Результати десяти кращих фільмів на кінопрокатному ринку України протягом уїк-енду №14 (2-5 квітня 2015 року) цілком очікувані: сьомий «Форсаж», який вийшов на екрани 2 квітня, підірвав бокс-офіс. Але не загубилася на його фоні і «Незламна» - українсько-російська стрічка Сергія Мокрицького.
Отже, сьомий «Форсаж» вийшов на вагомих 249 екранах та привів в українські кінотеатри 371 тисячу глядачів (ще 35 тисяч глядачів подивилися цю стрічку на допрем’єрних показах). Збори склали 20 мільйонів 663 тисячі гривень (22 мільйони 624 тисячі гривень з урахуванням допрем’єрних показів).
Стрічка Сергія Мокрицького про Людмилу Павличенко «Незламна» вийшла на 112 екранах, а переглянули її 87 тисяч українських глядачів, які принесли в українські кінотеатри 4 мільйони 777 тисяч гривень. За кількістю глядачів старт «Незламної» цілком можна порівняти зі стартом «Поводиря» Олеся Саніна, якого за стартовий уїк-енд в листопаді минулого року переглянули 94 тисячі українських глядачів.
Кращий дебютант минулого тижня – британська анімація «Баранчик Шон» опустився на одну позицію в українському бокс-офісі. Тут варто врахувати, що було значно – майже на третину – скорочено кількість екранів, на яких демонструється фільм.
Також значно скоротилася кількість екранів у «Інсургента», але ця стрічка опустилася помітніше, ніж «Баранчик Шон» - з другої позиції на п’яту.
Стрічки, які займають цього тижня місця з 6-го по 8-ме, в певному сенсі стали жертвою «Форсажу»: всі ці фільми прокатує один прокатник, який і був змушений дуже різко скоротити кількість екранів, на яких показувалися «Енні» (6-те мсіце), «Робот Чаппі» (7-ме місце) та «Попелюшка» (8-ме місце), для забезпечення масштабного старту «Форсажу».
Продовжує утримуватися в десятці кращих французька комедія «Божевільне весілля», яка за 4 тижні прокату зібрала 352 тисячі гривень (6630 глядачів).
Як і варто було очікувати, вирівнювання долей ринку, про яке ми згадували в минулому нашому огляді, виявилося ілюзією: сьомий «Форсаж» сприяв тому, що фільми компанії B&H акумулювали 74 відсотки зборів фільмів топ-деястки, а «Незламна» дозволила фільмам компанії UFD зайняти друге місце в рейтингу прокатників з 21 відсотком зборів. 5 відсотків, що залишилися, поділили між собою стрічки компаній «ММД», «Вольга Україна» та «Артхауз Трафік».
Можна очікувати, що сьомий «Форсаж» правитиме бал до 23 квітня, коли на екрани тріумфально вийдуть другі «Месники: Ера Альтрона».
Уік-енд 02.04 - 05.04
Позиція (минулий Уік-енд) |
Фільм (Оригинальное название) (Дистриб'ютор) |
Сбори ₴ (грн.) Уік-енд / зміни (Всього) |
Квитки Уік-енд (Всього) |
Екрани (зміни) |
Тиждень прокату |
1 |
Форсаж 7 Fast & Furious 7 B&H |
20 663 192 22 624 833 |
370 841 406 417 |
249 | 1 |
2 |
Незламна Незламна Ukrainian Film Distribution |
4 777 393 | 87 250 | 112 | 1 |
3 ▼1 |
Нарешті вдома Home (III) Ukrainian Film Distribution |
1 202 934 ▼57% 10 724 950 |
24 151 221 469 |
117 ▼22 |
3 |
4 ▼3 |
Баранчик Шон Shaun the Sheep Movie Вольга Україна |
668 116 ▼69% 3 080 349 |
15 949 73 592 |
83 ▼44 |
2 |
5 ▼2 |
Дивергент, розділ 2: Інсургент Insurgent Multi Media Distribution |
578 424 ▼78% 9 397 952 |
10 123 168 594 |
79 ▼43 |
3 |
6 ▼5 |
Енні Annie B&H |
308 131 ▼72% 3 580 554 |
7 012 77 924 |
82 ▼36 |
3 |
7 ▼4 |
Робот Чаппі Chappie B&H |
297 439 ▼83% 13 374 117 |
5 902 254 041 |
55 ▼89 |
4 |
8 ▼6 |
Попелюшка Cinderella B&H |
234 277 ▼77% 15 001 210 |
5 393 309 546 |
48 ▼90 |
4 |
9 ▼7 |
Прокляття: Початок кінця Ju-on: Owari no hajimari Multi Media Distribution |
109 351 ▼81% 847 097 |
2 208 16 446 |
50 ▼22 |
2 |
10 ▼9 |
Божевільне весілля Qu'est-ce qu'on a fait au Bon Dieu? Артхаус Tрафік |
61 775 ▼51% 352 248 |
1 298 6 630 |
9 ▼2 |
3 |
Разом: | 28 901 032 | 530 127 | 884 | ||
Минулий уік-енд | 12 455 526 | 247 559 | 959 | ||
зміни | ▲132% | ▲114% | ▼75 |
Алексей Першко 10 квітня 2015