Результати уїк-енду №46 (13-16 листопада 2014 року) цікаві для нас насамперед тим, що на їх основі можна робити перші висновки щодо того, чи справдилися сподівання на появу в новітньому вітчизняному кінематографі першого українського фільму, який можна було б вважати справжнім блокбастером. Мова, як відомо, про стрічку Олеся Саніна «Поводир». Але спочатку ми коротко проаналізуємо загальний стан українського кіноринку.
Вражає своїми результатами «Інтерстеллар» Крістофера Нолана, який втратив у зборах у порівнянні з першим своїм прокатним уїк-ендом лише 15 відсотків і за два тижні прокату зібрав 1 мільйон 111 тисяч доларів.
А от кращим дебютантом уїк-енду став фільм «Поводир», який за перший уїк-енд прокату вже встигли подивитися 94 754 глядачів, а його збори склали 265 тисяч доларів. Середній показник зборів на копію (а їх 130) склав 2040 доларів. За кількістю глядачів результати по перегляду «Поводиря» можна порівняти з такими голлівудськими фільмами, як «Анна Кареніна» (82 902 глядачі за перший уїк-енд), «Великий Гетсбі» (84 734 глядачів за перший уїк-енд), «Джанго вільний» (71 917 глядачів за перший уїк-енд). Також слід зауважити, що «Поводир» є фільмом з найуспішнішим бокс-офісом серед кіно українського виробництва. Дані по кількості глядачів фільмів за перший прокатний уїк-енд:
· Той хто пройшов крізь вогонь – 3 979 глядачів
· Тіні незабутих предків – 52 157 глядачів
· Ломбард – 5 305 глядачів
· Кохаю і крапка – 2 978 глядачів
Продюсерів фільму можна поздоровити з успішним стартом, адже це найкращий результат бокс-офісу українських фільмів, що будь-коли виходили в кіно.
З іншого ж боку варто зауважити, що сподівання на кілька мільйонів доларів зборів «Поводиря» видаються дещо перебільшеними: за стандартною динамікою прокату перший уїк-енд є найвдалішим, а далі відбувається поступове зменшення зборів приблизно на 50 відсотків кожного уїк-енду. То ж можна припустити, що загальні збори «Поводиря» навряд чи сягнуть 1 мільйона доларів. До того ж вже найближчого четверга на екрани країни виходить потужний комерційний хіт «Голодні ігри. Переспівниця: Частина 1», який відтягне значну частину потенційної глядацької аудиторії. Цього не станеться лише в тому випадку, якщо аудиторії «Поводиря» та «Голодних ігор» не перетинаються. Чи так це, побачимо за результатами 47-го уїк-енду 2014 року.
Другим кращим дебютантом уїк-енду стала «Уїджа», яка на такій же, як у «Поводиря» кількості копій зібрала вдвічі меншу суму – 130 тисяч доларів.
Уік-енд 14.11 - 17.11
Позиція (минулий Уік-енд) |
Фільм (Оригинальное название) (Дистриб'ютор) |
Сбори $ Уік-енд / зміни (Всього) |
Квитки Уік-енд (Всього) |
Екрани (зміни) |
Тиждень прокату |
1 ♦1 |
Інтерстеллар Interstellar Kinomania Film Distribution |
414 445 ▼15% 1 111 168 |
0 | 108 | 2 |
2 |
Поводир Поводир B&H |
265 139 270 298 |
0 | 130 | 1 |
3 |
Віджа. Смертельна гра Ouija B&H |
129 899 | 0 | 127 | 1 |
4 ▼2 |
Лють Fury (II) B&H |
76 992 ▼53% 777 508 |
0 |
129 ▼21 |
3 |
5 ▼3 |
Cупер шістка Big Hero 6 B&H |
66 361 ▼46% 817 958 |
0 |
95 ▼55 |
4 |
6 |
З любов'ю, Розі Love, Rosie Ukrainian Film Distribution |
44 235 | 0 | 50 | 1 |
7 ▼4 |
Будинок проклятих Eliza Graves Ukrainian Film Distribution |
29 846 ▼53% 115 711 |
0 |
54 ▼2 |
2 |
8 |
Вікінги Northmen - A Viking Saga Мульті Медіа Дістрібьюшн |
24 278 | 0 | 28 | 1 |
9 ▼5 |
Гірко! 2 Горько! 2 Мульті Медіа Дістрібьюшн |
11 440 ▼64% 486 163 |
0 |
34 ▼36 |
4 |
10 |
День дурня День дурака Мульті Медіа Дістрібьюшн |
10 939 | 0 | 29 | 1 |
Разом: | 1 073 574 | 0 | 784 | ||
Минулий уік-енд | 956 965 | 0 | 767 | ||
зміни | ▲12% | ♦-100% | ▲17 |
Алексей Першко 19 листопада 2014