Фільм Ґарфілд у кіно 2024

Щасливий Хеллоуїн

Бокс-офіс №44
Результати уїк-енду №44 (29 жовтня – 1 листопада 2015 року) на українському кінопрокатному ринку свідчать про вірність репертуарної політики вітчизняних прокатників, які підібрали відповідний до Хеллоуїна репертуар, та про те, що український кінопрокатний ринок вже другий тиждень поспіль йде до стабілізації, при чому на більш високому рівні, ніж раніше. Перший висновок підтверджують два фільми, які знаходяться на перших двох сходинках бокс-офісу, а другий – показники відвідуваності українських кінотеатрів (вона зросла на 12 тисяч глядачів у порівнянні з попереднім уїк-ендом). І не варто забувати, що кількість проданих квитків найближчого уїк-енду має зрости ще більше, адже на екрани виходить 24-й фільм про легендарного агента 007 Джеймса Бонда «Спектр», який б’є всі рекорди на тих територіях, де  його реліз вже відбувся.
Отже, третій тиждень поспіль український бокс-офіс очолюють «Монстри на канікулах 2», яких уже переглянули 663 тисячі українських глядачів, які принесли до кінотеатрів 36 мільйонів гривень.
На другому місці українського бокс-офісу – нова стрічка з віном Дизелем «Останній мисливець на відьом»: на 176 стартових екранах вона зібрала 7 мільйонів 863 тисячі гривень (127 тисяч глядачів). Деякі дані дозволяють припустити, що ця стрічка могла б зібрати і більше, якби мала більше екранів: за показником середньої кількості глядачів на екран вона впевнено випереджає лідера (721 глядач проти 664 глядачів у «Монстрів»).
Третє місце українського хіт-параду – ще за одним новачком, гангстерською стрічкою «Чорна меса» з цілим сонмом чудових акторів з Джонні Деппом на чолі: на 127 екранах фільм зібрав більше 3-х мільйонів гривень.
«Марсіянина» Рідлі Скотта можна до певної міри вважати жертвою недостатньої кількості екранів на вітчизняному ринку: можна припустити, що його прокатник був змушений різко (одразу на 100 одиниць) скоротити кількість екранів на користь іншого свого фільму, вже згадуваного «Останнього мисливця на відьом».
Не зовсім зрозумілі показники «Евересту» Бальтазара Кормакура: минулого уїк-енду його переглянули 2452 глядача, що принесло стрічці 138 075 гривень зборів; цього уїк-енду кількість глядачів скоротилася до 2275, а от збори зросли на 40 відсотків – до 193 тисяч глядачів. Фільм демонструють виключно на найдорожчих сеансах у всіх залах IMAX нашої країни?
Лідером ринку продовжує залишатися компанія B&H.

Уік-енд 29.10 - 01.11

Позиція
(минулий
Уік-енд)
Фільм
(Оригинальное название)
(Дистриб'ютор)
Сбори ₴ (грн.)
Уік-енд / зміни
(Всього)
Квитки
Уік-енд
(Всього)
Екрани
(зміни)
Тиждень
прокату
1
1
Монстри на канікулах 2
Hotel Transylvania 2
B&H
8 974 109
     26%
36 047 392
170 517
662 354
257
24
3
2 Останній мисливець за відьмами
The Last Witch Hunter
Ukrainian Film Distribution
7 862 277 126 913 176 1
3 Чорна меса
Black Mass
Kinomania Film Distribution
3 083 865
3 115 063
47 537
47 887
127 1
4
3
Паранормальне явище: Примарний світ
Paranormal Activity: The Ghost Dimension
B&H
1 614 303
     50%
6 142 857
27 863
101 472
187
11
2
5
2
Марсіянин
The Martian
Ukrainian Film Distribution
1 424 585
     59%
31 826 613
23 361
492 449
102
100
4
6
4
Багряний пік
Crimson Peak
B&H
989 870
     63%
10 441 551
16 617
168 484
131
30
3
7
5
Прогулянка висотою
The Walk
B&H
768 784
     64%
10 630 641
12 948
157 807
152
37
4
8
6
Пен: Подорож у Небувалію
Pan
Kinomania Film Distribution
286 027
     57%
8 649 560
5 987
150 208
62
63
4
9 Юність
Youth
Артхаус Tрафік
277 925
419 255
4 420
6 930
19 1
10
10
Еверест
Everest
B&H
193 095
     40%
29 037 892
2 275
442 509
9
2
7
Разом: 25 474 840 438 438 1 222
Минулий уік-енд 25 431 280 425 666 1 265
зміни 0% 3% 43
Алексей Першко 3 листопада 2015