | 25 474 840 | 438 438 | 1 222 | ||
Минулий уік-енд | 25 431 280 | 425 666 | 1 265 | ||
зміни | ▲0% | ▲3% | ▼43 |
Алексей Першко 3 листопада 2015